Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Imię dla chłopca?

Zgłoś nadużycie #1011 2 września 2014, 14:39

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120
Jeżeli okaże się, że jestem w ciąży i będzie to chłopiec to koniec. Ja nie wiem co ze mną jest, ale prawie żadne mi się nie podoba, albo mi się źle kojarzy, albo jest za bardzo popularne, albo już ktoś tak nazwał ode mnie z otoczenia i nie chcę ściągać. Co myślicie o nazywaniu dziecka tym samym imieniem co rodzic? Ponieważ oczywiście imię mojego chłopaka jest dla mnie najpiękniejsze na świecie :p




Zgłoś nadużycie #1012 2 września 2014, 17:45

lencia88jaw Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 869 Podziękowania: 22

Dharma napisał(a)

Jeżeli okaże się, że jestem w ciąży i będzie to chłopiec to koniec. Ja nie wiem co ze mną jest, ale prawie żadne mi się nie podoba, albo mi się źle kojarzy, albo jest za bardzo popularne, albo już ktoś tak nazwał ode mnie z otoczenia i nie chcę ściągać. Co myślicie o nazywaniu dziecka tym samym imieniem co rodzic? Ponieważ oczywiście imię mojego chłopaka jest dla mnie najpiękniejsze na świecie :p


Coraz czesciej rodzice daja swoim dziecia swoje imiona, kwestia gustu ;) ja bym sie obawiala ze jak bede wolac w domu po imieniu to albo przyjda obaj albo zaden :D


Zgłoś nadużycie #1013 2 września 2014, 21:28

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120
Znając mężczyzn to raczej to drugie, a potem będą się tłumaczyć, że nie wiedzieli, którego wołam :D




Zgłoś nadużycie #1014 2 września 2014, 22:44

lencia88jaw Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 869 Podziękowania: 22

Dharma napisał(a)

Znając mężczyzn to raczej to drugie, a potem będą się tłumaczyć, że nie wiedzieli, którego wołam :D


Dokladnie :D moj maz tez myslal nad tym by syna nazwac jego imieniem, ale nie dam sie tak zalatwic :D i stanelo ze po ojcu bedzie mial na drugie ;) taki kompromis :P


Zgłoś nadużycie #1015 2 września 2014, 23:09

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120
Mój chłopak ma na drugie po swoim ojcu, a miał dostać na pierwsze. Całe szczęście, że mama postawiła na swoim, bo ja nie przepadam za imieniem taty mojego chłopaka, chociaż faceta bardzo lubię.




Zgłoś nadużycie #1016 3 września 2014, 16:27

BluBalon_pl Zadomowiona
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 97 Podziękowania: 0
To już kwestia gustu :) Jednak generalnie nie jestem za tym aby dawać imię chłopcu po ojcu,ewentualnie na drugie lub nawet jeżeli mamy taką chęć i dziecko się zgodzi to na trzecie imię podczas bierzmowania.

Zgłoś nadużycie #1017 3 września 2014, 18:48

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120
Ja w sumie też nigdy za tym nie byłam, ale pierwsza litera imienia byłaby A, a potem J jak Junior i wymyśliłam sobie, że wołałabym AJ (ejdżej). Pewnie i tam mi się odemieni milion razy, ale na tą chwilę tak sobie żartuje. P.S. Bierzmowania raczej nie będzie, bo i chrztu nie będzie. Chyba, że dziecko potem zdecyduje inaczej i będzie chciało być katolikiem.




Zgłoś nadużycie #1018 14 września 2014, 10:14

antenka_18 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1006 Podziękowania: 86
witam ja juz zaraz rodze i jeszcze nie podjelismy decyzji, czy gabrys czy maks, gabrys to gabriel a maks nie wiem czy maksymilian czy maksym? jak lepiej?




Zgłoś nadużycie #1019 14 września 2014, 11:03

Lululaj_pl Początkująca
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 46 Podziękowania: 1
Moim zdaniem Maksymilian od czego zdrobniale jest Maks co też bardzo mi się podoba,ładne imię. Nie znam natomiast żadnego Gabriela,imię bardzo oryginalne i takie stylowe :)

Zgłoś nadużycie #1020 14 września 2014, 12:03

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120

antenka_18 napisał(a)

witam ja juz zaraz rodze i jeszcze nie podjelismy decyzji, czy gabrys czy maks, gabrys to gabriel a maks nie wiem czy maksymilian czy maksym? jak lepiej?



Ja właśnie wczoraj pomyślałam, że gdybym miała w tej chwili dawać imię dla chłopca to byłby Maksymilian i potem skrót Maks, Maksio.




Zgłoś nadużycie #1021 14 września 2014, 15:44

Ju_sia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 912 Podziękowania: 80
nie wiem czemu ale maks Kojarzy mi sie glupio z psem.. :P przepraszam.. Moj sasiad mial swego czasu samych czteronoznych Maksow.. Jesli juz to Maksymilian.. Ale Gabriel takie bardziej biblijne.. :D dostojniejsze..

Zgłoś nadużycie #1022 14 września 2014, 16:41

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120
Ju_sia zamorduję Cię. Właśnie mi przypomniałaś, że kiedyś nazywałam Maksem, takiego bezdomnego pieska, którego dokarmiałam. I cały mój plan runął w gruzach :) , znowu nie mam imienia dla chłopca jakby coś. Serio, jak będzie chłopak, to chyba będzie no name ;) .




Zgłoś nadużycie #1023 14 września 2014, 16:55

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Dharma napisał(a)

Ju_sia zamorduję Cię. Właśnie mi przypomniałaś, że kiedyś nazywałam Maksem, takiego bezdomnego pieska, którego dokarmiałam. I cały mój plan runął w gruzach :) , znowu nie mam imienia dla chłopca jakby coś. Serio, jak będzie chłopak, to chyba będzie no name ;) .


Ja się nie przejmuję głupimi porównaniami, bo każdemu jakieś imię kojarzy się z kimś kogo nie lubi albo z czymś, albo ze zwierzęciem :D Mi Maksa nikt nie obrzydzi, bo to piękne imie i ma ładne znaczenie :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #1024 14 września 2014, 17:18

Ju_sia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 912 Podziękowania: 80
Hakuna! No pewnie masz racje kazdy ma swoje gusta :P imie maksymilian jest bardzo ladne.. Mi sie tylko zdrobnienie Maks dziwnie kojazy.. :P ale starszy facet, Pan Maksymilian.. Hmm kojazy mi sie znowu z jakims prawnikiem.. :P

Zgłoś nadużycie #1025 14 września 2014, 17:34

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120

hakuna.matata napisał(a)

Ja się nie przejmuję głupimi porównaniami, bo każdemu jakieś imię kojarzy się z kimś kogo nie lubi albo z czymś, albo ze zwierzęciem :D Mi Maksa nikt nie obrzydzi, bo to piękne imie i ma ładne znaczenie :)



No jasne, nie ma się co przejmować zdaniem innych. Ja niestety mam problem z imieniem dla chłopca, podoba mi się bardzo mało męskich imion, a jak już mi się podoba, to np. tak samo miał na imię jakiś mój przygłupi kolega/wujek/kuzyn albo mój były chłopak, to już wolę, żeby mi się z psem kojarzyło :) .




Zgłoś nadużycie #1026 15 września 2014, 14:50

Ju_sia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 912 Podziękowania: 80
zawsze możesz wymyślić mu własne zdrobnienie :) od Maksymiliana... np. Maksyś.. już inaczej niz zwykły Maks :P jest wiele imion meskich które mi się podobają.. my mielismy problem z imieniem dla dziewczynki :) a z męskich to: Miłosz, Adam, Kornel, Rafał - które wybraliśmy, Oskar, Igor, Eryk :) takie zwyczajne Paweł..

Zgłoś nadużycie #1027 15 września 2014, 14:57

sandritas Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 539 Podziękowania: 99
Dla dziewczynki duuuzo latwiej wybrac imie :) dla synka juz mam OSCAR A DLA DZIEWCZYNKI MIALAM CORNELIA LUB NELA. BRALAM POD UWAGE KORNELA A JEDNAK BEDZIE OSCAR a przez c bo mieszkam w angli jednak co do neli to wolali by Nila ;/ Maksymilianow jest strasznie duzo nawet tu na forum..

Zgłoś nadużycie #1028 15 września 2014, 19:41

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120

Ju_sia napisał(a)

zawsze możesz wymyślić mu własne zdrobnienie :) od Maksymiliana... np. Maksyś.. już inaczej niz zwykły Maks :P jest wiele imion meskich które mi się podobają.. my mielismy problem z imieniem dla dziewczynki :) a z męskich to: Miłosz, Adam, Kornel, Rafał - które wybraliśmy, Oskar, Igor, Eryk :) takie zwyczajne Paweł..



No mi też bardzo podoba się Adam, bo tak ma na imię mój chłopak, a Rafała ma na imię mój brat. Poczciwe z nich chłopy :) . Ja na pewno muszę wybrać imię bez polskich znaków i musi być uniwersalne.




Zgłoś nadużycie #1029 15 września 2014, 21:49

Ju_sia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 912 Podziękowania: 80
Oskar jest moim zdaniem bardzo uniwersaalny..

Zgłoś nadużycie #1030 15 września 2014, 21:56

Dharma Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 761 Podziękowania: 120

Ju_sia napisał(a)

Oskar jest moim zdaniem bardzo uniwersaalny..



Tak ma na imię syn mojej dosyć bliskiej koleżanki, a ja jestem taka porąbana, że jak jest już takie imie w bliskim otoczeniu, to nie nazwę tak dziecka :D .