Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Grudnióweczki 2014- mamusie i ich dzieciaczki <3

Zgłoś nadużycie #371 3 lutego 2015, 7:55

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Kaska81 napisał(a)

Staram sie w ciagu dnia co 3h, a w nocy jak mala sie budzi albo jak sama sie obudze bo piersi bola. A sciagam to roznie, srednio ok.100ml co te 3h. A Ty?


W dzień też się staram mniej więcej co 3-4 godziny i też ściągne wtedy około 100 ml ale z dwóch piersi, a w nocy różnie właśnie czasem nie odciągam całą noc bo po prostu nie mam na to siły :( i boje się, że pokarm zaniknie, ale czasem jestem tak zmęczona, że nie daję rady, więc podziwiam Cię, że dajesz radę jeszcze w nocy odciągać...


Zgłoś nadużycie #372 3 lutego 2015, 8:01

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Sylcia napisał(a)

Hej Dziewczyny mojemu małemu kikut pępkowy jeszcze nie odpadł, powinnam sie martwić czy któraś tez tak miała? 😳


U nas odpadł jak MAły skończył równo dwa tygodnie, a ja się martwiłam, że tak długo się trzyma, ale jeśli nic się nie dzieje i kikutek wygląda prawidłowo to spokojnie na pewno odpadnie, niektórym dzieciaczkom odpada już kilka dni po porodzie innym nieco później, odpadnie na pewno :)


Zgłoś nadużycie #373 3 lutego 2015, 8:04

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

aga2490 napisał(a)

własnie dziewczyny jak to z tym połogiem bo już nie krwawiłam i teraz zaczynam znowu coś plamić to normalne jest no i ogólnie to głowa mnie boli
no i śliczne dzieciaczki :)


Połóg trwa około 6 tygodni chyba, u mnie nadal lekkie krwawienie, mogłoby się to już w końcu skończyć...


Zgłoś nadużycie #374 3 lutego 2015, 9:02

Ewuska123 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 485 Podziękowania: 78
Ja nie mam jeszcze @ . moj maly wazy 5400 duzo i lekarka powiedziala wczoraj zeby czesto cycka nie dawac tylko smoczka jak on nie chce butelke tak srednio bo jak ona powiedziala ze dziecka brzuszek boli jak zje duzo




Zgłoś nadużycie #375 3 lutego 2015, 9:09

Dorcia83 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 1568 Podziękowania: 262

Milkusia2012 napisał(a)

I w ogóle to się witam :)
Nie udzielam się, bo mam podobne problemy co Dorcia i Zuzia. Mimi wisiałaby na cycku cały dzień, przerwy pomiędzy karmieniami to srednio 20-30 min. Butelka generalnie jest hejtowana i ciężko jest dokarmiać. Poza tym mala coraz gorzej ulewa/wymiotuje, a jak nie ulewa, to jej się cofa i dziecko się tym krztusi, takze mam tragedię.
W piątek wyszłyśmy z kardiologii. Dowiedziałyśmy się, że serduszko jest czyste, ale Mims ma mocną anemię, za mało przybrała i dostalyśmy skierowanie do gastroenterologa. Pod koniec tyg robimy badanie krwi, ktore zadecyduje o tym czy transfuzja krwi będzie konieczna.
Eh, nudno nie jest przynajmniej :p



Milkusia my już byliśmy z Fifim u gastroenterologa bo nie mogłam patrzeć jak ulewa i jak ma odruch wymiotny bo mu się cofa pokarm a ten biedny go łyka z powrotem. Wizyta mnie trochę uspokoiła i rozwiała wątpliwości, ale u Was problem bardziej złożony bo Madzia malo przybiera na wadze , u nas Filip waży 7 kg i powoli wydłuża odstępy między karmieniami i ten przyrost wagi odrobinę zwolnił na szczęście. 3 marca mamy zgłosić sie na oddział gastrologiczny na szereg badań, ale na miejscu zdecydujemy z pania doktor czy jest poprawa i czy będziemy go męczyć, bo ph metria nie należy do najprzyjemniejszych badań.
U Madzi jeszcze ta anemia się przyplątała, pewnie po mamusi. Też widzę kochana nie masz lekko i sie nie nudzisz. Zdrówka życze i powodzenia i napisz oczywiście co Ci powiedział ten gastroenterolog.

Zgłoś nadużycie #376 3 lutego 2015, 9:11

Dorcia83 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 1568 Podziękowania: 262

mama_po_raz_2 napisał(a)

Dobry wieczór kochane :* malo się udzielam bo 2 tyg sama z dziecmi bylam a teraz 2 tygodnie J w Pl jest :)
U nas ok mala waży 4800 :) zdrowo rośnie pięknie się śmieje i jej kopia taty :)



Super babeczka :) Nie znam Twojego męża ale w takim razie musicie być do siebie podobni bo dla mnie Tosia podobna jest bardzo do Ciebie.

Zgłoś nadużycie #377 3 lutego 2015, 9:13

Dorcia83 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 1568 Podziękowania: 262

Milkusia2012 napisał(a)

A to nasza fota sprzed chwili :)



Śliczności :)

Zgłoś nadużycie #378 3 lutego 2015, 9:16

Dorcia83 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 1568 Podziękowania: 262

Sylcia napisał(a)

Hej Dziewczyny mojemu małemu kikut pępkowy jeszcze nie odpadł, powinnam sie martwić czy któraś tez tak miała? 😳



Jeszcze czekaj, tylko dobrze go pielęgnuj. U nas odpadł 15 dnia.

Zgłoś nadużycie #379 3 lutego 2015, 9:22

Dorcia83 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 1568 Podziękowania: 262

Kaska81 napisał(a)

Milka, jak te nasze bable szybko rosna i jakie usmiechy :-) fajnie, ze udalo sie ze smokiem. My nadal z pielucha, no i wszyscy z okropnym kaszlem. Ja jeszcze okresu nie dostalam, moze dlatego, ze nadal laktacja sie nie zakonczyla, choc wiem, ze to oniczym nie swiadczy.
Co do pepka to jest na to 6 tyg. Nam odpadl dzien przed ukonczeniem mca.



Ja też jeszcze okresu nie miałam, z Majką dostałam po 5 tygodniach od porodu ledwo sie połóg skończył a tu @. A teraz cisza, też cały czas karmie piersią ale spokojniejsza bym była jakby okres już się pojawił.

Zgłoś nadużycie #380 3 lutego 2015, 9:59

Kaska81 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 797 Podziękowania: 72

mamelka napisał(a)

W dzień też się staram mniej więcej co 3-4 godziny i też ściągne wtedy około 100 ml ale z dwóch piersi, a w nocy różnie właśnie czasem nie odciągam całą noc bo po prostu nie mam na to siły :( i boje się, że pokarm zaniknie, ale czasem jestem tak zmęczona, że nie daję rady, więc podziwiam Cię, że d. ajesz radę jeszcze w nocy odciągać...


No dzis np, wczoraj 22.30 odciagnelam i dzis 3.30 sie obudzilam bo lewa piers twarda jak kamien. Na szczescie szybko przepasowalam pieluche na piersi i do sciagania. Po 20 min chyba 200 ml bylo.
Ja tez pisze o ilosci juz lacznie z obu. Tez sie boje, ze zaniknie, ale nie wiem ile dam jeszcze rade w nocy, bo sypiam malutko. Nie rozumiem tego, bo normalnie max z lewej mam 40ml i pompuje elektrycznymz ibu na raz, a dzis po 5,5 h twarda jak nigdy.


Zgłoś nadużycie #381 3 lutego 2015, 10:23

aga2490 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 659 Podziękowania: 37
u nas kikut odpadł jak mala miała 15 dni


Zgłoś nadużycie #382 3 lutego 2015, 10:24

aga2490 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 659 Podziękowania: 37
Nasza Majeczka dzisiejsze zdjęcie i kopia tatusia równiez :D


Zgłoś nadużycie #383 3 lutego 2015, 14:38

martade Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 366 Podziękowania: 140
Czesc dziewczyny
U nas kikut odpadl po ok.2 tyg. ale u tym rożnie bywa. Jaś waży teraz 4870 g. Jednak zostahemy przy mleku Aptamil pre oo wizycie u lekarza.Pediatra pokazal nam najlepsza pozycje dla dziecka do karmienia i jak go wyszac.Doradzil tez aby wczesnuej przygotowac zimne mleko zamieszac dac do lodowki i przed kolejnym karmueniem podgrzac ale nie wstrzasac i takie podac.W lodowce ucueka powietrze z butelki.Sprawdzilam i dziala Jas spokojniej je.
A oto moj tygrysek:

Zgłoś nadużycie #384 3 lutego 2015, 14:39

martade Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 366 Podziękowania: 140
Dziewczyny wasze córeczki prześliczne.

Zgłoś nadużycie #385 3 lutego 2015, 14:51

martade Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 366 Podziękowania: 140
A oto mój wypiek:

Zgłoś nadużycie #386 3 lutego 2015, 14:58

aga2490 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 659 Podziękowania: 37
dziewczyny zmieniałyście mleka dziecia bo używam nan pro 1 a myśle nad bebiko dla dzieci z tendencja do ulewań ale nie wiem czy jej nie zaszkodze bo w szpitalu miałą zmiane przez jeden dzien i puzniej były problemy z brzuszkiem a teraz ona ma prawie miesiac i nie wiem jak zareaguje


Zgłoś nadużycie #387 3 lutego 2015, 17:12

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
martade, też mamy takiego tygryska :) Kiedy Ty masz czas jeszcze takie wypieki robić, podziwiam :)


Zgłoś nadużycie #388 3 lutego 2015, 17:24

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

aga2490 napisał(a)

dziewczyny zmieniałyście mleka dziecia bo używam nan pro 1 a myśle nad bebiko dla dzieci z tendencja do ulewań ale nie wiem czy jej nie zaszkodze bo w szpitalu miałą zmiane przez jeden dzien i puzniej były problemy z brzuszkiem a teraz ona ma prawie miesiac i nie wiem jak zareaguje


Z tego co wiem na inne mleko przechodzi się stopniowo przez kilka dni zwiększając codziennie ilość tego nowego mleka, a zmniejszając to które chcesz wyeliminować...


Zgłoś nadużycie #389 3 lutego 2015, 17:26

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

aga2490 napisał(a)

Nasza Majeczka dzisiejsze zdjęcie i kopia tatusia równiez :D


Ile Maja już waży? Na zdjęciu wygląda ta taką dużą :)


Zgłoś nadużycie #390 3 lutego 2015, 18:20

Milkusia2012 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4373 Podziękowania: 432

Kaska81 napisał(a)

Emilka, milo ze wpadlas :-) jak oduczanie od smoka?
Milkusia, Magda nie wyglada na malutka ani jakos niedozywiona. Moja dzis ma dzien, ze na raz max zjadla 80 ml, a potrafila juz i 150 ml. A jak sciagasz to ile i co ile?
A to moja z wczoraj :-)


No właśnie też nie wygląda wg mnie jakoś chuderlakowo :P no ale to też nie tak, że caly czas nie dojadała, bo ja bardzo monitoruję jej wagę - ze względu na to jej ciągle wiszenie przy cycku i jeszcze lekarka dorzuciła swoje 3 grosze mówiąc jakiś czas temu, że ona nie wygląda na dziecko z masą urodzeniową 3500. I mała w większości przypadków oscylowała na krawędzi wagi, natomiast raz 600g w dwa tyg. Ale teraz 160 na dwa tyg. Także nie wiem od czego to zależy.
A ściągam gdzieś co 1,5-2h i wyciągnę 40-70, więcej nie jestem w stanie. Ale to może byc też wina laktatora.