Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

IN VITRO - grupa wsparcia

Zgłoś nadużycie #51 13 października 2014, 14:00

LaBrise Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 702 Podziękowania: 254
Kasiu Angelius Provita Katowice.. Kochane dzisiaj co wstane czy z pozycji siedzącej czy leżącej kręci mi się w głowie czy to normalne? :/

Zgłoś nadużycie #52 13 października 2014, 14:46

tola8712 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 719 Podziękowania: 505
LaBris mi sie w głowie nie kręciło,ale czytałam na wielu stronach ze to jest normalny objaw. Musisz powolutku wstawać.




Zgłoś nadużycie #53 13 października 2014, 15:31

LaBrise Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 702 Podziękowania: 254
Dziękuje kochana :) miedzy nami jest różnicy równe 10 tygodni hehe :D

Zgłoś nadużycie #54 13 października 2014, 19:03

Kasia00 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1542 Podziękowania: 839
No @ się rozkręca ;) pojutrze jadę na badanka ;)

LaBris zawroty głowy to chyba częste dolegliwości ciążowe ;)
23.11.13cn6tc- :( //od 01.2015 ivf -2 nieudane crio//03.2016 ostatnia trzecia stym.-11.04 punk.5 mrozaczków, 06.2016 crio :( 10.08 crio mamy 3 mrozaczki/19.04crio/2mrozaczki

Zgłoś nadużycie #55 13 października 2014, 20:37

tola8712 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 719 Podziękowania: 505
Kasia jupiiii czyli zaczyna sie w koncu cos dziac u Was :-) .
LaBrise faktycznie roznica w ciazy u nas to rowne 10tyg.
Szkoda ze reszta dziewczyn z kafeterii tu nie przyszla :( .
Annas, Krysiu co tam u Was?
Ja jutro mam te badanko u specjalisty, caly dzien chodze struta,tak sie boje. Trzymajcie kochane kciuki.
JaktaOla wpadaj tu nooo ;) , co tam u Ciebie? Umowilas sie juz na polowkowe?
Ok ide ogladac ''horrory'' czyli seriale hihi... Dobrej nocy :-)




Zgłoś nadużycie #56 13 października 2014, 21:02

Kasia00 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1542 Podziękowania: 839
Tola niech zgadne...MjM ?? ? 😀
Oczywiście że kciuki będziemy trzymać, nie bojaj, wszystko będzie dobrze😊

A wiecie rok temu, też 13-go dostałam okres...ostatni bo na koniec cyklu były dwie kreski, ale się złożyło ;) ciężko mi ostatnio bo wspomnienia wracają :( a jeszcze pojutrze dzień dziecka utraconego :( przepraszam, już nie marudzę...

No szkoda że tak mało dziewczyn się udziela :( Jaktaola melduj co u Was, jak się czujecie?

Tola a Wy ? Zosia daje popalić? Zosinki są superoskie 😄
23.11.13cn6tc- :( //od 01.2015 ivf -2 nieudane crio//03.2016 ostatnia trzecia stym.-11.04 punk.5 mrozaczków, 06.2016 crio :( 10.08 crio mamy 3 mrozaczki/19.04crio/2mrozaczki

Zgłoś nadużycie #57 13 października 2014, 22:22

Annas111 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1070 Podziękowania: 504
Dziewczyny zobaczcie ta animacje
http://www.youtube.com/watch?v=lM2-8se6pp8
"...kto wie czy za rogiem, nie stoją Anioł z Bogiem, nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń..." ;) ;)
- I podejscie lipiec 2014 ivf -icsi- 2 zarodki - ciaza pozamaciczna
- II podejscie luty 2015 -1 śnieżynka - 7,9 i 12dpt II ;) 21.03 6tc bije serduszko ;) ;) . 24.11.2015 Adryianek

Zgłoś nadużycie #58 13 października 2014, 22:23

Annas111 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1070 Podziękowania: 504
Najpiekniejsza jaka widzialam ;)
"...kto wie czy za rogiem, nie stoją Anioł z Bogiem, nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń..." ;) ;)
- I podejscie lipiec 2014 ivf -icsi- 2 zarodki - ciaza pozamaciczna
- II podejscie luty 2015 -1 śnieżynka - 7,9 i 12dpt II ;) 21.03 6tc bije serduszko ;) ;) . 24.11.2015 Adryianek

Zgłoś nadużycie #59 13 października 2014, 22:25

Annas111 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1070 Podziękowania: 504
Gdyby nie dzialalo to wpiszcie w wyszukiwarce : Animation created by Silvio Falcinelli (RenderingCG) and music by Hans Zimmer & Lisa Gerrard. Miracles of life

Cos pieknego ;)
"...kto wie czy za rogiem, nie stoją Anioł z Bogiem, nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń..." ;) ;)
- I podejscie lipiec 2014 ivf -icsi- 2 zarodki - ciaza pozamaciczna
- II podejscie luty 2015 -1 śnieżynka - 7,9 i 12dpt II ;) 21.03 6tc bije serduszko ;) ;) . 24.11.2015 Adryianek

Zgłoś nadużycie #60 13 października 2014, 22:55

Kasia00 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1542 Podziękowania: 839
Annas, widziałam to już kiedyś i fakt piękne, uwielbiam to oglądać ze słuchawkami w uszach bo muzyka rewelacyjna :)
23.11.13cn6tc- :( //od 01.2015 ivf -2 nieudane crio//03.2016 ostatnia trzecia stym.-11.04 punk.5 mrozaczków, 06.2016 crio :( 10.08 crio mamy 3 mrozaczki/19.04crio/2mrozaczki

Zgłoś nadużycie #61 13 października 2014, 23:43

Krysiulk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1219 Podziękowania: 536
Zycie cudem jest! Piekny ten filmik, taki wzruszajacy :)
Kasiu nowy cykl to nowe mozliwosci, musisz byc dobrej mysli - kciukam :)  Ja wlasnie sie spac wybieram bo padam na dziob... Czuje sie juz lepiej, rozruszalam sie ;) Pozdrowionka!
I ivf - 10.2013 / II ivf - 04.2014 - w 3 dobie koniec rozwoju zarodków
III ivf - 02.2015 transfer nieudany / 27.04.15 transfer - 9dpt beta 59,9 / 11dpt beta 164,7 (mamy jeszcze 1 mrozaczka)




Zgłoś nadużycie #62 14 października 2014, 9:34

LaBrise Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 702 Podziękowania: 254
Tolu trzymam kciuki za wizytę :) Daj znać po :) Chodź i tak wiem że wszystko jest dobrze :)

Zgłoś nadużycie #63 14 października 2014, 10:09

tola8712 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 719 Podziękowania: 505
Dziewczynki dziękuję za kciuki, jestem taka zestresowana,a serce mi wali jak szalone. Annas cholercio oglądnęlam tą animacje co przeslalas i caly makijaż mi sie zmył, przepiękny podklad muzyczny i super pokazane co sie tam w brzuszku dzieje.
Obejrzyjcie sobie jeszcze tą animacje też na mnie dziala jak wyciskacz łez http://www.youtube.com/watch?v=AcpGIh1zAe0
PS. Tak tak Kasiu oglądam namiętnie MjM hihi :) ... A moja Zosia daje mi juz popalić parę razy dziennie, ale to jest cudowne uczucie i moglabym tak ją czuć non stop :) .




Zgłoś nadużycie #64 14 października 2014, 10:59

Krysiulk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1219 Podziękowania: 536
Tola kciukam megamocno za podglądanko, będzie dobrze - musi być! Pozdrowionka :)
P.S. Ja też jestem fanką MjM, hihi ;)
I ivf - 10.2013 / II ivf - 04.2014 - w 3 dobie koniec rozwoju zarodków
III ivf - 02.2015 transfer nieudany / 27.04.15 transfer - 9dpt beta 59,9 / 11dpt beta 164,7 (mamy jeszcze 1 mrozaczka)




Zgłoś nadużycie #65 14 października 2014, 13:51

slomeczka_85 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 276 Podziękowania: 84
Hej :) czytam was ale prawie zawsze z komorki a ciezko tam sie pisze, nie ma mobilnej wersji tego forum. Jestem nadal na zwolnieniu :( wszystko powiekszone, nie znaczna ilosc plynu. Jak tylko wiecej sie poruszam to odczuwam bole w podbrzuszu. Wczoraj rozmawialam z p embriolog i mamy 9 zarodków wszystkie najwyzszej klasy :) :) 5 zamroznonych jest pojedynczo, reszta po 2. Pierwsze podejscie bedzie z 1 zarodkiem ze wzgledu na bardzo dobry rozwoj. Wszystkie sa w stadium blastocysty. Juz czekam z niecierpliwoscia na . Ciekawe czy bedzie bardziej bolesna i czy przyjdzie w terminie?
Trzymam kciuki za te co sie staraja i zbieraja sily :)
Tola czekamy na wiesci...dobre oczywiscie :)
I in vitro - I transfer - poronienie 6tc, Aniołek 
II podejście-luty2015

Zgłoś nadużycie #66 14 października 2014, 14:46

Efka76 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 169 Podziękowania: 64
Witajcie dziewczyny. I ja dołączam z kafeterii. Nie odzywalam się jakiś czas, jednak ciągle Was podczytywałam. A więc tak - w październiku podeszliśmy do trzeciej próby ivf. 9 października mieliśmy punkcję i kolejne przerażenie. Podobnie jak w maju udało się uzyskać tylko 1 komórkę. Stres, załamka - jednak szybko się podnieśliśmy. 10.10 tel od dr N że doszlo do zapłodnienia, i kolejne oczekiwanie. Już na wstępie lekarz zapowiedział, że chce przetrzymać zarodek do 5 doby. Nam towarzyszy lęk, obawa, a z drugiej strony wewnętrzny pokój. 3 doba- tel i jak to lekarz powiedział mamy pięknie podzielony zarodek. Czekamy do wtorku- czyli dziś. Rano o 7.45 jesteśmy w klinice, wita nas pani embriolog i..... cyt "mamy przepiękną blastocystę, nawet nie potrzebuje AH ponieważ zaczyna się uwalniać" Jesteśmy szczęśliwi - MAMY 5-DNIOWEGO KROPECZKA :)
 ZMIANA KIERUNKU JAZDY...........ADOPCJA :)
XII 2015 Mamy synka :)
 DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ

Zgłoś nadużycie #67 14 października 2014, 17:36

tola8712 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 719 Podziękowania: 505
Dotarlam niedawno do domku i kamień z serca mi spadł, bo z Zosią jest wszystko dobrze.Są na swoim miejscu te 3 duze naczynia w śródpiersiu do których miala wątpliwości moja lekarka ostatnio. Serduszko dobrze zbudowane, wszystko jest OK. Az sie poplakalam jak wyszlam z USG, ze szczęścia. Ale mimo wszystko dostalam jeszcze skierowanie na echo serduszka zeby być spokojną.
Ale co sie nasluchalam na poczekalni jakie pacjentki przychodzą z jakimi wadami, to az ciary mnie przechodzily, weszlam trzęsąca sie jak galareta.
Po badaniu mąż zabral mnie na zakupki dla Zosi, kupiłam 3 czapeczki niemowlęce, pieluszki tetrowe, rożek, przescieradelka i podusie do wózka. Potem pojechaalismy do Ikei i ot tak spedzilismy dzień. Mega szczesliwi ze wszystko z naszą niunią jest dobrze. A kopie mamusie co chwila :) .
Słomeczko piekny wynik, normalnie tyle mrozaczków az zazdroszczę, ale tak pozytywnie. Najwazniejsze ze powolutku dochodzisz do siebie. Co do @ ja bym sie nie nastawiala na to ze bedzie o czasie. Przynajmniej w moim przypadku, czekalam ok.39 dni po pierwszej nieudanej procedurze, ale byla normalna, nie byla jakoś bardziej bolesna, ani obfitsza.To kciukamy juz za nastepny miesiąc :) .
Efka cudownie, a kiedy testujecie ?? Trzymamy kciuki




Zgłoś nadużycie #68 14 października 2014, 18:16

Kasia00 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1542 Podziękowania: 839
Słomeczka ale piękne bobaski na Was czekają, cudnie😍

Efka76 super wieści, trzymam kciuki za testowanko✊✊

Tola i u Ciebie innych wieści jak tych dobrych nie zabrakło, cieszę się że wszystko z Zosieńką dobrze, niech rośnie zdrowo, no i gratuluję udanych zakupów👍😊
23.11.13cn6tc- :( //od 01.2015 ivf -2 nieudane crio//03.2016 ostatnia trzecia stym.-11.04 punk.5 mrozaczków, 06.2016 crio :( 10.08 crio mamy 3 mrozaczki/19.04crio/2mrozaczki

Zgłoś nadużycie #69 14 października 2014, 18:55

Krysiulk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1219 Podziękowania: 536
Słomeczko, ale naprodukowałaś ;) Zazdroszczę Ci ja marzyłam o jednym blastusiu... Teraz tylko poczekać cierpliwie aż dojdzisz do siebie i wrócicie po maleństwo :)
Tolu strasznie się cieszę, ogromne gratulacje!! Niech Zosieńka rośnie silna i zdrowa :)
Efka witaj ponownie, kciukam za kropeczkę!! Niech zdrowo rośnie i się mocno wgryzie!
I ivf - 10.2013 / II ivf - 04.2014 - w 3 dobie koniec rozwoju zarodków
III ivf - 02.2015 transfer nieudany / 27.04.15 transfer - 9dpt beta 59,9 / 11dpt beta 164,7 (mamy jeszcze 1 mrozaczka)




Zgłoś nadużycie #70 14 października 2014, 19:18

Annas111 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1070 Podziękowania: 504
Tola cudowne wiesci ;) niech malutka rosnie zdrowo
Slomeczka to zapowiada sie Wam spora rodzinka ;) super, trzymam kciuki za udane transfery. Moze zbiegnie nam sie w tym samym czasie ;)
Efka trzymam kciuki, pamietasz o ananasie ?
Kasiu jakie teraz kroki, jaki macie plan ?
Sabaw jak samopoczucie, odezwij sie i napisz cos ;)
JaktaOla gdzie sie podzialas ? Jak sie czujesz ?
.
A u mnie fajnie, zaczyna sie moj ulubiony czas pieczeniowy pierniczkow i szykowanie ciasta na lezakowanie na pierniki, robienie syropu imbirowego i ogrzewanie sie w domku pod kocem z herbatka.. U nas jesien ;) nie koniecznie moja ulubiona, bo wole wiosne, ale ten czas przed swiateczny kocham ;)
"...kto wie czy za rogiem, nie stoją Anioł z Bogiem, nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń..." ;) ;)
- I podejscie lipiec 2014 ivf -icsi- 2 zarodki - ciaza pozamaciczna
- II podejscie luty 2015 -1 śnieżynka - 7,9 i 12dpt II ;) 21.03 6tc bije serduszko ;) ;) . 24.11.2015 Adryianek