Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #1031 28 października 2015, 15:31

Mujer Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 202 Podziękowania: 38
Pinka, trzymam kciuki! Musi być dobrze!


Zgłoś nadużycie #1032 28 października 2015, 15:34

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

Mujer napisał(a)

Kasiek, wizytę mam 16 dopiero ;( Kurczę, mam już jakaś sklerozę. Coś mam napisać i ciągle zapominam :P


Czemu tak późno? Chodzisz na nfz?

Zgłoś nadużycie #1033 28 października 2015, 15:39

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716

karola6787 napisał(a)

A może to tylko jakiś torbiel albo krwiaczek ci pękł i wcale nie musi zagrazac ciąży!i okaże się że to nic groznego.


Tez to sobie pomyślałam. Skoro aż takie krwawienie. No ale nie jesteśmy lekarzami Pinka jesteś pod opieką łąka rży wiedzą co robią

Ja taki mam upatrzony wózek np
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1034 28 października 2015, 15:39

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

alillah napisał(a)

Ja też dziś pomidorówka na obiad ;) Bez kostek, przez przecieru- mam chcice na wszystko co zdrowe ;) Jak widzę tylko coś niezdrowego albo sztucznie wyglądającego, to od razu mnie odrzuca...

Ja ostatni okres miałam 20września, a wizytę mam 5 listopada- w 6 tygodniu i 4 dni- mam nadzieję, że będzie już zarodek i może bijące serduszko :)


Masz duża szanse na to, że usłyszysz serduszko. Mi też się suwak nie przesuwa- bocian stoi w miejscu. Pinka trzymam kciuki za Was, daj znać bpo badaniu.

Zgłoś nadużycie #1035 28 października 2015, 15:46

moni2012 Supermama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 7635 Podziękowania: 1716

moni2012 napisał(a)

Tez to sobie pomyślałam. Skoro aż takie krwawienie. No ale nie jesteśmy lekarzami Pinka jesteś pod opieką łąka rży wiedzą co robią

Ja taki mam upatrzony wózek np


Nie potrafię linku wkleić. Coś się porobiło. Może później się uda. Teraz zbieramy się z mala na balet. A potem urodziny Leny kuzyna.miłego popołudnia kobietki :-)
Aniołek (*)  28.11.2015 r.
Aniołek (*)  18.02.2015 r.  


Zgłoś nadużycie #1036 28 października 2015, 16:11

daaaisy1989 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2015 Posty: 69 Podziękowania: 16
Pinka trzymamy kciuki :) bądź dobrej myśli :*


Zgłoś nadużycie #1037 28 października 2015, 16:19

Mujer Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 202 Podziękowania: 38
Kasiek, tak na nfz. Tylko wcześniej chodziłam do takiego lekarza, do którego nie chcę już chodzić. Dużo czytałam opinii i pytałam różnych znajomych i znalazłam niby dobrą, z samymi dobrymi opiniami. Także zależy mi na niej. A niestety trzeba poczekać, oby warto :) A za wcześnie też nie ma co iść.


Zgłoś nadużycie #1038 28 października 2015, 16:23

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

alillah napisał(a)

Mnie się suwak w ogóle nie przesuwa- co kilka dni tworzę nowy i usuwam stary.



Jesli moge cos poradzic, to wystarczy odswiezyc strone i suwaczki powinny byc widoczne poprawnie, nie trzeba robic nowych ;-)

Zgłoś nadużycie #1039 28 października 2015, 16:30

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

Mujer napisał(a)

Kasiek, tak na nfz. Tylko wcześniej chodziłam do takiego lekarza, do którego nie chcę już chodzić. Dużo czytałam opinii i pytałam różnych znajomych i znalazłam niby dobrą, z samymi dobrymi opiniami. Także zależy mi na niej. A niestety trzeba poczekać, oby warto :) A za wcześnie też nie ma co iść.


No mi mój kazał przyjść w 6 tygodniu i powiedział, że wtedy już będzie widać zarodek.

Zgłoś nadużycie #1040 28 października 2015, 16:38

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Ja mam nadzieje ze jak teraz pójde w piatek to bedzie ładnie widac bo jak byłam tydzień temu to pustka byla
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1041 28 października 2015, 16:44

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Dziewczyny ja wierze, ze dzidziorki sie Wam pokażą :) ) Od razu wstawiajcie zdjęcia :) Jejq ja jestem tak wyczerpana a tu jeszcze 1,5 miesiąca ostrego zapierniczu;/ Byle do świąt.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #1042 28 października 2015, 17:58

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138
Po wieczornym obchodzie byłam na usg. Jest w miarę dobrze.  Jest pęcherzyk i zarodek i mówił że zaczyna pikać. Co prawda jest krwiak ale jest dobrej myśli. W piątek powtórzy usg. Hcg z wtorku 28000.


Zgłoś nadużycie #1043 28 października 2015, 18:00

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

pinka napisał(a)

Po wieczornym obchodzie byłam na usg. Jest w miarę dobrze.  Jest pęcherzyk i zarodek i mówił że zaczyna pikać. Co prawda jest krwiak ale jest dobrej myśli. W piątek powtórzy usg. Hcg z wtorku 28000.


Ale mi ulżyło! A wiadomo skąd to krwawienie? Jaka jest przyczyna? Do kiedy masz zostać w szpitalu? Jak ogólne samopoczucie? Bądź dzielna!

Zgłoś nadużycie #1044 28 października 2015, 18:01

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35

Malina89 napisał(a)

Jesli moge cos poradzic, to wystarczy odswiezyc strone i suwaczki powinny byc widoczne poprawnie, nie trzeba robic nowych ;-)


U mnie to nie działa :( Powiedzcie mi jeszcze dziewczyny, czy jest jakaś opcja, żeby przy otwarciu tematu przenosiło do ostatnio czytanego postu? Bo ja muszę sama szukać nowych postów i zapamiętywać strony...

Zgłoś nadużycie #1045 28 października 2015, 18:01

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

pinka napisał(a)

Po wieczornym obchodzie byłam na usg. Jest w miarę dobrze.  Jest pęcherzyk i zarodek i mówił że zaczyna pikać. Co prawda jest krwiak ale jest dobrej myśli. W piątek powtórzy usg. Hcg z wtorku 28000.


Pięknie :) bedzie coraz lepiej
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #1046 28 października 2015, 18:02

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

Dziewczyny ja wierze, ze dzidziorki sie Wam pokażą :) ) Od razu wstawiajcie zdjęcia :) Jejq ja jestem tak wyczerpana a tu jeszcze 1,5 miesiąca ostrego zapierniczu;/ Byle do świąt.


Buka współczuje, pewnie chodzisz ledwo żywa. Staraj się odpoczywać jak najwięcej po pracy.
Ja ostatnio mam fazę na oglądanie rzeczy dla dzieci na olxie i allegro, bardzo podobają mi się te z serii Minky: kocyki, podusie, komplety pościeli, metkowce - śliczne są !

Zgłoś nadużycie #1047 28 października 2015, 18:10

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Buka współczuje, pewnie chodzisz ledwo żywa. Staraj się odpoczywać jak najwięcej po pracy.
Ja ostatnio mam fazę na oglądanie rzeczy dla dzieci na olxie i allegro, bardzo podobają mi się te z serii Minky: kocyki, podusie, komplety pościeli, metkowce - śliczne są !


Zjadłam i lezę sobie :) Jakos dam rade. Ja sie boje ogladac te dzieciece rzeczy, nie wiem czemu. Jakos nie chce zapeszyc :) Albo moze dlatego ze do mnie to nie dociera :D
Dzis mnie cos ciagnie w brzuchu.
Moja przyjaciolka miala dzis usg w 9 tyg i mowila ze slicznie widac wszystko, nawett jej przeplyw w pempowinie byl w stanie pokazac i to na NFZ a ja prywatnie i moje dziecko na zdjeciach wyglada jak kulka;/ Taki szajski sprzet.
Pinka wracaj szybko ze szpitala. Ciesze sie ze jest dobrze :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #1048 28 października 2015, 18:11

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138

Kasiek25 napisał(a)

Ale mi ulżyło! A wiadomo skąd to krwawienie? Jaka jest przyczyna? Do kiedy masz zostać w szpitalu? Jak ogólne samopoczucie? Bądź dzielna!


Co najmniej do piątku lub poniedziałku ale czas pokaże.


Zgłoś nadużycie #1049 28 października 2015, 18:13

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

Zjadłam i lezę sobie :) Jakos dam rade. Ja sie boje ogladac te dzieciece rzeczy, nie wiem czemu. Jakos nie chce zapeszyc :) Albo moze dlatego ze do mnie to nie dociera :D
Dzis mnie cos ciagnie w brzuchu.
Moja przyjaciolka miala dzis usg w 9 tyg i mowila ze slicznie widac wszystko, nawett jej przeplyw w pempowinie byl w stanie pokazac i to na NFZ a ja prywatnie i moje dziecko na zdjeciach wyglada jak kulka;/ Taki szajski sprzet.
Pinka wracaj szybko ze szpitala. Ciesze sie ze jest dobrze :)


Pewnie na kolejnym usg będzie wszystko lepiej widoczne. Pooglądać zawsze można, a we mnie ten strach też jest, chociaż staram się nie myśleć o złych rzeczach. Chyba każda z nas tak ma...

Zgłoś nadużycie #1050 28 października 2015, 18:57

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Pinka, No ! kamień z serca ! Byle dzidzia ładnie rosła a Tu będziesz sobie leżeć i pachnieć :) uda sie :D
Racja Buka, byle do końca roku ! Mam to samo :) a nie myślałaś żeby chodzić do lekarza tego, co koleżanka ? I nie płacić z luxmedzie, skoro tam tak kiepsko ?