Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Imiona dla dzieci na 2014 rok

Zgłoś nadużycie #711 10 lipca 2014, 22:50

aga.b.81 Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 4247 Podziękowania: 1927

Milkusia2012 napisał(a)

A jeszcze dodam, że lubię raczej rzadkie i oryginalne imiona i nawet jedno takie mam na oku, ale kurczę, od paru miesięcy mieszkam na wsi i obawiam się, że w tak małym społeczeństwie skrzywdzę dziecko mniej popularnym imieniem.


Jakim np.?


Zgłoś nadużycie #712 11 lipca 2014, 10:50

Idda Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 6 Podziękowania: 0
Byle nie brzmiało "zagranicznie " :) bo np. tzw. staroświeckie imiona są modne

Zgłoś nadużycie #713 14 lipca 2014, 10:50

Helena1991 Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 2 Podziękowania: 0
A dokladniej jakie to rzadkie imie... ;> ?? ? Ja mam na imie Helena, w latach szkolnych kazdy sie dziwil lub niedowierzal...strasznie mi sie to nie podobalo, ale teraz wiekszosci bardzo sie moje imie podoba, niektorzy nawet zazdroszcza :) Teraz wiem ze nie chcialabym miec na imie tak pospolicie i miec za kazdym rogiem swojego imiennika :) Dlatego nie wiem co bedzie z Maja :( Tylko jest jeszcze taki problem ze nie moge wymyslic innego imienia ktore spodoba sie zarowno mi i partnerowi..nic mi nie przychodzi do glowy :( Wybralam Jagoda ale raczej jemu nie podpasowalo, nie zauwazylam zachwytu :( Pozdrawiam :)


Zgłoś nadużycie #714 15 lipca 2014, 23:34

Milkusia2012 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4370 Podziękowania: 432
Ja mam na myśli imię Talita. Dla mnie jest po prostu oryginalne, a nie wydumane ściągnięte żywcem z zagranicy jak np. Jessica. Ale obawiam się, że inny pomyślą inaczej :)


Zgłoś nadużycie #715 21 lipca 2014, 12:07

ciezarna_mama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 291 Podziękowania: 4
ładne, moja siostra rodzi we wrześniu i wybrała dla córeczki imię Aleksandra :)

Zgłoś nadużycie #716 24 lipca 2014, 7:44

Danaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 1083 Podziękowania: 178
Witam ja też się wypowiem :-) dla dziewczynki miałam imię Zuzanna a dla chłopca Julian albo Kajetan i najprawdopodobniej będzie Julian :-) co do imiona Maja to u mnie też jest ich dużo...

Zgłoś nadużycie #717 25 lipca 2014, 11:39

mamioo Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 10 Podziękowania: 0
Ja uwielbiam niespotykane imiona, które jednak pięknie brzmią, dlatego nazwałam córkę Mia. Nie mogliśmy się z mężem zdecydować przez długi czas, ale z tym imieniem od początku byliśmy zgodni, więc tak zostało. :)

Zgłoś nadużycie #718 25 lipca 2014, 17:35

Milkusia2012 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4370 Podziękowania: 432

mamioo napisał(a)

Ja uwielbiam niespotykane imiona, które jednak pięknie brzmią, dlatego nazwałam córkę Mia. Nie mogliśmy się z mężem zdecydować przez długi czas, ale z tym imieniem od początku byliśmy zgodni, więc tak zostało. :)


Też myślałam o tym imieniu :) obawiam się tylko, że ludzie mogą mieć problemy z wypowiadaniem go


Zgłoś nadużycie #719 27 lipca 2014, 10:13

Zosia2014 Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 2 Podziękowania: 1
My dajemy córeczce na imię Zosia :)

Zgłoś nadużycie #720 2 sierpnia 2014, 0:51

kasiula89 Początkująca
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 4 Podziękowania: 0
Kuba, Kacper, Wiktor -  które z tych imion najbardziej Wam się podoba? Tata obstawia na Kubę, ja z kolei waham się pomiedzy Kacprem a Wiktorem :)


Zgłoś nadużycie #721 2 sierpnia 2014, 0:53

kasiula89 Początkująca
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 4 Podziękowania: 0

mamioo napisał(a)

Ja uwielbiam niespotykane imiona, które jednak pięknie brzmią, dlatego nazwałam córkę Mia. Nie mogliśmy się z mężem zdecydować przez długi czas, ale z tym imieniem od początku byliśmy zgodni, więc tak zostało. :)


Mia - śliczne imię :) gdybym oczekiwała na dziewczynkę pewne też bym się na takie skusiła :)


Zgłoś nadużycie #722 2 sierpnia 2014, 9:19

Milkusia2012 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4370 Podziękowania: 432

kasiula89 napisał(a)

Kuba, Kacper, Wiktor -  które z tych imion najbardziej Wam się podoba? Tata obstawia na Kubę, ja z kolei waham się pomiedzy Kacprem a Wiktorem :)


Moj maz uwielbia imie Kacper, mi chyba bardziej podchodzi Wiktor :)


Zgłoś nadużycie #723 2 sierpnia 2014, 16:00

Ona_123 Supermama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 9557 Podziękowania: 466
U nas ma być Bartosz lub Adrianna
:)
Wydawało mi się, a może działo się to naprawdę? Że widziałam Anioła. A może to był zwykły człowiek? Powiedział, że na wszystko w życiu jest miejsce i czas. Potem zniknął, a może poprostu odszedł?





Zgłoś nadużycie #724 2 sierpnia 2014, 16:01

Ona_123 Supermama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 9557 Podziękowania: 466

kasiula89 napisał(a)

Kuba, Kacper, Wiktor -  które z tych imion najbardziej Wam się podoba? Tata obstawia na Kubę, ja z kolei waham się pomiedzy Kacprem a Wiktorem :)


Mi się Kacper i Kuba podobają :)
Wydawało mi się, a może działo się to naprawdę? Że widziałam Anioła. A może to był zwykły człowiek? Powiedział, że na wszystko w życiu jest miejsce i czas. Potem zniknął, a może poprostu odszedł?





Zgłoś nadużycie #725 2 sierpnia 2014, 20:38

dodka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1385 Podziękowania: 137

Milkusia2012 napisał(a)

Moj maz uwielbia imie Kacper, mi chyba bardziej podchodzi Wiktor :)



Mo mąż to tylko Kacper, a mnie zaś właśnie Mateusz i Wiktor ewentualnie Wojtek ;) Dla dziewczynki chciałam Róża chociaż na drugie imię to wszyscy mnie linczują bo na pierwsze będzie na pewno Wiki uzgodniliśmy to jak się poznaliśmy czyli prawie 10 lat temu ;)


Zgłoś nadużycie #726 3 listopada 2014, 9:05

Nico331 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1641 Podziękowania: 261
Nie patrzcie na to ze Was beda linczowac, komus nie podoba... To Wasze dziecko i Wasza decyzja. Tesciowie, rodzice, dziadkowie i inni mieli swoj czas na nadawanie imion/wybieranie chrzestnych itp. U mnie syn sie nazywa Maksymilian Robert. Maksymilian wybralam ja... jakos tak mi sie spodobalo od razu odkad mialam przeczucia ze bedzie syn :D aczkolwiek tesciowa do konca twierdzila ze bedzie dziewczynka... hmm... ja od marca juz mialam 100% pewnosc ze bedzie syn ale jej nie przegadalismy... Jak sie dowiedziala ze bedzie Maksymilian... ilez bylo gadania - bo ona w rodzinie ma taka Maksyme i ona jest taka owaka itp. A co mnie to interesuje ? Robert ma po dziadku (ojcu meza) i dopiero na chrzcinach sie dowiedzieli ze Maks ma drugie imie. Chcielismy niespodzianke zrobic :) udala sie :D tylko tesciowa chodzila i narzekala ze nic jej nie powiedzielismy i jak moglismy. Moi rodzice sie wgl nie wtracali i tak wiedza ze zrobie jak zechce... Dziadkowie mieli problem bo tyyyyle pieknych imion i Maksymilian ? a nie moglam Michal, Pawel (babcia wyskoczyla z Wieskiem :D ). Mi mama dala na imie Nicoletta, tyle co sie nasluchala na ten temat to glowa mala.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvIiYpa3Jk0ndFpPOEI1aklpczlSemhEUmJ...