Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Grudniowe mamy 2016

Zgłoś nadużycie #71 21 kwietnia 2016, 23:41

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Hej Rusalka. Witaj.
Zrobiłam te betę . Jest 8680 . W poniedziałek było 4016.
Chyba ok ale obawy nie minęły :-)
Biorę duphaston. Robie zastrzyki z Clexane i zobaczymy.

Najgorzej ze alergia nie odpuszcza wiec jestem na Clatrze ale nie ma wyjścia inaczej się duszę :-(

Zgłoś nadużycie #72 22 kwietnia 2016, 5:33

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Anula super! Piękna beta. Czyli jednak ciążę masz póki co bezobjawowom 😏


Zgłoś nadużycie #73 22 kwietnia 2016, 10:40

akaasha Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 596 Podziękowania: 123
Super anula!
Napewno będzie wszystko dobrze :)


Zgłoś nadużycie #74 22 kwietnia 2016, 11:46

Basiaa02 Początkująca
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 20 Podziękowania: 3
Hej dziewczyny :) miłego dnia życzę :) ja na betę się nie wybieram, co ma być to będzie. Choć jakbym nie musiała pracować (nie mam kiedy iść do przychodni) to pewnie z ciekawości bym zrobiła te wyniki. Do lekarza tak za tydzień-półtora pójdę na pierwszą wizytę.

Zgłoś nadużycie #75 22 kwietnia 2016, 11:46

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
No zobaczymy. Może pożałuje tych obaw jak objawy przyjdą ze zdwojoną mocą :-)

Dziewczyny na gazeta.pl jest forum grudniowek i dziewczyny założyły zamknięta grupę na FB. Nie chciałybyscie dołączyć? Będzie nas więcej.

Zgłoś nadużycie #76 22 kwietnia 2016, 11:53

Basiaa02 Początkująca
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 20 Podziękowania: 3
Ja już tam dziś rano zapukałam ;)

Zgłoś nadużycie #77 22 kwietnia 2016, 12:55

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Ha ha

Zgłoś nadużycie #78 22 kwietnia 2016, 13:00

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Basia ja poszłam na bete ale czy mnie to uspokoiło? Zobaczymy w środę na wizycie.

Zgłoś nadużycie #79 22 kwietnia 2016, 17:33

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Hej dziewczyny, ja po wizycie. Wszystko ok. Ale na usg za wcześnie eh 😒. Spróbuje założyć sobie fb i dam wam znac. To mi link czy zaproszenie wyślecie Oki?


Zgłoś nadużycie #80 22 kwietnia 2016, 19:30

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Brewa nie miałaś USG czy nie było nic widać jeszcze? :-) Kiedy miałaś OM? Zastanawiam sie czy u mnie będzie coś widać w srodę.

Zgłoś nadużycie #81 22 kwietnia 2016, 19:50

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Nie miałam usg. Bo lekarz uznal ze to za wcześnie. Bylam tylko badana. Ale powiedzial ze wszystko ok. OM 11.03


Zgłoś nadużycie #82 22 kwietnia 2016, 19:58

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Brewa kiedy kolejna wizyta? Ja mam w środę a OM 10 marca wiEC się zastanawiam czy będzie coś widać :-(

Zgłoś nadużycie #83 22 kwietnia 2016, 20:53

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Juz może tak. Mi kazał przyjść na usg w czwartek. Takze dzien tą czy w tą może nie zrobi roznicy


Zgłoś nadużycie #84 22 kwietnia 2016, 21:36

rusalka5 Początkująca
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 16 Podziękowania: 1
Dziewczyny podajcie mi link do grupy na FB. Ja we wtorek miałam początek 5tc i na USG widziałam pęcherzyk. Za 2 tyg mam się pojawić z morfologią i innymi badaniami krwi i moczu. Nie wiem czy robić tą betę o której piszecie, czy to tylko badanie stwierdzające ciążę? czy jak już jest pewność ciąży to te parametry z bety trzeba obserwować?


Zgłoś nadużycie #85 22 kwietnia 2016, 22:47

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Ja tez poproszę o ten link.
Rusalka jak masz prawidłowy przyrost bety tzn.ze ciaza sie rozwija. Ale ja jej tez nie robiłam. Stwierdziłam ja testem a teraz czekam na usg


Zgłoś nadużycie #86 22 kwietnia 2016, 23:06

Basiaa02 Początkująca
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 20 Podziękowania: 3

Brewa napisał(a)

Nie miałam usg. Bo lekarz uznal ze to za wcześnie. Bylam tylko badana. Ale powiedzial ze wszystko ok. OM 11.03


Mój ginekolog robi usg przy każdej wizycie.
A tak z ciekawości jak chodzicie prywatnie to ile u Was wizyta kosztuje? u mojego lekarza jak byłam ostatnio rok temu - 100zł, ale myślę że stawka wciąż ta sama.

Ja też bety nie będę robić, co ma być to będzie, nie dajmy się zwariować, niepotrzebnie kłuć , stresować, niepotrzebne koszta ponosić :)

Zgłoś nadużycie #87 23 kwietnia 2016, 6:45

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
ja mam pakiet w enelmedzie :-) . ale poprzednia ciaze z filipem 120 zl za wizyte


Zgłoś nadużycie #88 23 kwietnia 2016, 9:33

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Ja płacę dużo. z USG 150 .

Zgłoś nadużycie #89 23 kwietnia 2016, 9:35

anula1980 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 56 Podziękowania: 5
Dziewczyny zobaczcie czy możecie poprosić o dołączenie do grupy https://www.facebook.com/groups/1760788480824524/

Jak nie podajcie mi swoje nicki z FB.

Zgłoś nadużycie #90 23 kwietnia 2016, 12:00

mruffcia Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 10 Podziękowania: 1
Dziewczyny, ja place 200 z USG za wizyte. Potem chyba ciut wiecej. Ja chyba do fb nie dołącze i zostane tutaj. Macie jakies sposoby na relaks gdy nekaja nudnosci itd? Wiem, ze wszystko dobrze, ale jestem troche przybita tym zlym samopoczuciem. W weekend jestem sama - mąż na delegacji, co myślicie oprócz spaceru by można? Pozdrawiam Was ciepło i dużo zdrówka życze :)