Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #1771 11 listopada 2015, 10:28

Magda_1986 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 29 Podziękowania: 6
Śliczna dzidzia!

Zgłoś nadużycie #1772 11 listopada 2015, 10:32

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

daaaisy1989 napisał(a)

Hej dziewczyny dziś to podspałam ;) aż dziwne bo zazwyczaj to o 6 wstaje :)
Ale nie z tym dziś pisze :p byłam wczoraj na wizycie i słyszałam juz serduszko mojej fasolki :) wszystko ok :) ma 15,3 mm :) pani doktor zmieniła mi datę porodu na 16.06. I już ustalila mi termin na badania prenatalne ;) )) zostawiam zdjęcie mojej fasolki; )))))



Eleganckie maleństwo :) super ze wszystko dobrze !


Zgłoś nadużycie #1773 11 listopada 2015, 10:58

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137
Czerwcowki, my tez załóżmy sobie grupę na fb :) bedzie nam wygodniej pisac i o wiele szybciej :) co myślicie ? :)


Zgłoś nadużycie #1774 11 listopada 2015, 11:11

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138

daaaisy1989 napisał(a)

Hej dziewczyny dziś to podspałam ;) aż dziwne bo zazwyczaj to o 6 wstaje :)
Ale nie z tym dziś pisze :p byłam wczoraj na wizycie i słyszałam juz serduszko mojej fasolki :) wszystko ok :) ma 15,3 mm :) pani doktor zmieniła mi datę porodu na 16.06. I już ustalila mi termin na badania prenatalne ;) )) zostawiam zdjęcie mojej fasolki; )))))


Duże maleństwo. :-) Wspaniałe wyczucie usłyszeć serduszko. :-)


Zgłoś nadużycie #1775 11 listopada 2015, 11:15

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Śliczny maluch ! Gratuluje Daisy ! :)




Zgłoś nadużycie #1776 11 listopada 2015, 11:20

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Disy super duze malenstwo! :) Fajnie, ze wszystko w porządku i serduszko bije :)
Zmienilam juz termin w tabelce u Ciebie ;)
Jesli chodzi o FB to ja zostaje tutaj. Jest mi tu wygodnie bo sa tu rozne wątki i mozna sie wszedzie wypowiadc.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #1777 11 listopada 2015, 11:22

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Daisy gratuluję. Zgadzam się z Buka, ja też tu zostaje. Mnie dziś okropnie mdli od rana, a u Was jak?

Zgłoś nadużycie #1778 11 listopada 2015, 11:34

daaaisy1989 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2015 Posty: 69 Podziękowania: 16
Dzięki dziewczyny :) oj współczuję tych mdlosci mi ostatnio trochę ustąpiły i teraz bardziej wieczorem się pojawiaja :(


Zgłoś nadużycie #1779 11 listopada 2015, 11:44

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137
Okej ;) w takim razie zostajemy tu. A jak sie dzis czujecie ? Jakies nowe objawy ?


Zgłoś nadużycie #1780 11 listopada 2015, 12:15

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

maja3 napisał(a)

Okej ;) w takim razie zostajemy tu. A jak sie dzis czujecie ? Jakies nowe objawy ?


Ja się dzisiaj bardzo dobrze czuje jak nie w ciąży.
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1781 11 listopada 2015, 12:26

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
A ja czuje macice, jakos zesztywniala , dziwne uczucie.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #1782 11 listopada 2015, 13:27

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35

maja3 napisał(a)

Czerwcowki, my tez załóżmy sobie grupę na fb :) bedzie nam wygodniej pisac i o wiele szybciej :) co myślicie ? :)

Też o tym myślałam, ale będzie do nas dołączać jeszcze sporo czerwcóweczek, tak myślę, więc łatwiej będzie znaleźć nas tu niż na fb. Ale wydaje mi się, że po porodzie będzie lepiej przejść na fb, na prywatną grupę, żebyśmy mogły swobodnie o wszystkim pisać i wstawiać zdjęcia naszych pociech bez obaw, że dostępne jest to dla KAŻDEGO.

Zgłoś nadużycie #1783 11 listopada 2015, 14:23

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138

buka87 napisał(a)

A ja czuje macice, jakos zesztywniala , dziwne uczucie.


Dzisiaj mam bardzo podobne odczucie.


Zgłoś nadużycie #1784 11 listopada 2015, 14:38

Mujer Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 202 Podziękowania: 38
Jestem w czarnej dupie. Zapisałam się do ginekologa na nfz online. Wszystko pięknie, wybrałam opcje nfz, wybrałam ginekologa i termin. Wczoraj tam zajrzałam czy na pewno wszystko ok, tak z ciekawości, całe szczęście. I wyskoczył mi komunikat, że na nfz to tylko internista i pediatra. że jak wybieramy ginekologa to musimy wybrać opcje, że komercyjne. Szkoda tylko, że wcześniej tego nie było. A czekałam tyle czasu, chciałam akurat tę babkę. Taka byłam zła. Szukam i szukam tego ginekologa na nfz, w mojej dzielnicy w ogóle nie ma, albo są gdzieś ukryci! Już nie wiem co robić. Jutro będą wydzwaniać, ale pewnie najbliższe terminy to gdzieś za miesiąc...




A poza tym czuję się fatalnie, wymiotuję, mdli mnie wiecznie, sikam co 5 minut i już jestem tym wszystkim wykończona
W nocy wstaję średnio co godzinę co wc, a w dzień latam jeszcze częściej...


Co do fb. Więcej prywatności, ale kiepsko się pisze. Na forum jest łatwiej. Faktycznie może lepiej przed porodami, żeby fotki wstawiać itp. Bo szczerzę mówiąc to nie lubię tak na forum publiczne wstawiać zdjęć. Na innych forach można wątek zamknąć, tu pewnie nie? Wtedy tylko użytkownicy mogą czytać. I to o tyle lepiej, że człowiekowi łatwiej się uzewnętrznić :P


Zgłoś nadużycie #1785 11 listopada 2015, 16:34

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35

Mujer napisał(a)

Jestem w czarnej dupie. Zapisałam się do ginekologa na nfz online. Wszystko pięknie, wybrałam opcje nfz, wybrałam ginekologa i termin. Wczoraj tam zajrzałam czy na pewno wszystko ok, tak z ciekawości, całe szczęście. I wyskoczył mi komunikat, że na nfz to tylko internista i pediatra. że jak wybieramy ginekologa to musimy wybrać opcje, że komercyjne. Szkoda tylko, że wcześniej tego nie było. A czekałam tyle czasu, chciałam akurat tę babkę. Taka byłam zła. Szukam i szukam tego ginekologa na nfz, w mojej dzielnicy w ogóle nie ma, albo są gdzieś ukryci! Już nie wiem co robić. Jutro będą wydzwaniać, ale pewnie najbliższe terminy to gdzieś za miesiąc...


Ja byłam wczoraj zapisać się do ginekologa na NFZ, żeby chociaż skierowanie na badania dostać...najbliższy termin to 28 grudnia :O

Zgłoś nadużycie #1786 11 listopada 2015, 16:53

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

Mujer napisał(a)

Jestem w czarnej dupie. Zapisałam się do ginekologa na nfz online. Wszystko pięknie, wybrałam opcje nfz, wybrałam ginekologa i termin. Wczoraj tam zajrzałam czy na pewno wszystko ok, tak z ciekawości, całe szczęście. I wyskoczył mi komunikat, że na nfz to tylko internista i pediatra. że jak wybieramy ginekologa to musimy wybrać opcje, że komercyjne. Szkoda tylko, że wcześniej tego nie było. A czekałam tyle czasu, chciałam akurat tę babkę. Taka byłam zła. Szukam i szukam tego ginekologa na nfz, w mojej dzielnicy w ogóle nie ma, albo są gdzieś ukryci! Już nie wiem co robić. Jutro będą wydzwaniać, ale pewnie najbliższe terminy to gdzieś za miesiąc...




A poza tym czuję się fatalnie, wymiotuję, mdli mnie wiecznie, sikam co 5 minut i już jestem tym wszystkim wykończona
W nocy wstaję średnio co godzinę co wc, a w dzień latam jeszcze częściej...


Co do fb. Więcej prywatności, ale kiepsko się pisze. Na forum jest łatwiej. Faktycznie może lepiej przed porodami, żeby fotki wstawiać itp. Bo szczerzę mówiąc to nie lubię tak na forum publiczne wstawiać zdjęć. Na innych forach można wątek zamknąć, tu pewnie nie? Wtedy tylko użytkownicy mogą czytać. I to o tyle lepiej, że człowiekowi łatwiej się uzewnętrznić :P


Mam nadzieję, że szybko ustalą Ci termin Dziś chyba wszystkie mamy kiepski dzień. Mnie mdlilo do 15 i taka jestem bez życia. Oby jutro było lepiej.

Zgłoś nadużycie #1787 11 listopada 2015, 18:14

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Do tego co ja chodzę u nas są termin na luty na nfz ale z racji że ciąża potwierdzona to termin mam na 19.11 tak więc długo i nie długo :) ważne że na nfz bo wizyta+badania to dużo się robi tak do czerwca licząc
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1788 11 listopada 2015, 18:15

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Mnie denerwuje fakt że lodówka pełna ale tego co bym zjadła to nie ma w niej :/
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1789 11 listopada 2015, 18:22

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Ostatnio mnie ciągnie na kompoty i owoce wyżeram ze słoików
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1790 11 listopada 2015, 18:37

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138
Ja w ciąży nie poznałam jeszcze ani mdłości ani wymiotów. Nic mi nie śmierdzi, może dlatego, że głównie leżę a mąż przynosi mi to na co mam ochotę. Męczą mnie jedynie wzdęcia i gazy.
Jutro wyprawa na pobranie krwi na badania. Mam trochę mniej bo cześć robiłam przed IVF.