Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Grudniówki 2015 :)

Zgłoś nadużycie #3291 21 lipca 2015, 12:22

Idgi Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 205 Podziękowania: 38
Kociaku cudowne masz te psinki, dobrze ze maja taka kochana pania :*
jesli chodzi o plecki to od kregoslupa czasem tez tak moze zabolec

Zgłoś nadużycie #3292 21 lipca 2015, 12:47

Lololita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 144 Podziękowania: 34
Idgi - można łączyć. Kwestia jest tylko taka, żeby utrzymać laktacje. Jeśli chodzi o przetrzymywanie to takie mleko można nawet mrozić i trzymać bardzo długo, ale trzeba pamiętać, że z każdym wiekiem dziecka nasze mleko też robi się inne, więc tygodniowy maluszek dostaje inne mleko niż taki 2 miesięczny :) No i jeszcze jest kwestia odciągania pokarmu sama w sobie. Ja po prostu nie umiałam tego robić ręcznym laktatorem, ale też nie musiałam nigdzie wychodzić, więc się nie zmuszałam. Nawet w szpitalu mówili, że ręcznym ciężko, więc pewnie gdybym musiała to bym sobie kupiła ten elektryczny czy jak mu tam :) Wiem , że są kobiety, które jakoś sobie radzą z odciąganiem i normalnie wracają do pracy, więc jeśli Ty będziesz musiała wybywać tylko na weekendy to masz szansę na sukces :)


Zgłoś nadużycie #3293 21 lipca 2015, 13:27

Agniechaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 132 Podziękowania: 27
Kociaak a no nieraz są takie dziwne, nietypowe objawy ciąży. Moja koleżanka miała w ciąży ślinotok. Na początku nie mogłam uwierzyć, że to może być objawem ciąży. Zaczęłam o tym czytać w necie i rzeczywiście, bardzo niski procent kobiet ma taki objaw, ale ma . Coś strasznego, te kobiety wszędzie musiały chodzić z pustą butelką i do niej pluć bo po prostu miały tak intensywną produkcję śliny, że co kilka minut musiały ją wypluwać.


Zgłoś nadużycie #3294 21 lipca 2015, 14:25

Lili90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 63 Podziękowania: 15
Hej dziewczyny ! :)
Czytam Was cały czas ale jakoś z odzywaniem u mnie kiepsko bo wiem, że
kilka osób śledzi moje wypowiedzi tutaj a jakoś nie za bardzo mam ochotę żeby
wszyscy, wszystko wiedzieli. Szkoda, że nie możemy mieć tutaj prywatności :(
Moja mała strasznie daje mi popalić kopniakami, jeszcze od kilku dni od czasu do czasu
mam bóle jednego żebra i zastanawiam się czy to nie ona coś tam kombinuje aż czasem
rady nie daje :(
Jak już do Was wpadłam i jesteśmy na etapie psiowo zdjęciowym to też podsyłam Wam mój zwierzyniec :)  
Mam nadzieję, że się nie zanudzicie :) :) :)




Zgłoś nadużycie #3295 21 lipca 2015, 14:27

rajcula Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 179 Podziękowania: 36
Agniecha ja co chwilę plułam do miski, jeszcze ta slina miała taki dziwny zapach, fuj. Jak nie miałam gdzie wypluc to od razu na wymioty mi się zbierało. Na szczęście tak było tylko wieczorem i tylko w 1 trymestrze. A kłopoty z oddychaniem miałam koło 7-8 miesiąca dopóki brzuszek nie opadł. Mnie czasami boli żołądek, przez ten usisk dzidzi.

Co do mleka to nigdy nie odciagnelam więcej niż 1 porcję. A po kilku miesiącach nie odciagania już w ogóle nie chciało nic lecieć.
Lololita odciagalam tylko ręcznym laktatorem i super szło tylko ręką bolała ;) gdy miałam bardzo poranione piersi czasem wolalam odciągnąć, bo przystawianie młodego bardzo bolało. Zakupilam tak chwalony na forach laktator elektryczny Medela i po 2-och próbach sprzedalam. Uczucie mało przyjemne, do tego ręcznie szybciej i ciszej to zrobiłam. A miałam jakiś zwykły, tani bodajże Akuku, bo nie wiedziałam czy w ogóle będę potrzebowac w momencie zakupu.

Co do sukienek to rok temu nie mogłam nic znaleźć na wesele, rozmiar 34-36 ok, ale biust się nie mieścił :P

Mówicie, że fajne te rogale do spania? ja mam tylko do karmienia i szczerze mówiąc nie przydał się prawie wcale. Teraz leży i tylko miejsce zajmuje. Tak samo chusta do noszenia, którą kupiłam za namową poloznej.

Ja też jestem za jeżeli chodzi o prywatne forum.

Zgłoś nadużycie #3296 21 lipca 2015, 14:34

monia040392 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 126 Podziękowania: 19
co do objawów to ja znowu mam bóle jak na okres biorę no spe i duphost., zaczęły mi puchnąć nogi i jak się kładę to nie mogę złapać tchu.. też mam chyba ten ucisk.
moja dzidzia wieczorem się rozszalała i czułam jak się wierci. W dole miałam takie mrowienie. w dzień ogólnie jest spokojna ;)

Zgłoś nadużycie #3297 21 lipca 2015, 14:43

monia040392 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 126 Podziękowania: 19
dziewczyny to zróbmy forum prywatne :)

Zgłoś nadużycie #3298 21 lipca 2015, 14:49

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
jeeeeeklu ale te wasze zwierzaki slodkie :)
my poki co mamy kota ale jak juz bedziemy w polsce to chcialabym wiziasc ze schroniska jakiegos najbrzydszego ale najkochanszego psiaka ;)
3 lata temu kiedy pakowalismy sie wtedy jeszcze u tesciow na powrot do holandii byla godzina okolo 6 rana slysze takie smutne mialczenie mlodego kotka.tak dlugo szukalma az znalazlam!!!byl malutki wychudzony od razu do mnie podbiegl :) tesciu byl zly ale ze to byl pozdziernik dawid mu powiedzial ze ma o niego dbac bo sie zima zbliza ;) tesciu sie zarzekal ze nie, ze on nie chce itp itd ;)
dwa dnii poznije kotek mial juz swoje spanko w garazu ;) na noc zaczol go zamykac zeby po nocy sie nie wloczyl a za kolejne kilka dni juz byl kotem kanapowym ;) byl serio suuuuuuperowy!!!byl bo durny sasiad ktorego dnia postrzelil go w pyszczek(byly mysliwy :( )!!!a wiecie co jest najlepsze...byl wierniejszy i w ogole duuuuzo fajniejszy niz nasza kiki :( on potrafil jak pies lezec zeby go glaskac noooon stop!!!!

a co do pamieci zwierzat to niesamowite po prostu!!!widzieliscie w wiadomosciach radosc psa ktory wrocil do wlascicieli po 10-ciu miesiacach ?!piekny widok!!
my kiedys mielismy rottwailera i jeden z psiakow (byl u nas tez dosyc dlugo) w koncu znalazl dom u ludzi na osiedlu obok!!po kilku latach na wystawie psow idziemy a tata mowi patrz jaki piekny i nagle patrzy na ludzi ze to oni i pies wielki bo byl na prawde poterzny, w kagancu na uslyszenie swojego imienia prze tate na srodku
przejscia gdzie tlok byl niesamowity zaczal sikakac i skakac po nas z radosci :) to bylo mega fajne uczucie :)

Zgłoś nadużycie #3299 21 lipca 2015, 14:59

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
co do sukienke to ktoras z dziewczyn tez wspomniala o stronce: happymum

jesli o forum prywatne chodzi to ja sie dostosuje ;)

Zgłoś nadużycie #3300 21 lipca 2015, 15:17

rajcula Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 179 Podziękowania: 36
Idgi ja po studiach żeby dostawać nadal rentę rodzinną zapisałam się do Cosinusa na kosmetykę. Na początku były same wykłady, np. anatomia i dermatologia dla mnie ciekawe. Po jednych zajęciach praktycznych stwierdziłam, że nie czuję powołania i więcej tam nie poszłam :P szkoda, że nauka makijażu była jakoś pod koniec kursu, bo tego akurat chciałabym się nauczyć.

Zgłoś nadużycie #3301 21 lipca 2015, 15:44

Roxy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 412 Podziękowania: 91
Idgi, ja skończyłam policealną szkołę. Teraz jestem technikiem usług kosmetycznych i szczerze jestem megazadowolona! Gdybym dziś miała wybierać czy iść na studia czy do policealnej- zrobiłabym dokładnie to samo. Na studia nie poszłam, mimo tego, że maturę zdałam baardzo dobrze i ogólnie ze szkołą problemów nie miałam nigdy. Zastanawiałam się nad filologią rosyjską, ale jak wywęszyłam, że tam zamiast poszerzać język to się uczą historii Rosji to szybko zmieniłam zdanie. Pomyślałam, że zrobię coś dla siebie zamiast się zmuszać do czegoś co mnie nie kręci. Zdobyłam zawód i umiejętności. Dziś mam swoją działalność i jak skończą mi się te urlopy macierzyńskie to bardzo chciałabym przyjmować klientki u siebie w domu. :)

Lili, jakie zwiery! To wszystko Twoje?! Cudeńka! O jejkuuu a ten biały przystrzyżony maluch to chyba też Shi - tzu ? Ale cuda normalnie wszystkie chciałoby się wyprzytulać :D !!!



Zgłoś nadużycie #3302 21 lipca 2015, 15:47

katarzynka89 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 293 Podziękowania: 54
Lili a kto śledzi Twoje posty ?? ?
Zwierzaki cudowne :-) no i zazdroszcze tych kopniaków :-)

Ja zawiozłam młodego do siostry i też mnie wkurzyła no dzwonie fo niej czy go wezmie to że tak ale tylko na 2 h bo coś tam. Mówie ok, dla mnie super. Zawiozłam go a ona go bierze i coś tam mruczy pod nosem że taki upał a ona bedzie musiała za nim biegać. Więc mówie ok to wracsmy a ona że nie nie i że mam go zostawić. Nosz kurcze to mogła przez tel powiedzieć że nie chce, nie da rady, no że po prostu nie. Koniec końców został...

Ja sobie koktajl bananowy zrobiłam mniam :-)

Rajcula super awa :-) dopiero zobaczyłam :-)

Maaga nie widziałam, ale kurcze aż niesowite! Zwierzęta są na prawde cudowne!


Zgłoś nadużycie #3303 21 lipca 2015, 15:48

katarzynka89 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 293 Podziękowania: 54
Aaaa no i dziewczyny dajcie znac co z tym forum bo jeżeli tak to ja wieczorem moge założyć to zamkniete.
Tylko trzeba podjąć decyzje :-)


Zgłoś nadużycie #3304 21 lipca 2015, 15:49

Idgi Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 205 Podziękowania: 38
Kuzwa!! Kolejny raz zjadlo mi posta! Nie bede 3 raz pisala znowu tego samego! Wiec tylko krotko:
Katarzynko poprosze o zalozenie forum pryw. jesli nadal jestes zainteresowana adminowaniem. Jesli nie to znajde czas okolo 17 zeby to zrobic a jak ogarniemy sytuacje to sie tam przeniesiemy ok?

Zgłoś nadużycie #3305 21 lipca 2015, 15:54

Lili90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 63 Podziękowania: 15
Roxy biała to moja rzeczywiście shih- tzu ale nie czysta, jakaś z "podejrzanej" hodowli dlatego
teraz ma problemy zdrowotne - to właśnie moja ukochana Lili :)
Owczarek Baster moj obrońca, adoptowany z Warszawy po tym jak ktoś go wyrzucił razem z bratem w kartonie jako szczeniaki :(
Goldenka Kora jest moich rodziców, mieszka piętro wyżej z nimi :) (muszą w czwórkę dzielić się ogrodem ;) ) najstarsza ze wszystkich bo ma 11 lat
I szara to Milutka też moich rodziców, odkryłam ją na jednej z wsi była na łańcuchu, cała w dredach,
wychudzona... podstępem odebrałyśmy i teraz ma się jak w niebie :)
To własnie jedna z rzeczy którą się zajmuje w życiu - psiaki   :) akurat nie zawodowo a charytatywnie. 
I króliczyca Kita do kompletu... rozrabia więcej niż oni w czwórkęę ! ;)




Zgłoś nadużycie #3306 21 lipca 2015, 15:55

Idgi Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 205 Podziękowania: 38
Heh w tym samym czasie napisalysmy :)

Zgłoś nadużycie #3307 21 lipca 2015, 15:57

Lili90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 63 Podziękowania: 15

katarzynka89 napisał(a)

Lili a kto śledzi Twoje posty ?? ?
Zwierzaki cudowne :-) no i zazdroszcze tych kopniaków :-)



Hmm powiedzmy, że znajomi :)
Jeeejjj nie wiem czy jest czego zazdrościć bo teraz tak daje popalić mała Łobuziara, że nie wiem
co będzie jak będzie większa, boję się ;)




Zgłoś nadużycie #3308 21 lipca 2015, 18:13

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68
Czesc Kobietki :*

Dziekuje za troske, jesteście Kochane :* brzuch przestał bolec zaraz po przyjeździe i zjedzeniu pysznego rosolku, który czekał na mnie w domu :) Droga strasznie męcząca i jeszcze nie odespalam podróży. Wczoraj jechałam z moją Brzuchatka do szpitala a dzis mialam tez trochę spraw do załatwienia od rana. Za to jutro nie wstaję przed południem :D

Z tymi facetami jest tak, że czasem trzeba się troszkę poklocic żeby później mozna bylo się pogodzić ;) ja czasem jak sie kloce z moim P. (jesli to kłótniami mozna nazwać) to zawsze On do mnie przychodzi, bo ja oczywiscie zawsze mam racje :P Nie sa to raczej kłótnie tylko z jakiegoś powodu, często błahego, robi mi sie przykro, łapię doła i zazwyczaj zaczynam plakac. P. mnie przytula, wyjaśniamy sobie wszystko, przepraszamy się i juz. On za to, że sprawil mi przykrosc a ja za moje hormony ;)

Idgi ja właśnie dziś dostalam list z data pierwszych zajec w szkole rodzenia i jest to dopiero w październiku ;)




Zgłoś nadużycie #3309 21 lipca 2015, 19:11

kaska.b1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 241 Podziękowania: 68
Joldis ja tez mam okropna cere :( Nie dość, że pryszcze wszedzie to jeszcze skora przesuszona tak, że wyglądam jakbym miala łuszczyce na twarzy :( Kremy nie daja nic, nawet te "lecznicze" z Vichy czy Clarinsa. Probowalam też smarowac buzię Bio oilem czy zwyklym kremem oliwkowym z Ziaji i ten chyba byl najlepszy, ale to i tak nie to...

Ostatnio strasznie bola mnie plecy i brzuch. Czuje sie taka... Duza :) sama nie wiem czy to bol brzucha czy skory na brzuchu. A moze to i jedno i drugie? Jakby mnie cos strasznie ciagnelo. W ogole podczas mojego 11sto dniowego wyjazdu przybylo mi ponad 3kg i chyba wszystko poszło tym razem w brzuch. Juz chyba nie wrzucilabym zdjecia w bikini :P :P

Wesele mam w polowie sierpnia i w sumie to chyba pójdę w worku po ziemniakach, bo nawet nie bede miala kiedy kupic jakiejs kiecki a w zadna z tych co mam nie wejde. Na poprawiny jeszcze cos znajde, ale z weselem będzie problem...

Malgosiu z tym lataniem to gdzieś kiedyś czytalam, że do 36 tygodnia. Potem linie lotnicze nie chcą już brać na pokład co jest dla mnie zrozumiale ;) Ja juz powiedzialam mojemu P., że w sierpniu jeszcze polecimy do Wloch i na wesele w Polsce, ale później juz się nigdzie nie ruszam. Raz, że juz pewnie nie będzie mi się chciało a dwa, że juz ciężko by mi bylo i uważam, że to męczące. Chociaz moja Brzuchatka właśnie wrocila m. in. z Polski i Chorwacji a termin ma na 11 października i dawala rade :)

Co do palenia to chyba nie powinnam sie wypowiadać, bo palilam lat ...nascie :/ Przestalam zaraz po potwierdzeniu ciazy przez lekarza. Zawsze zartowalam, że żeby rzucic musialabym chyba zajsc w ciążę i dotrzymalam slowa ;) Mam nadzieję, że rozstalismy sie na dobre ;) Natomiast NIGDY nie zrozumiem palących kobiet. Truc siebie? Jeszcze przejdzie, to moj wybor, ale truc wlasne dziecko? Dla mnie zupelnie niezrozumiałe. To tak jakbym dala zapalic papierosa takiemu Maluszkowi...


A Roxy musimy poprosic o zdjęcie... PLECOW!! Moze tam chowa sie Jej Maluszek :P :P :P




Zgłoś nadużycie #3310 21 lipca 2015, 19:24

Agniechaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2015 Posty: 132 Podziękowania: 27
A Roxy musimy poprosic o zdjęcie... PLECOW!! Moze tam chowa sie Jej Maluszek :P :P :P [/QUOTE]

Haha.....dobre :D