Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Ile przytyłyście w ciąży?

Zgłoś nadużycie #1951 22 stycznia 2014, 17:48

vikaa13 Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 72 Podziękowania: 4
38tc i 8 kg :)

Zgłoś nadużycie #1952 23 stycznia 2014, 19:07

hipka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 23 Podziękowania: 1
Dziewczyny nie przejmujcie się wagą, ja przytyłam 30 kg. przed ciażą ważyłam 50 kg przy wzroście 173 :) Tydzień po porodzie miałam 10 kg mniej, miesiąc później 20 kg, a teraz dalej ważę 50 kg, nie stosowałam żadnej diety. Lekarz mi tłumaczył, że widocznie tyle potrzebował mój organizm i tyle musiała
m przytyć. Dodam tylko, że urodziłam syna 4,5 kg i 61 cm.

Zgłoś nadużycie #1953 23 stycznia 2014, 20:19

vikaa13 Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 72 Podziękowania: 4

hipka napisał(a)

Dziewczyny nie przejmujcie się wagą, ja przytyłam 30 kg. przed ciażą ważyłam 50 kg przy wzroście 173 :) Tydzień po porodzie miałam 10 kg mniej, miesiąc później 20 kg, a teraz dalej ważę 50 kg, nie stosowałam żadnej diety. Lekarz mi tłumaczył, że widocznie tyle potrzebował mój organizm i tyle musiała
m przytyć. Dodam tylko, że urodziłam syna 4,5 kg i 61 cm.


Duży synuś :)

Zgłoś nadużycie #1954 23 stycznia 2014, 22:57

karolina90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 521 Podziękowania: 41
Kurcze to ja do ostatniej wizyty która była 08.01 przytyłam już 7 kg :( Przed ciążą 49kg wzrost 158. No a teraz już 56kg. Trochę się przejmuje, ale stwierdzam że najważniejsze jest zdrowie mojego dzidziusia i nieważne ile przytyje ważne żeby mój maluszek urodził się zdrowy a Ja i tak później zrzucę wagę :)




Zgłoś nadużycie #1955 24 stycznia 2014, 9:40

hipka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 23 Podziękowania: 1
Duży, dodam że teraz ma 8 miesięcy i waży 13 kg :)

Zgłoś nadużycie #1956 24 stycznia 2014, 13:09

vikaa13 Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 72 Podziękowania: 4
o jej :) ja byłam maleństwem jak się urodziłam, za to tatuś mojego dzidziusia też jest duży i nie wiem jakiego bobaska mam się spodziewac ;)

Zgłoś nadużycie #1957 24 stycznia 2014, 14:19

zuzaz89 Świeżo upieczona
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 9 Podziękowania: 0
ja w pierwszej ciąży przytyłam 13kg, miałam 165cm i 65kg, na początku chudłam bo wymiotowałam. Teraz po ciąży zostało mi 5 kg i znów jestem w ciąży

Zgłoś nadużycie #1958 24 stycznia 2014, 14:26

karolina90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 521 Podziękowania: 41

zuzaz89 napisał(a)

ja w pierwszej ciąży przytyłam 13kg, miałam 165cm i 65kg, na początku chudłam bo wymiotowałam. Teraz po ciąży zostało mi 5 kg i znów jestem w ciąży




No więc gratuluję kolejnej dzidzi :) Mnie się marzy dwójka ale mój mąż chciałby tylko jedno :( A uważam że jedno to za mało, musi być parka :)




Zgłoś nadużycie #1959 12 lutego 2014, 11:41

ewelka11 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10 Podziękowania: 3
Hej dziewczyny, ja aktualnie jestem w 31tc i na plusie 5kg. Chciałabym trochę więcej ale jestem na diecie (cukrzyca ciążowa) ale i tak najbardziej zdziwiła mnie waga dziecka wg usg(wiem że podana waga nie jest dokładna) w ostatnim dniu 28tc trafiłam do szpitala z powodu ostrej infekcji jelitowej i wg usg synek ważył 1410g a w 30tc na wizycie inny lekarz na innym sprzęcie mówi mi że waga maleństwa to ok. 1100/1200 g !! Masakra, i niby wszystko w normach ale i tak dziwna sytuacja ...

Zgłoś nadużycie #1960 16 lutego 2014, 11:46

AnnaKatarzyna Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1620 Podziękowania: 313
Koniec 38 tc, 10 kg na plusie, Mala jak na razie waży 3100 g.




Zgłoś nadużycie #1961 16 lutego 2014, 22:29

karolina90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 521 Podziękowania: 41

AnnaKatarzyna napisał(a)

Koniec 38 tc, 10 kg na plusie, Mala jak na razie waży 3100 g.



Kurcze, ja już mam 11kg a 26tc :) To dobije chyba do 20 :(




Zgłoś nadużycie #1962 16 lutego 2014, 22:33

rzaba Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 3117 Podziękowania: 817
u mnie 24 tc i na plusie 6,3kg.../ sporo/

Zgłoś nadużycie #1963 16 lutego 2014, 22:34

j_us_tyna Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 2106 Podziękowania: 707

karolina90 napisał(a)

Kurcze, ja już mam 11kg a 26tc :) To dobije chyba do 20 :(



nie ma się czym martwić... u mnie 36 tc +27kg... i zaznaczam że wcale się nie obżeram... ale silne postanowienie że zrzucę już mam :P




Zgłoś nadużycie #1964 16 lutego 2014, 22:52

Ewela87 Początkująca
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 9 Podziękowania: 1
Ja w ciazy przytylam 13 kg synek wazyl 3400 g a do swojej wagi wrocilam po 3 miesiacach od porodu


Zgłoś nadużycie #1965 17 lutego 2014, 8:15

karolina90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 521 Podziękowania: 41

j_us_tyna napisał(a)

nie ma się czym martwić... u mnie 36 tc +27kg... i zaznaczam że wcale się nie obżeram... ale silne postanowienie że zrzucę już mam :P



Kurcze, ja też się nie obżeram, nie wiem od czego to zależy :/ i tak szczerze aż tak bardzo bardzo grubo nie wyglądam, wiadomo przyszło troszkę na uda i troszkę na buzię ale tak to czuje się normalnie, nie jestem ociężała itd :) Nooo ja mam też postanowienia zrzucenia zbędnych kilogramów to niema co tamto :D Nie mogę być pączusiem :D Zawsze byłam chuda i po też mam zamiar taka być :D




Zgłoś nadużycie #1966 17 lutego 2014, 10:04

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
15kg
 



Zgłoś nadużycie #1967 17 lutego 2014, 10:23

j_us_tyna Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 2106 Podziękowania: 707

karolina90 napisał(a)

Kurcze, ja też się nie obżeram, nie wiem od czego to zależy :/ i tak szczerze aż tak bardzo bardzo grubo nie wyglądam, wiadomo przyszło troszkę na uda i troszkę na buzię ale tak to czuje się normalnie, nie jestem ociężała itd :) Nooo ja mam też postanowienia zrzucenia zbędnych kilogramów to niema co tamto :D Nie mogę być pączusiem :D Zawsze byłam chuda i po też mam zamiar taka być :D



u mnie też wszyscy mówią że nie widać żebym aż tyle przytyła i robią wielkie oczy jak mówię ile.... tyle że u mnie duży wpływ ma wzrost... na 181 cm tak się porozkładało, że nie wygląda to tragicznie




Zgłoś nadużycie #1968 17 lutego 2014, 11:59

karolina90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 521 Podziękowania: 41

j_us_tyna napisał(a)

u mnie też wszyscy mówią że nie widać żebym aż tyle przytyła i robią wielkie oczy jak mówię ile.... tyle że u mnie duży wpływ ma wzrost... na 181 cm tak się porozkładało, że nie wygląda to tragicznie



No to fajnie masz :D Bo ja mam tylko 158 więc jeszcze trochę i będę wyglądać jak beczułka :D




Zgłoś nadużycie #1969 17 lutego 2014, 15:39

Konto usunięte
U mnie w pierwszej ciąży 20kg na plusie a teraz mam 27 tydzień i 4,5kg na plusie, może tym razem nie będzie tak źle

Zgłoś nadużycie #1970 17 lutego 2014, 15:47

j_us_tyna Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 2106 Podziękowania: 707

karolina90 napisał(a)

No to fajnie masz :D Bo ja mam tylko 158 więc jeszcze trochę i będę wyglądać jak beczułka :D



komu fajnie temu fajnie... zawsze chciałam być niższa, a niskie często chcą być wysokie :P