Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Jak macie na imię ?

Zgłoś nadużycie #131 8 marca 2012, 17:10

MlodaMama1990 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 844 Podziękowania: 104
Sara :)


http://fajnamama.pl/blog/mlodamama1990/

Zgłoś nadużycie #132 8 marca 2012, 19:03

M.1988 Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 8921 Podziękowania: 249
MAJA
.....cieszmy się z tego co nam los daje,nigdy nie jest przypadkowy...

Zgłoś nadużycie #133 8 marca 2012, 19:51

yellowsun Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 1269 Podziękowania: 289
KASIA :D

Zgłoś nadużycie #134 16 marca 2012, 11:21

BUFFY25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 906 Podziękowania: 105
JUSTYNA ;)
Podwójne szczęście zostało pojedyńczym...

Zgłoś nadużycie #135 20 marca 2012, 9:46

Magdusia Świeżo upieczona
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 3 Podziękowania: 0
Magdalena :D witam was moje Drogie :D

Zgłoś nadużycie #136 20 marca 2012, 11:32

anabella_34 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 885 Podziękowania: 232
Ania :)

Zgłoś nadużycie #137 23 marca 2012, 8:45

Tereska Świeżo upieczona
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 19 Podziękowania: 0
Ja mam na imię Teresa .

Zgłoś nadużycie #138 29 marca 2012, 17:56

kismat Świeżo upieczona
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2 Podziękowania: 0
Laura

Zgłoś nadużycie #139 1 kwietnia 2012, 14:02

justinkowa Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 93 Podziękowania: 10
Justyna. :)
Odeszło maleństwo kochane- tak czyste, malutkie, niewinne....

Zgłoś nadużycie #140 1 kwietnia 2012, 14:15

Konto usunięte
o kurcze Justyna - jedna dzidzia za druga :D odwaznie!!
ja przy swoim malym Upiorze nawet nie mysle o drugim... :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #141 1 kwietnia 2012, 14:23

justinkowa Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 93 Podziękowania: 10

Aga.W napisał(a)

o kurcze Justyna - jedna dzidzia za druga :D odwaznie!!
ja przy swoim malym Upiorze nawet nie mysle o drugim... :)


Wiesz ta ciaza nie byla planowana po tym wszystkim. Maz mowi, ze to taki nasz maly cud... Moze to był jakiś znak aby dac radosc malenstwu a nie pograzac sie, w zalobie...
Odeszło maleństwo kochane- tak czyste, malutkie, niewinne....

Zgłoś nadużycie #142 1 kwietnia 2012, 14:28

Konto usunięte
heh mozliwe :)
u mnie pierwsza ciaza planowana nie byla ;) taka nie w czas.

no to bedziecie miec Maly cud :) a wiecie juz jaka plec?
widocznie macie miec 2 dzieci i juz!

a Zuzia grzeczna czy daje popalic? bo przy moim to nawet nie mam czasu kurzu poscierac... dlatego balabym sie teraz byc w ciazy...

ale z taka mala roznica wieku - duzy plus ze dzieci ladnie sie chowaja i rozwijaja, ten duzy plus przewaza minus jakim jest robota przy dwójce :)

teraz ciesz sie dzieciatkiem i pod serduszkiem i Zuzia, a Jas zostanie zawsze w serduszku.
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #143 2 kwietnia 2012, 15:12

aneta1990 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 5 Podziękowania: 0
Aneta




Zgłoś nadużycie #144 4 kwietnia 2012, 23:41

Kuleczka21 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 181 Podziękowania: 20
Agata ;]

Zgłoś nadużycie #145 5 kwietnia 2012, 13:25

Pierwiastka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 66 Podziękowania: 1
Witam :) Kaśka jestem.

Aga a Ty jeszcze nie wybierasz się na porodówkę ? O. czeka tam na Ciebie :) :)

Zgłoś nadużycie #146 5 kwietnia 2012, 19:39

justinkowa Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 93 Podziękowania: 10

Aga.W napisał(a)

heh mozliwe :)
u mnie pierwsza ciaza planowana nie byla ;) taka nie w czas.

no to bedziecie miec Maly cud :) a wiecie juz jaka plec?
widocznie macie miec 2 dzieci i juz!

a Zuzia grzeczna czy daje popalic? bo przy moim to nawet nie mam czasu kurzu poscierac... dlatego balabym sie teraz byc w ciazy...

ale z taka mala roznica wieku - duzy plus ze dzieci ladnie sie chowaja i rozwijaja, ten duzy plus przewaza minus jakim jest robota przy dwójce :)

teraz ciesz sie dzieciatkiem i pod serduszkiem i Zuzia, a Jas zostanie zawsze w serduszku.


Jeszcze nie znamy płci, ale 12 kwietnia mam USG i moze juz bedziemy wiedzieć, bo to będzie 17 tc.

Zuzia z reguły jest grzeczna, czasami jej się zdarzają "gorsze dni".
Odeszło maleństwo kochane- tak czyste, malutkie, niewinne....

Zgłoś nadużycie #147 5 kwietnia 2012, 21:41

Kuleczka21 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 181 Podziękowania: 20

Pierwiastka napisał(a)

Witam :) Kaśka jestem.

Aga a Ty jeszcze nie wybierasz się na porodówkę ? O. czeka tam na Ciebie :) :)





juz bym chciala a z O. chyba sie mine ;]

Zgłoś nadużycie #148 6 kwietnia 2012, 9:11

Natamelka Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2 Podziękowania: 0
Witaj ja mam na imię Natalia :)

Zgłoś nadużycie #149 6 kwietnia 2012, 9:13

Natamelka Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2 Podziękowania: 0
Mam pytanie jak się dodaje te takie obrazki typu: moje dziecko ma itp.

Zgłoś nadużycie #150 6 kwietnia 2012, 16:24

Ona_123 Supermama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 9557 Podziękowania: 466

Natamelka napisał(a)

Mam pytanie jak się dodaje te takie obrazki typu: moje dziecko ma itp.


Chodzi ci pewnie o suwaczki. Koło napisów u góry masz BAZAR SUWACZKI I FORUM, to wchodzisz w suwaczki i tam możesz sobie takiego założyć.
Wydawało mi się, a może działo się to naprawdę? Że widziałam Anioła. A może to był zwykły człowiek? Powiedział, że na wszystko w życiu jest miejsce i czas. Potem zniknął, a może poprostu odszedł?