Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Imię dla chłopca?

Zgłoś nadużycie #831 27 maja 2013, 18:16

PinacoLady Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 600 Podziękowania: 43
Natan bądź Nataniel mi się podobają :D Albo Ariel! Z takich nietypowych :D
http://nynusiek.blox.pl/html

Zgłoś nadużycie #832 28 maja 2013, 10:24

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
a u nas jak bedzie chłopczyk a tak mi się wydaje ze na 99% to facet to będzie Aleksander. Mieliśmy przyjemność z moim D być na nartach z babeczką co ma własnie syna Aleksandra, bardzo inteligentny chłopczyk hihi. Aczkolwiek wszystko może się zmienić po porodzie hihi




Zgłoś nadużycie #833 28 maja 2013, 23:44

mamamilenki Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 1647 Podziękowania: 385

PinacoLady napisał(a)

Natan bądź Nataniel mi się podobają :D Albo Ariel! Z takich nietypowych :D


natanek bardzo ładnie ;)






Zgłoś nadużycie #834 29 maja 2013, 0:28

Konto usunięte
Ariel ? jak proszek do prania.. ja nie wiem dlaczego ludzie wymyślają dla dzieci takie dziwne imiona jak Brajan, Ariel,  itp.. masakra nie wiem czy rodzice chcą aby imię ich dziecka było wyjątkowe , niespotykane ?

Zgłoś nadużycie #835 29 maja 2013, 8:44

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265

madzioxa napisał(a)

Ariel ? jak proszek do prania.. ja nie wiem dlaczego ludzie wymyślają dla dzieci takie dziwne imiona jak Brajan, Ariel,  itp.. masakra nie wiem czy rodzice chcą aby imię ich dziecka było wyjątkowe , niespotykane ?


Też właśnie Ariel kojaży mi się z proszkiem. Znam takiego jednego i szczerze mu wspułczuję







Zgłoś nadużycie #836 29 maja 2013, 8:45

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265

Sadakot napisał(a)

Dowiem się w środę, ale stawiam na chłopca. Adam Eryk lub Mateusz Eryk. Gdyby była dziewuszka, to będzie Emilia :)


I jak , kto tam w brzuszku rośnie ?!







Zgłoś nadużycie #837 29 maja 2013, 8:46

PinacoLady Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 600 Podziękowania: 43

madzioxa napisał(a)

Ariel ? jak proszek do prania.. ja nie wiem dlaczego ludzie wymyślają dla dzieci takie dziwne imiona jak Brajan, Ariel,  itp.. masakra nie wiem czy rodzice chcą aby imię ich dziecka było wyjątkowe , niespotykane ?


Każdy ma swój typ, prawda? :)
http://nynusiek.blox.pl/html

Zgłoś nadużycie #838 29 maja 2013, 9:05

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265

PinacoLady napisał(a)

Każdy ma swój typ, prawda? :)


TAAK. :)







Zgłoś nadużycie #839 29 maja 2013, 12:52

Sadakot Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 131 Podziękowania: 7

imagine napisał(a)

I jak , kto tam w brzuszku rośnie ?!



Będzie wiadomo wieczorem. Wizyta na 15.15 :)

A wracając do tematu nietypowych imion. Imienia Ariel bym dziecku nie dała, ale to wiadomo rzecz gustu. Swoją drogą (to już bardziej do tematu dziewczynek), ale nie rozumiem rodziców, którzy nazywają swoje córeczki imionami, które zazwyczaj noszą jako pseudonimy Panny Lekkich Obyczajów ;) Ostatnio było kilka w modzie ;)

Zgłoś nadużycie #840 29 maja 2013, 13:36

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
Wiecie co bylam ostatnio z psem w przychodni weterynaryjnej i pan lek. wet. mial na imie Ondrasz i jest polakiem pierwszy raz spotkalam sie z takim imieniem mi osobiscie sie nie podoba ale jest nietypowe :)




Zgłoś nadużycie #841 31 maja 2013, 19:32

Sadakot Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 131 Podziękowania: 7
Będzie chłopak :)

Zgłoś nadużycie #842 31 maja 2013, 21:20

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537

Sadakot napisał(a)

Będzie chłopak :)


Adas czy Mateuszek ?? ? ;-)


Zgłoś nadużycie #843 31 maja 2013, 22:06

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265

Sadakot napisał(a)

Będzie chłopak :)


GRATULUJĘ SYNKA! ;) myslałam kto tam się kryje ;p







Zgłoś nadużycie #844 1 czerwca 2013, 15:24

Sadakot Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 131 Podziękowania: 7
Dziękuję :)

Z imieniem to jeszcze nic pewnego. Jak się okazało, ze to chłopczyk to mój mąż zaczął nosem kręcić na oba imiona ... sądzę, że w ostatniej chwili coś ustalimy ...

Zgłoś nadużycie #845 1 czerwca 2013, 18:51

mimami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 338 Podziękowania: 35
ja wierzę, że znowu będzie chłopak. jednego mam kajetana. a teraz się wahamy, ale mamy jeszcze czas na decyzję :) w każdym razie lubię imiona mało popularne, może wybiorę coś spośród tych tutaj: http://www.siostraania.pl/artykul/najrzadziej-nadawane-imiona-w-2012
http://zawodowamatka.pl/

Zgłoś nadużycie #846 1 czerwca 2013, 21:54

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265

mimami napisał(a)

ja wierzę, że znowu będzie chłopak. jednego mam kajetana. a teraz się wahamy, ale mamy jeszcze czas na decyzję :) w każdym razie lubię imiona mało popularne, może wybiorę coś spośród tych tutaj: http://www.siostraania.pl/artykul/najrzadziej-nadawane-imiona-w-2012


Jeszcze troszke masz czasu :)







Zgłoś nadużycie #847 4 czerwca 2013, 19:21

basia2013 Początkująca
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 35 Podziękowania: 1
My mamy Olafka :) Ale fajny jest też Igorek :)
Zapraszam serdecznie do konkursu

Zgłoś nadużycie #848 4 czerwca 2013, 19:21

basia2013 Początkująca
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 35 Podziękowania: 1
My mamy Olafka :) Ale fajny jest też Igorek :)
Zapraszam serdecznie do konkursu

Zgłoś nadużycie #849 5 czerwca 2013, 11:10

Sadakot Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 131 Podziękowania: 7
I jedno i drugie mi się podoba :)

Zgłoś nadużycie #850 5 czerwca 2013, 12:50

mimami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 338 Podziękowania: 35

imagine napisał(a)

Jeszcze troszke masz czasu :)



no mam czas, ale i tak już myślimy o imieniu :) zaczęliśmy myśleć już na etapie starań!
http://zawodowamatka.pl/