Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #1851 12 listopada 2015, 19:43

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

AngeloCustode napisał(a)

Ok. Zrobiłam wieczorne. Za kilka dni zrobie poranne, może mi do tego czasu brzuch zmaleje ;)



Fajny brzuszek :)


Zgłoś nadużycie #1852 12 listopada 2015, 19:53

AngeloCustode Zadomowiona
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 89 Podziękowania: 11
Tylko czemu tak wcześnie ;)

Zgłoś nadużycie #1853 12 listopada 2015, 20:02

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

AngeloCustode napisał(a)

Ok. Zrobiłam wieczorne. Za kilka dni zrobie poranne, może mi do tego czasu brzuch zmaleje ;)


No no no :) pięknie
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1854 12 listopada 2015, 20:03

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Raczek  w ukryciu :P nic specjalnego nie wymaga. Słodka woda, napowietrzona. je co mu się da ponoć :P to rak mojego męża- z tego co widzę kupuje mu jakieś jedzenie dla rybek i krewetek.


Zgłoś nadużycie #1855 12 listopada 2015, 20:37

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Wow, ale masz juz brzuszek ! Wiesz mi sie wydaje, ze jak coś ma sie stać to i tak sie stanie, niezależnie od tego czy zapiszemy sie do jakiegoś forum czy pooglądamy wózki.. Postaraj sie przyciągnąć te pozytywne myśli, musisz wierzyć, ze bedzie dobrze ! A bedzie :)
Alillah pies jak z sexu w wielkim mieście :D moj zazdrosny nie był a tez przylepa straszna, bardzo dobrze przyjął nowego członka rodziny ;) ))
A rak ? Będziecie go zjadać ? :P




Zgłoś nadużycie #1856 12 listopada 2015, 20:50

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716

Kasiek25 napisał(a)

Ja już wróciłam od rodziców i siedzę sama. dobrze, że chociaż mam psiaka. Gdyby nie jutrzejsza wizyta u gina to w życiu bym nie wracała.


A daleko Kasiu masz rodziców? ?
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1857 12 listopada 2015, 21:05

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716
Mujer ale przeszłas z synkiem :-(
Co do wczesnej wizyty - też bym nie szła tak szybko do gina- ale teraz mi zalecił ze jak tylko będą 2 kreski to musze się pokazać że względu na to ze dzidzie stracilismy i dał zalecenia. A w ciazy z Lenka tez musiałam przyjść od razu bo pracowalam przy rtg. Wiec wizyta w 5 t.c a potem 3 tygodnie w stresie.
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1858 12 listopada 2015, 21:35

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716
Ale macie fajne pieski. Ale o hodowaniu raka nie słyszałam :-)
U nas w domu jest pers i swinka morska :-)

Angela ale brzusio ładny :-)
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1859 12 listopada 2015, 21:39

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Ja poszłabym w 7-8 tyg ciaży do gin ale z racji że zasypiałam w pracy i mam prace w której się naciągam i macham rękami jestem juz od 19 października na l4
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1860 12 listopada 2015, 21:52

AngeloCustode Zadomowiona
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 89 Podziękowania: 11
Tauriel- chyb się zle wypowiedzialam. Nie mam na myśli żadnych przesądów. Nie wierze w dziwne zabobony. Mam bardziej na uwadze wkręcanie w ciążę,przeżywanie jej,odczuwanie dziecka...wiaze się z większym bólem jesli.... Ale nie chce tak myśleć i nie bede.

Zgłoś nadużycie #1861 12 listopada 2015, 22:41

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Angel rzeczywiście duży brzuszek. Może będzie ciąża mnoga skoro tak szybko jest widoczny?

Zgłoś nadużycie #1862 12 listopada 2015, 23:02

gabi19 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 17 Podziękowania: 0
Cześć dzisiaj byłam z moim Mikołajkiem na bilansie dwu latka. Też mam mu zrobić morfologie i żelazo. Już kiedyś miał złe i zażywał w syropie. Ciekawe jakie mu teraz wyjdzie. Moj synek ponoć jest duży jak na dwu latka bo ma 89 cm wzrostu.

Zgłoś nadużycie #1863 13 listopada 2015, 7:21

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Raka jeść nie będę :) nie jem mięsa -może czuć się bezpieczny ;)

Gabi- rzeczywiście duży chłopak Ci rośnie :) moja Zosia a styczniu skończy 3 lata i ma 92 cm Ona jest drobniutka.

Wracając jeszcze do tego L4 i powrotu na jeden dzień do pracy to tak jak zostało powiedziane nie musisz pracować jeden dzień. Chodzi o formalny powrót do pracy. Kończysz urlop. Pierwszy dzień jesteś formalnie w pracy i już możesz iść na L4 bez świadczenia pracy.

Alillach- odzyskałaś pieniążki? słaba sprawa z takim pracodawcą.. często się to zdarza?


Zgłoś nadużycie #1864 13 listopada 2015, 7:23

AngeloCustode Zadomowiona
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 89 Podziękowania: 11
3x na usg nie bylo ciąży mnogiej wiec nie ma o czym mówić. Być moze tak mi zostanie juz do 6miesiaca i tyle.

Zgłoś nadużycie #1865 13 listopada 2015, 7:55

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137
Piątek 13 :)
Jakies plany na weekend dziewczynki ?


Zgłoś nadużycie #1866 13 listopada 2015, 8:01

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

gabi19 napisał(a)

Cześć dzisiaj byłam z moim Mikołajkiem na bilansie dwu latka. Też mam mu zrobić morfologie i żelazo. Już kiedyś miał złe i zażywał w syropie. Ciekawe jakie mu teraz wyjdzie. Moj synek ponoć jest duży jak na dwu latka bo ma 89 cm wzrostu.


Moja Dalia 10,3kg i 81cm smerfetka po mamie.
Po raz pierwszy w tej ciąży miałam rozmowę z muszlą :(
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1867 13 listopada 2015, 8:48

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
A my mamy dzis własnie w piatek 13 siódmą rocznicę związku :) ) Dla nas to dobra data :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #1868 13 listopada 2015, 9:13

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Buka - najlepszego ! ja tez lubię takie daty :D
Angelo, skumałam, ze raczej o przywiązanie chodzi i obcowanie z myślą ;) ale przyzwyczajaj sie powoli, Twoja dzidzia na pewno jest silna i da radę :) juz za pare miesięcy weźmiesz ja na rączki :D
Gabi, moja młoda na 2 latka miała 87 cm i 13 kg :) a siostrzenica 89 i niby niewiele a jednak różnica jest u takiego malucha :)
Mama ludzika ja bym zjadła :P ale rozumiem, członek rodziny hehe w ogóle mam ciagle ochotę na jedzenie !
Plany na dziś.. Przepracować minimalna liczbę godzin i potem weekend !




Zgłoś nadużycie #1869 13 listopada 2015, 9:31

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716
Buka wszystkiego najlepszego! Kolejnych lat w miłości :-)

Piątek 13go wizyta na 13.20 :-) ale jestem dobrej mysli- prawko tez zdałam 6 lat temu w piątek 13go :-)
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1870 13 listopada 2015, 9:56

Jagooda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 123 Podziękowania: 25
Cześć Dziewczyny :) Przepraszam, że nie uczestniczę w życiu forum ale wszystko czytam i jestem z postami na bieżąco. Czuję się jakby przejechał po nie walec ze 6 razy; mdli mnie cały dzień, mam taką zgagę, że nie już nic na nią nie pomaga (nawet rennie), boli mnie głowa ale czasami tak, że nawet nie da się myśleć (drażni mnie każdy dźwięk, ostre światło), wieczorem mam takie wzdęcia, że palcem wyjadam mielony kminek - to trochę pomaga, do tego zapracia lub biegunki no i gazy i bekanie...nie umiem się cieszyć tą ciążą i ciągle narzekam a w mojej głupiej głowie same czarne myśli...masakra
W pierwszej ciąż do 9 tyg., miałam wybrany wózek, łożeczko, pościel i mnóstwo dzieciecych gażdzetów a teraz to mnie poprostu odrzuca żeby to oglądać.
Za tydzien mam przełomową wizytę, poprzednio na tym etapie wszytsko się skończyło - mam nadzieję, że teraz będzie wszystko w porządku i w koncu będę mogła cieszysć się ciążą.
Angelo - faktycznie los Cię nie rozpieszczał, ale po takich perypetaich na pewno teraz wszysto bedzie dobrze. Ja mam ciąże młodszą o 2 tyg.
Moni- jak tam Twoje ciścienie ? bierzesz jakeis prochy ?
ja mam dawkę 1 x ispoptin, 4 x dopegyt a ciścienie 140/90 i puls 90 (ani dobrze, ani źle)
Aniołek :* -27.01.2015 (*)