Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

dodatkowe witaminy

Zgłoś nadużycie #31 22 stycznia 2014, 11:37

Kasia_87 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 155 Podziękowania: 13

Mamka napisał(a)

z doswiadczenia powiem ze D3 w kazdym kraju europy zachodniej dzieciom suplementuje sie dluzej niz w pl i cos w tym jest bedac dorosla osoba cierpialam na rozne dolegliwosci w zyciu bym nie powiedziala ze zwiazane sa z niedoborej tej witaminy...jem ryby, nie stronie od slonca, zdrowo sie odzywiam o poziom tej wit w moim organizmie w okresie letnim wynosil niespelna 4 a norma 30-100 moja cora tez suplementowana jest dosc duza dawka i ostatni wynik byl 21 odkad podaje niema problemu z zaparciami i innymi dziwnymi rzeczami...



Zgadzam się z Tobą w 100%. Sama też łykam witaminę D razem z moimi maluchami. Zwróć również uwagę na DHA - mało się mówi o tym składniku, a jest bardzo ważny. Alkowi właśnie dajemy witaminę D, DHA i witaminę K (do 3 mca), a Ali witaminę D i DHA :)


Zgłoś nadużycie #32 22 stycznia 2014, 11:43

Kasia_87 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 155 Podziękowania: 13

Tusia_k napisał(a)

Ja podaję synkowi Omega Med Baby + wit.D. Zamierzam je podawać aż będzie miał 3 latka, a później zmienię na witaminy dla starszych dzieci. Mojemu synkowi ostatnio pęka przez środek i rozdwaja się paznokieć dużego palca u nogi, zastanawiam się czy to nie z braku jakieś witaminy...



Ja też właśnie podaję omegamed baby synkowi i dodatkowo witaminę D i K, a małej wcześniej właśnie kupowałam tylko omegamed baby+D a teraz wiosną i latem kupuje jej wciąż te witaminki a zimą omegamed odporność, bo ma dodatkowo witaminę C i miód :) ))) jest pyszny i od 3 roku można kupić również w saszetkach, więc już masz poporcjowane, ale wcześniej kupowałam syrop - identyczny smak i skład (chyba witaminy D jest trochę mniej), ale jest od 1 roku. Fajne te preparaty a ostatnio były w promocjach, więc się obkupiłam na zaś :D


Zgłoś nadużycie #33 22 grudnia 2014, 23:23

klapouchy Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 61 Podziękowania: 1
no tak, warto wspomagać siebie i dziecko tranem. Dla dzieci polecam ecomer w kapsułkach.

Zgłoś nadużycie #34 28 grudnia 2014, 18:02

takamala Początkująca
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 77 Podziękowania: 1
Najwięcej i najlepsze to witaminy z warzyw i owoców, osobiście nie ufam suplementom diety z witaminami

Zgłoś nadużycie #35 30 grudnia 2014, 18:01

klapouchy Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 61 Podziękowania: 1
Ja ecomerowi ufam, ale to nie znaczy, że ograniczam się tylko do tego, również podaję dzieciom warzywa i owoce, bardzo starannie umyte.

Zgłoś nadużycie #36 24 maja 2016, 17:39

momika Początkująca
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 35 Podziękowania: 1
Ja od czasu do czasu kupuję małemu magnez dla dzieci

Zgłoś nadużycie #37 7 czerwca 2016, 8:47

Grazzka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 113 Podziękowania: 0
Z witaminami trzeba postępować ostrożnie. Przerażające jest to że wiele kobiet szczególnie młodych nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest aby odpowiednio dawkować witaminy np taka witamina D zwaną też witaminą D ma ogromny wpływ na nasze zdrowie a nawet życie. Nie wierzycie mi ? No to sobie poczytajcie co nie co na http://www.vitrumd3.pl/ a wszystko będzie dla Was jasne. Szczególnie kobiety w ciąży powinny zwrócić uwagę na to ile tego dawkować i jak ważny wpływ ma to na prawidłowy rozwój dziecka w naszym ciele.

Zgłoś nadużycie #38 9 czerwca 2016, 21:54

karola81 Początkująca
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 21 Podziękowania: 0
Jestem za witamina D ma bardzo duży wpływ na prawidłową budowę kości zapobiega krzywicy i wzmacnia organizm co jest niewątpliwie ważne dla dzieci , niestety z uwagi na to że wytwarza się ona w skórze pod wpływem słońca mamy często niedobory tej ważnej witaminki, warto spytać lekarza jak i kiedy ją przyjmować my raz w roku najczęściej w okresie jesienno zimowym uzupełniamy jednorazowo tą witaminę i raczej nie ma opcji by ją przedawkować różne preparaty są dostępne na rynku ja kupuje sobie D3 ecovit z uwagi na dobrą cenę nam wystarcza no i wakacje na słoneczku : )

Zgłoś nadużycie #39 29 czerwca 2016, 14:10

kuszczakowa Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 47 Podziękowania: 1
Ja ograniczam się do podawania połowy zalecanej dawki witaminy D, którą uzupełniam tranem norweskim (od lat stosuje Gala). W zimie podaje multi Sanostol.

Zgłoś nadużycie #40 27 sierpnia 2016, 20:53

wieslawa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 169 Podziękowania: 0
Poczytajcie sobie o właściwościach zielonej pietruszki na 



http://www.herbzone.pl/co-siedzi-w-pietruszce-wlasciwosci-i-zastosowanie.html to prawdziwa bomba witaminowa. zawsze to lepsze niż witaminy w kapsułkach.

Zgłoś nadużycie #41 2 września 2016, 16:15

doriana Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 175 Podziękowania: 3
Dzieciom dobrze jest jeszcze podawać witaminy z grupy B, zwłaszcza jeśli dziecko nie je produktów bogatych w te witaminy, najwięcej witamin z grupy B jest w kaszy gryczanej, płatkach owsianych, nasionach strączkowych, ziemniakach, orzechach, rybach, mięsie i przetworach mlecznych. http://vitispharma.pl/witaminy-z-grupy-b-dla-dzieci

Zgłoś nadużycie #42 26 września 2016, 11:13

aolka Początkująca
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 78 Podziękowania: 0
Ja swoim dzieciom nie podawałam witamin bo wydawao mi się, że dobrze je odżywiam. Jeśli tak jest to witaminy sa zbędne bo ich nadmiar z organizmu i tak usuwany jest z siusiu. Ale jak chcecie poczytać o witaminach dla dzieci ich rodzajach, kiedy dawać to to polecam https://www.znamlek.pl/
grywalizacja na http://sanitera.pl

Zgłoś nadużycie #43 18 grudnia 2016, 17:05

Lenoreek121 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 288 Podziękowania: 0
Myślę, że każdemu są potrzebne jakieś dodatkowe witaminki by organizm miał ich dostateczną ilość. Wiem, że sporo osób poleca te http://biowitalni.pl/witaminy-i-mineraly/454-naturalna-witamina-c-5065000523961.... witaminiki więc może i ty sobie ich spróbuj.Uważam, że w ttaki sposób można dobrze wspomóc organizm :)

Zgłoś nadużycie #44 30 grudnia 2016, 22:11

Powrotna Początkująca
Rejestracja: Gru, 2016 Posty: 14 Podziękowania: 0
Z pewnością warto rozważyć dodatkową suplementację poprzez np. żelki z witaminami: http://www.vibovit.pl/produkty/witaminy-dla-dzieci-8-12-lat/vibovit-uczen/vibovit-literki-zelki/, które zapewnią odpowiednią dawkę witamin każdego dnia. Posmakują zapewne każdemu dziecku, więc to ich duża zaleta.

Zgłoś nadużycie #45 21 stycznia 2017, 12:44

aniucha Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2017 Posty: 247 Podziękowania: 4
Po co faszerować suplementami. Jak dobrze odżywione nie potrzeba. Przygotowywać jak najwięcej samemu. Owoce, warzywa.

Zgłoś nadużycie #46 21 stycznia 2017, 17:33

JolaA Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 150 Podziękowania: 0
to prawda :) dużo owoców i warzyw i nie są potrzebne suplementy. tylko o witaminie D nie można zapominać :)

Zgłoś nadużycie #47 2 lutego 2017, 11:35

aga202 Świeżo upieczona
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 4 Podziękowania: 0
Ja daje tylko witamine d :)

Zgłoś nadużycie #48 20 lutego 2017, 19:25

Lenoreek121 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 288 Podziękowania: 0
Jest sporo ciekawych i dobrych dla nas suplementów i witamin. Warto sobie zaglądać do nich http://biowitalni.pl/89-chlorella bo oprócz sklepu z witaminami mają świetnego bloga z artykułami które poświęcone są właśnie różnym witaminom i nie tylko :)

Zgłoś nadużycie #49 23 lutego 2017, 8:25

Aguchan Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 515 Podziękowania: 0
Ja mam swój stały zestaw suplementów- jest to witamina D, rutinoscorbin i magnez.

Zgłoś nadużycie #50 23 lutego 2017, 15:42

alicja87 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2017 Posty: 83 Podziękowania: 1
Mojej kruszynce brakowało witaminy C, ale poszperałam w necie, trafiłam tutaj: http://www.womenshealth.pl/zdrowie/Witamina-C,7690,1 i od tego czasu do jedzenia dorzucam pietruszkę (w rozsądnych ilościach, oczywiście)