Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

KWIECIEŃ 2018

Zgłoś nadużycie #111 10 sierpnia 2017, 13:52

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Ja zazywam femibion natal 1




Zgłoś nadużycie #112 10 sierpnia 2017, 14:03

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70

Werka_25 napisał(a)

Ginekolog przepisała mi kwas foliowy, duphaston i magnez i zastanawiam sie nad witaminami które brałam w pierwszej ciąży które są również z kwasem foliowym. Bierzecie jakieś witaminki? ;)



Jaki magnez zazywasz?




Zgłoś nadużycie #113 10 sierpnia 2017, 14:24

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68

Madziulka8 napisał(a)

Hej dziewczyny :)
Wizyta odbyta, o ile można coś powiedzieć na tym etapie - to wszystko jest okej :)
Ciąża jest zaskoczeniem ( pewnie wspomniałam o tym kilka razy) i dowiedziałam się o niej w 6 tygodniu.Miałam plamienie ( z perspektywy czasu tak je oceniam bo był to wyczekiwany okres jeszcze dwa tygodnie temu ). Piłam,paliłam papierosy, brałam lekarstwa - jestem załamana :(
Wizyta za 2 tygodnie - podsumowanie wyników laboratoryjnych na które idę.
Położna powiedziała,że mdłości są bo spada cukier - a wiec często coś przegryzać :) Tak się staram robić i jakoś funkcjonuje, wchodzą mi jak nigdy jogurty :)
Piszecie o kosmetykach - nie mogę używać takich swoich?
Matko, jaka jestem zielona :(


Nie martw się, fasolka w pierwszych dniach jest chroniona, więc wszystko będzie dobrze :) Jeśli chodzi o kosmetyki to najlepiej używać tych z jak najmniejszą ilością chemii I najkrotszym składem, ale nie popadajmy w paranoję ;)




Zgłoś nadużycie #114 10 sierpnia 2017, 14:27

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68

motylek1909 napisał(a)

Ach. Ja zawsze chodze do poradni na Pomorzany, tam mi prowadzili pierwsza ciaze. To rozumiem, ze porod tez w Szczecinie? :)


Tego jeszcze nie wiem. Kupiliśmy mieszkanie, ale ekipa wchodzi dopiero w październiku. Jesli zdążę się przeprowadzić to tak :)




Zgłoś nadużycie #115 10 sierpnia 2017, 14:28

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10532 Podziękowania: 2377

Werka_25 napisał(a)

Ginekolog przepisała mi kwas foliowy, duphaston i magnez i zastanawiam sie nad witaminami które brałam w pierwszej ciąży które są również z kwasem foliowym. Bierzecie jakieś witaminki? ;)


Ja na razie sam kwas foliowy. A pewnie na wizycie cos zasugeruja lekarze o jakichs witaminach. W poprzedniej ciazy bralam pregna plus
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #116 10 sierpnia 2017, 14:29

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10532 Podziękowania: 2377

Anastazja napisał(a)

Juz myslalam ze nic nie wolno i z kosmetykami tez uwazac :D motylek1909 powiem Ci ze troche sie martwie bo w ogole nie jest mi niedobrze dzisiaj, wizyte mam na 24 sierpnia...


Spokojnie, ja tez mam lepsze i gorsze dni :) dzis mam ten lepszy pod wzgledem nudnosci
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #117 10 sierpnia 2017, 14:33

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68

Werka_25 napisał(a)

Ginekolog przepisała mi kwas foliowy, duphaston i magnez i zastanawiam sie nad witaminami które brałam w pierwszej ciąży które są również z kwasem foliowym. Bierzecie jakieś witaminki? ;)


Ja biorę kapsułki Mama dha. Są duże I średnio wygodne do połykania, ale mają dość dobry skład.




Zgłoś nadużycie #118 10 sierpnia 2017, 14:43

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10532 Podziękowania: 2377

kaska.b1985 napisał(a)

Tego jeszcze nie wiem. Kupiliśmy mieszkanie, ale ekipa wchodzi dopiero w październiku. Jesli zdążę się przeprowadzić to tak :)


Super! Ppchwal sie gdzie te mieszkanko :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #119 10 sierpnia 2017, 15:53

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68

motylek1909 napisał(a)

Super! Ppchwal sie gdzie te mieszkanko :)


Na Warszewie




Zgłoś nadużycie #120 10 sierpnia 2017, 17:58

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10532 Podziękowania: 2377

kaska.b1985 napisał(a)

Na Warszewie


Kurcze to calkiem niedaleko mnie :) wczesniej mieszkalam na.Warszewie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #121 10 sierpnia 2017, 17:59

Werka_25 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2017 Posty: 266 Podziękowania: 39
Biore zwykly magnez B6 w kapsułkach. A mam w domu z poprzedniej ciazy witaminy prenatal uno i nie wiem czy moge je brac.


Zgłoś nadużycie #122 10 sierpnia 2017, 20:09

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Maja w skladzie B6 tak jak moje to nie bardzo chyba bo podwojna dawka b6...




Zgłoś nadużycie #123 10 sierpnia 2017, 20:12

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Ponoc po femibionie rosna duze dzieci :D ktos sie spotkał z takim przypadkiem? na ostatniej wizycie taka ciekawistke mi gin powiedzial




Zgłoś nadużycie #124 10 sierpnia 2017, 21:09

Werka_25 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2017 Posty: 266 Podziękowania: 39
Anastazja super zdjecie usg obok suwaczka ;) nie mogę sie doczekać aż sama takie bede miała ;P


Zgłoś nadużycie #125 10 sierpnia 2017, 21:28

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Zdjecie z 4 sierpnia :P aktualizacja dopier 24 sierpnia :D Ciekawe co tam sie dzieje w brzuchu. Najchetniej to bym chodzila co tydzien hehe




Zgłoś nadużycie #126 10 sierpnia 2017, 21:33

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Pochwal sie po wizycie swoja fasolką :) napewno bedzie wszystko dobrze :)




Zgłoś nadużycie #127 10 sierpnia 2017, 21:53

Werka_25 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2017 Posty: 266 Podziękowania: 39
Mnie też zżera ciekawość co się tam dzieje i czy wszystko w porządku. Boję się tej ciąży bo poprzednią straciłam bo przestało bić serduszko :(
A kolejna wizyta dopiero pod koniec miesiąca.


Zgłoś nadużycie #128 10 sierpnia 2017, 22:20

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 389 Podziękowania: 70
Napewno wszystko bedzie dobrze!! :) dbaj o siebie i duzo odpoczywaj. Ja tez zazywam duphaston na wszelki wypadek, czasem sie zdenerwuje jak mnie cos zaboli czy zakluje ale najwazniejsze zeby myslec pozytywnie. 28 lipca bylam na wizycie u pani gin, nie bylo nic widac a byl to 5 tydz... powiedziala zeby czekac na okres jak beta z 444 nie zwrosnie po 48 godz do 800. Tydzien pozniej poszlam do innego gin bo dostalam wydzieline w kolorze toffi - zdj z wizyty jest przy suwaczku i wszystko jest ok :P Nie martw sie !! :)




Zgłoś nadużycie #129 10 sierpnia 2017, 23:59

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68

Werka_25 napisał(a)

Mnie też zżera ciekawość co się tam dzieje i czy wszystko w porządku. Boję się tej ciąży bo poprzednią straciłam bo przestało bić serduszko :(
A kolejna wizyta dopiero pod koniec miesiąca.


Werka czasem tak bywa, że natura tak zadecyduje, ale myślę, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Może wtedy cos było jednak nie tak I dlatego tak się stało. Nie martw się na zapas, będzie dobrze :)




Zgłoś nadużycie #130 11 sierpnia 2017, 9:08

palala Świeżo upieczona
Rejestracja: Sie, 2017 Posty: 1 Podziękowania: 0
Zapraszam wszystkie dziewczyny, Panie, przyjaciółki, mamy, teściowe, sąsiadki, które sa w ciązy do grupy na Facebooku KWIETNIOWE MAMY 2018. Grupa wsparcia, dyskusyjna informacyjna. Temat ciąza, poród, moje dziecko , będę mamą. 
https://www.facebook.com/groups/301189580331397/