Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Higiena intymna

Zgłoś nadużycie #11 24 lutego 2011, 11:42

madziarka19 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 156 Podziękowania: 7
W jaki szczególny sposób dbać o higienę intymną w ciąży?

Zgłoś nadużycie #12 24 lutego 2011, 14:06

Konto usunięte
Żel do mycia Laktacyd i zaopatrze się na najbliższych zakupach w jakiś płyn. Codziennie, całą dobę wkładki higieniczne :) Przewiewna, bawełniana bielizna. I tyle :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #13 26 lutego 2011, 13:58

Romka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2553 Podziękowania: 390
W razie kłopotów pomagaja nasiadówki w rumianku ;)
http://grzdyl.blogspot.com

Zgłoś nadużycie #14 26 lutego 2011, 19:48

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1915 Podziękowania: 12
polecam żel z kory dębu i w ciąży i po porodzie :) no i przede wszystkim przewiewna bielizna.
 

Zgłoś nadużycie #15 28 lutego 2011, 10:45

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Ja nic nie zmieniłam w ciąży - bielizna ta sama i higiena tak samo - jedynie żelu do higieny intymnej pod prysznic używam, nic poza tym.





Zgłoś nadużycie #16 28 lutego 2011, 11:03

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1915 Podziękowania: 12
Bo każda z nas innaczej to przechodzi :)   i każdej z nas potrzeba co innego :)
 

Zgłoś nadużycie #17 1 grudnia 2011, 17:47

Kasienka3b Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 3485 Podziękowania: 609
Dziewczyny niechce zakladac kolejnego watku wiec wpisze sie w ten. Najbardziej odpowiada mojemu problemowi. Doswiadczone mamusie i te ktore zostana nimi mieliscie moze problem w ciazy ze pieklo was w okolicach pochwy i przy wargach sromowych? Ja na wczesniejszej wizycie u ginekologa  mowilam mu o tym i przepisal mi antybiotyk 3 dniowy przeciwzapalny i pomogl mi ale znowu co jakis czas to sie nawraca i strasznie piecze i swedzi. Prosze o jakas porade i pomoc. Czesto to mam po kapieli choc uzywam plyn delikatny do higieny intymnej. Z czego takie cos moze byc?


Zgłoś nadużycie #18 1 grudnia 2011, 18:02

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113
może spróbuj zmienic płyny do kapieli i do higieny intymnej

Zgłoś nadużycie #19 1 grudnia 2011, 18:13

Kasienka3b Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 3485 Podziękowania: 609

nacia1988 napisał(a)

może spróbuj zmienic płyny do kapieli i do higieny intymnej


 
No sprobuje ale boje sie ze i to nie pomoze;/ Bo w sumie plyn delikatnie obmywa miejcse intymne i raczej do pochwy za bradzo nie powinien sie dostac...


Zgłoś nadużycie #20 1 grudnia 2011, 18:42

lexi881 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 546 Podziękowania: 34
ja jak kupiłam raz płyn do higieny intymniej inny niż zwykle (choć tej samej firmy) to tak miałam (jak zmieniłam produkt na inny to wszystko wróciło do normy) oprócz tego jeśli uprawiając sex stosujecie z partnerem żele nawilżające to one także mogą uczulać/wywoływać infekcje.
Tak samo środek którego używasz do depilacji w miejscu intymnym choćby to było zwykłe mydło zapachowe..  
 Przypomniało mi się ;p jeszcze może to być od ręcznika (jeśli został źle wypłukany) albo od częstego korzystania z toalet publicznych
 
poza tym w ciąży jesteśmy dużo bardziej narażone na infekcje - najlepiej pić dużo herbaty z żurawiną..

Zgłoś nadużycie #21 1 grudnia 2011, 18:45

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113

Kasienka3b napisał(a)

 
No sprobuje ale boje sie ze i to nie pomoze;/ Bo w sumie plyn delikatnie obmywa miejcse intymne i raczej do pochwy za bradzo nie powinien sie dostac...


ale może zaburzac flore bakteryjna..ja nie moge zadnych używać..sporodycznie tylko bo wszystko mnie inaczej piecze....no i musisz pamietac zeby dobrze po kapieli wyschnać...ja mam takie zboczenie ze prasuje swoja bielizne i reczniki....tak zeby bakteryjki wybic...

Zgłoś nadużycie #22 1 grudnia 2011, 18:51

aga2014 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2011 Posty: 4673 Podziękowania: 149

nacia1988 napisał(a)

ale może zaburzac flore bakteryjna..ja nie moge zadnych używać..sporodycznie tylko bo wszystko mnie inaczej piecze....no i musisz pamietac zeby dobrze po kapieli wyschnać...ja mam takie zboczenie ze prasuje swoja bielizne i reczniki....tak zeby bakteryjki wybic...

nie zboaczenie powinno sie ale ciezko koronkowe majtasy wyprasowac




Zgłoś nadużycie #23 1 grudnia 2011, 18:56

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113

aga2014 napisał(a)

nie zboaczenie powinno sie ale ciezko koronkowe majtasy wyprasowac


ja dyplomatycznie to robie przez pieluche tetrowa...wogle w domu mam kilka i uzywam jedna do prasowania druga do pieczenia trzecia do polerowania kieliszkow itd...ale zawsze inna bielizna jest...no i posciel tez trzeba prasowac....ktos mi kiedys madry powiedzial ze jak duzo żelazko prasuje to zeby od razu nie składac tylko rozłożyc na suszarce żeby posciel odparowala bo inaczej prasowanie bez sensu bo jak lekko wilgotne to bakteryjki szaleja...no i do podmywania mam oddzielne reczniki i nitk mi ich nie rusza  a bran boze zeby M rece w niego wytarł.....nie ma opcji

Zgłoś nadużycie #24 1 grudnia 2011, 18:57

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113
ale lepiej zeby Kasia nie nosiła koronkowych tylko bawełniane bez zbednych drażniacych koronek...moze sie wydawac ze nie podrazniaja a ajednak....i duze znaczenia ma sposób depilacji

Zgłoś nadużycie #25 1 grudnia 2011, 19:10

Kasienka3b Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 3485 Podziękowania: 609
No ja chodze w roznych majtochach wiec fakt moga mi tez podrazniac okolice intymne. A ten plyn stosuje codziennie wiec kto wie moze i od czestego go stosowania tak mam jak pisalyscie dziewczyny. Jutro na szczescie mam wizyte u ginekologa to tez mu o tym powiem. Jestem ciekawa co z tego wyniknie. Bo doprowadza mnie to do szalu,w jeden dzien piecze a w drugi jest oki i tak czasami na zmiane przed dluszy czas. I uzywam z mezem czasami zeli intymnych choc rzadko.


Zgłoś nadużycie #26 1 grudnia 2011, 19:27

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113

Kasienka3b napisał(a)

No ja chodze w roznych majtochach wiec fakt moga mi tez podrazniac okolice intymne. A ten plyn stosuje codziennie wiec kto wie moze i od czestego go stosowania tak mam jak pisalyscie dziewczyny. Jutro na szczescie mam wizyte u ginekologa to tez mu o tym powiem. Jestem ciekawa co z tego wyniknie. Bo doprowadza mnie to do szalu,w jeden dzien piecze a w drugi jest oki i tak czasami na zmiane przed dluszy czas. I uzywam z mezem czasami zeli intymnych choc rzadko.


własnie a moze powinnas go tzn płyn odstawic...

Zgłoś nadużycie #27 1 grudnia 2011, 19:29

Kasienka3b Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 3485 Podziękowania: 609

nacia1988 napisał(a)

własnie a moze powinnas go tzn płyn odstawic...


Ale zwyklym mydlem tez nie moge myc bo tez mnie podraznia;/ A sama woda to tak raczej dziwnie ;p


Zgłoś nadużycie #28 1 grudnia 2011, 19:30

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113
ja wiem sama po sobie nie moge zadnego uzywac...chociaz czasami...ale zazwyczaj nie bo piecze...a wyniki zawsze mam dobre wiec nie martwie sie ze nie uzywam...lubie natomiast zamiast papieru uzywac chusteczek dla niemowlat...ale kupuje pampers bo inne tez pieka

Zgłoś nadużycie #29 1 grudnia 2011, 19:36

Kasienka3b Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 3485 Podziękowania: 609

nacia1988 napisał(a)

ja wiem sama po sobie nie moge zadnego uzywac...chociaz czasami...ale zazwyczaj nie bo piecze...a wyniki zawsze mam dobre wiec nie martwie sie ze nie uzywam...lubie natomiast zamiast papieru uzywac chusteczek dla niemowlat...ale kupuje pampers bo inne tez pieka


Sprobuje go odstawic na jakis czas a jak i to nie pomoze to wiadomo bedzie ze to nie powod plynu tylko co innego. Ja piepier bardzo delikatny urzywam bo te w toaletach publiczny strasznie draznia mi skore;/ A chusteczki niemowlece to tez dobre wyjscie.


Zgłoś nadużycie #30 1 grudnia 2011, 19:39

nacia1988 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2797 Podziękowania: 113

Kasienka3b napisał(a)

Sprobuje go odstawic na jakis czas a jak i to nie pomoze to wiadomo bedzie ze to nie powod plynu tylko co innego. Ja piepier bardzo delikatny urzywam bo te w toaletach publiczny strasznie draznia mi skore;/ A chusteczki niemowlece to tez dobre wyjscie.


chusteczki woże ze soba...aha i wazne zeby podcierac sie od przodu do tylu nigdy odwrotnie bo bakteria moga na papierze byc przeniesione ...zrozumialas o co mi chodzi... od psichy do tylka nie odwrotnie