Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

kompletowanie wyprawki dla malucha

Zgłoś nadużycie #1631 23 października 2012, 20:44

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

yellowsun napisał(a)

u mnie w wózku jest ostrzeżenie na metce, żeby materacyk nie miał więcej jak 30mm grubości, chodzi o to, żeby już troszkę bardziej ruchliwe dziecko nie wypadło. Standardowy materacyk wózkowy ma ok 15mm i wydaje mi się, że wystarczy :) Dziecko nie musi mieć zbyt miękko, bo tak jest zdrowiej dla jego kręgosłupa :)


otóż to, ostatnio czytałam właśnie, że materacyk powinien być bardziej twardy jak miękki ze względu na kręgosłup ;)



Zgłoś nadużycie #1632 27 października 2012, 13:39

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
Hej witajcie dziewczyny! Jak zwykle mam nowe pomysly i pytania?Chce zapytac o wiaderko na zuzyte pieluszki-jakie macie doswiadczenie i czy warto ten zestaw kupic?I wanienka tzw.wiaderko-czy to rozsadne,czy tylko wybryk rodzicow?
Podgrzewacz do butelki z mlekiem,sterylizator do butelek i smoczkow i odciagacz do pokarmu.Czy powinnam te przedmioty miec od urodzenia dzidzi?Mysle sobie ze lepiej teraz wszystko kupic i to co mi sie podoba niz potem cala rodzina ma jak szalona biegac po miescie i na szybko kupowac i napewno przeplacac.Teraz mam jeszcze czas i na zimno moge podjac decyzje.

Zgłoś nadużycie #1633 27 października 2012, 14:15

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845

katinka napisał(a)

Hej witajcie dziewczyny! Jak zwykle mam nowe pomysly i pytania?Chce zapytac o wiaderko na zuzyte pieluszki-jakie macie doswiadczenie i czy warto ten zestaw kupic?I wanienka tzw.wiaderko-czy to rozsadne,czy tylko wybryk rodzicow?
Podgrzewacz do butelki z mlekiem,sterylizator do butelek i smoczkow i odciagacz do pokarmu.Czy powinnam te przedmioty miec od urodzenia dzidzi?Mysle sobie ze lepiej teraz wszystko kupic i to co mi sie podoba niz potem cala rodzina ma jak szalona biegac po miescie i na szybko kupowac i napewno przeplacac.Teraz mam jeszcze czas i na zimno moge podjac decyzje.


zamiast wiaderka możesz kupić takie specjalne woreczki Paklanki, ja miałam śmietniczek na pampersy ale przydał się do 2 mies.
podgrzewacz przydał mi się dopiero przy słoiczkach, sterylizator nie potrzebny, odciągasz ważna rzecz :)

Zgłoś nadużycie #1634 27 października 2012, 14:18

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
ja gotowałam butelki tylko na początku po kupieniu, potem myłam tylko w płynie NUK, skończył się płyn to myłam w naszym płynie, ewentualnie fajnym pomysłem jest ociekacz do butelek:

Zgłoś nadużycie #1635 27 października 2012, 14:33

Malinka Supermama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 4312 Podziękowania: 1155
Ja kupiłam na kocim forum miau pojemnik metalowy na karmę- idealnie się nadał na pojemnik na zużyte pieluchy. Szczelny, bo przykrywany dopasowanym wiekiem, więc to też alternatywa dla wiaderek. A koszt pojemnika był śmiesznie mały.
Sterylizator do butelek- stosowałam na początku, potem wystarczyło mi wyparzanie we wrzątku. Natomiast stale używam sterylizatora do smoczków Nuvity- genialny pomysł. http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=sterylizator+Nuvita
Podgrzewaczy nie używałam. Do obiadków mikrofala (rzadko) lub kąpiel wodna.
Odciągacz pokarmu- radzę się wstrzymać. Kupiłam jak Tomka urodziłam i tylko zajmuje miejsce. Użyłam może dwa razy.
Dla mnie super zakupem była video- niania- mimo, że mam malutkie mieszkanko, ustawicznie bałam się o T. Z tym urządzonkiem spokojnie mogłam się zdrzemnąć w drugim pokoju nie podrywając się co 5 minut, żeby sprawdzić, czy T. się coś nie dzieje.
No i kupiłam też monitor oddechu z wibracją Respisense Ditto. Tyle, że ja jestem z gatunku panikarek, więc te dwie ostatnie pozycje tylko przedstawiam, jako ciekawostkę. Ja byłam z nich zadowolona i o wiele spokojniejsza.
Koty rządzą światem! 






Zgłoś nadużycie #1636 27 października 2012, 15:27

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
A to wiaderko do kapieli?Bardzo mi sie podoba i wydaje sie takie poreczne i praktyczne i dzidzia jest cala w wodzie i jej nie zimno :)

Zgłoś nadużycie #1637 27 października 2012, 15:42

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
wiesz dla mnie wiaderko to takie dziwne trochę i chyba nie dla noworodka.
wanienka anatomiczna też fajna sprawa http://allegro.pl/tega-wanienka-anatomiczna-komfort-0-24-m-i2676179183.html :)

Zgłoś nadużycie #1638 27 października 2012, 16:07

Konto usunięte
z tymi wiaderkami to tez sie zastanawialam, ale dostalam wanienke...
ma bardzo bardzo duzo pozytywnych opinii, ponoc wlasnie noworodki dobrze sie w tych wiaderkach czuja, niemowlaczki tez. z tym ze to wiaderko to na chwile jest... bo pozniej to dzieciaki to sie popluskac porzadnie chca :D

Katinka jak masz wanne w domu a nie prysznic to kup te wiaderko, a pozniej przejdziecie juz na 'dorosla' wanne jak dziecko dorosnie do pluskania kąpielowego.

ja bym na drugi raz brala wiaderko :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #1639 27 października 2012, 16:12

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
ja bym się bała w wiaderku ;P

Zgłoś nadużycie #1640 27 października 2012, 16:26

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
Kasik ta wanienka jest bardzo fajna.Tu kosztuje 35 euro z przesylka!!!

Zgłoś nadużycie #1641 27 października 2012, 17:19

Malinka Supermama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 4312 Podziękowania: 1155
Katinka- tak poza tematem- śliczne koty w awatarze ;)
Koty rządzą światem! 






Zgłoś nadużycie #1642 27 października 2012, 19:33

muzzza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2440 Podziękowania: 526
co do pieluszek zużytych , ja do dziś kupuję właśnie paklanki ( to takie zapachowe woreczki ), i za kilka złotych gdzieś na miesięczny zapas bomb starcza, i można spokojnie oddychać nie wynosząc co chwila śmieci :)




Zgłoś nadużycie #1643 28 października 2012, 10:49

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552

Malinka napisał(a)

Katinka- tak poza tematem- śliczne koty w awatarze ;)


Malinka twoj rudulek tez cudowny :)

Zgłoś nadużycie #1644 28 października 2012, 15:21

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
katinka znalazłam filmik o kąpieli w wiaderku : http://www.youtube.com/watch?v=ChXxdftN-ng może się zdecydujesz ;) ja jednak ciągle bym sie bała ;)

Zgłoś nadużycie #1645 28 października 2012, 19:03

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
Kasik czego to dzis nie nakreca :) Ale to kapiel z lalka :( Znalazlam z dzidziami,wyglada to dosc fajnie ale nie wiem czy od razu po urodzeniu bym sie odwazyla?Wanienke tez napewno kupie :)

Zgłoś nadużycie #1646 30 października 2012, 20:41

kinia.swiderek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1406 Podziękowania: 503
Witam mamuśki :)
Tak sobie was podczytuje, ciekawy wątek :)
Wiaderka bym nie kupiła chyba wole wanienkę ta anatomiczna bardzo fajna i bezpieczna dla takiego noworodka.Ja kupiłam zwykłą wanienkę z taką plastikową wkładką wyprofilowaną dla noworodka


Zgłoś nadużycie #1647 30 października 2012, 20:43

kinia.swiderek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1406 Podziękowania: 503
co myślicie o butelkach do karmienia?jakie macie zamiar kupić? ja chciałam z Aventu są drogie ale podobno najlepsze...hmm


Zgłoś nadużycie #1648 3 listopada 2012, 11:18

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
Hej dziewczyny i znowu jestem :) :) :) Od kilku dni zastanawiam sie nad kolderka i poduszka dla synka.Napiszcie prosze jakiej wielkosci najlepiej na pocztek.Sa kolderki 80/80 ale mi sie wydaje ze to za male i dzidzi bedzie mu zimno.Dziewczyny slyszalm ze poduszeczka nie jest potrzebna ale sprzedaja razem w kompletach.Sa przesliczne niebieskie i rozowe z pikowanym misiem przez calosc po 20 euro za komplet.

Zgłoś nadużycie #1649 3 listopada 2012, 11:25

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845

katinka napisał(a)

Hej dziewczyny i znowu jestem :) :) :) Od kilku dni zastanawiam sie nad kolderka i poduszka dla synka.Napiszcie prosze jakiej wielkosci najlepiej na pocztek.Sa kolderki 80/80 ale mi sie wydaje ze to za male i dzidzi bedzie mu zimno.Dziewczyny slyszalm ze poduszeczka nie jest potrzebna ale sprzedaja razem w kompletach.Sa przesliczne niebieskie i rozowe z pikowanym misiem przez calosc po 20 euro za komplet.


ja mam 90/120 chyba + poduszkę taki placek
coś takiego : http://allegro.pl/poduszeczka-kolderka-90x120-wypel-antyalergiczne-i2733327348.h...

Zgłoś nadużycie #1650 3 listopada 2012, 11:39

katinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1835 Podziękowania: 552
O to duza.Nie za duza?Kasik ta aukcja z wanienka juz jest zakonczona co wstawilas do niej linka ta za 63 zl.Szkoda bo milam chec ja kupic.