Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #10071 9 czerwca 2016, 18:34

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
Oj, sama się zasertywizujesz, i sama będziesz zaskoczona :-D :-D
Wiesz, my z mężem robimy dzieci z pomocą kalki biurowej :-) :-)

Dziwi mnie tylko to, co mówi położna. Bo jeśli zmniejszysz ilość płynów, organizm TYM BARDZIEJ je zacznie gromadzić. Sprawdź...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10072 9 czerwca 2016, 18:37

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
Jak dla mnie.. Chyba teściowej podeślę, jeśli znów mi zacznie tuczyć dzieci..
http://babyonline.pl/sciaga-dla-babc-i-cioc-drobiazgi-zamiast-slodyczy-ciag-dals...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10073 9 czerwca 2016, 20:06

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
Aniu, też o Tobie dziś myslalam. Fajnie, że odwiedziny Cie cieszą. Ja też dzis mam dobry dzień i kolezanka z synkiem 2 letnim wpadła. Nasi synowie ostatnio swietnie się razem bawią, więc mamy więcej czasu na pogaduchy :) Wasze dzieci pewnie też się będą razem bawić. A skurcze teraz pewnie się będą zdarzać. U mnie raz są, raz ich parę dni nie ma. Ale przynajmniej wiesz jak to mniej wiecej będzie wyglądalo :)

Tauriel, dobrze ze odpoczywasz, opierdzielaj się :D Siły na poród zbieraj ;)

Paola, masz naprawdę przecudowne dziewczynki, świetnie Wam powychodziły :)

ladykate ten zylak nie brzmi zbyt dobrze :/ Czytalam ze na to jakies specjalne rajstopy ściągające są. Ale jak takie coś latem nosic? I kolejna położna z teorią, że zwiększona ilość picia wody zwiększa obrzęki..
Paola, ja mam mieszane uczucia tak jak Ty. Ale może faktycznie w ciąży to inaczej działa. Ladykate a w jakim wieku była położna? Bo się jeszcze zastanawiam czy to nie jest stara myślenie. Bo mój lekarz to jakieś 60 lat ma.
Ale w jeden dzień mało wypiłam. Tak, że suszyło mnie wieczorem strasznie, a nogi spuchnięte tak samo. Więc jakos ciężko mi w to picie uwierzyć. Dopiero gdy u mamy sobie w weekend duzo polezalam i podrzemalam, to opuchlizna się zmniejszyła. Brzuch mam wielki, to dziecko uciska. A faktycznie odwodnienie w ciepłe dni może źle się skończyć.

Dziękuję za miłe słowa co do zdjęć! Chciałabym, żeby były lepsze i może wybiorę się jeszcze kiedyś na jakis zaawansowany kurs z obróbki. A póki co czekam na swoją największą modelkę :)


Zgłoś nadużycie #10074 9 czerwca 2016, 20:14

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92

Paola_33 napisał(a)

Jak dla mnie.. Chyba teściowej podeślę, jeśli znów mi zacznie tuczyć dzieci..
http://babyonline.pl/sciaga-dla-babc-i-cioc-drobiazgi-zamiast-slodyczy-ciag-dalszy,dieta-starszego-dziecka-artykul,20218,r1.html



Ooo, Paola bardzo fajny artykuł, udostępnie sobie na fb :)


Zgłoś nadużycie #10075 9 czerwca 2016, 21:26

Ania1982 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 199 Podziękowania: 54

Tauriel napisał(a)

Nie rodzę, dzisiaj po prostu mam dobry dzień i słodkie opierdzielanko 😊 Co ja tam moge w kwesti porodu, Jasiek tu rządzi 😜


Cóż nam pozostało - odpoczywać i czekać...

Paola_33 napisał(a)

Jak dla mnie.. Chyba teściowej podeślę, jeśli znów mi zacznie tuczyć dzieci..
http://babyonline.pl/sciaga-dla-babc-i-cioc-drobiazgi-zamiast-slodyczy-ciag-dalszy,dieta-starszego-dziecka-artykul,20218,r1.html


Dobry artykuł, przydatne rady - szczególnie dobre są te rzeczy, które "zmuszają" dziecko do kreatywności i ruchu.

lubisia napisał(a)

Aniu, też o Tobie dziś myslalam. Fajnie, że odwiedziny Cie cieszą. Ja też dzis mam dobry dzień i kolezanka z synkiem 2 letnim wpadła. Nasi synowie ostatnio swietnie się razem bawią, więc mamy więcej czasu na pogaduchy :) Wasze dzieci pewnie też się będą razem bawić. A skurcze teraz pewnie się będą zdarzać. U mnie raz są, raz ich parę dni nie ma. Ale przynajmniej wiesz jak to mniej wiecej będzie wyglądalo :)


O jak miło, że sobie o mnie myślałaś. Wśród naszych znajomych akurat tak się złożyło, że wielu ma/będzie miało dzieci rodzone w tym roku. Także gdzie nie pójdziemy będą rówieśnicy :-) Na razie miałam jeden taki skurcz - ale tak masz rację już wiem jak to mniej więcej wygląda.

Spotkanie się udało pogadałyśmy sobie o porodach i maluszkach. Oj jak ja już bym chciała urodzić, ale to nie ja rządzę jeżeli o to chodzi, więc cierpliwie czekam.

Zgłoś nadużycie #10076 9 czerwca 2016, 22:01

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
Jak ktos napisal na wątku staraczek 'coś wisi w powietrzu ' 😁
Pooosypiecie się akurat na Mundial 😁
Jeszcze kilka dni 😉
1. Tauriel ??

Ja jutro z Różyczką na usg po 15, potem ew. w sob. konsultacje z gastrologiem. Najbardziej boję się, żeby się nie skończyło na gastroskopii, przeżyłam ten zaszczyt i więcej nie chcę 😃
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10077 9 czerwca 2016, 23:27

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
To tak jak 2 tygodnie temu wszystkie moje kolezanki sie posypały :P Tylko zeby przez mundial położne i lekarze już w ogóle nas nie olali haha.
A mi by to pasowało, bo nie dosyc ze moja mama przyjezdza, to jeszcze jedyna knajpkę otwierają w naszej miejscowości i mąż mialby gdzie swiętowac :) No i rodzilibyśmy razem. Marzenia...

Tauriel, właśnie, to lenistwo, to taka nagła zmiana aktywności, jak dzień przed porodem ;)

Paola, a to mozna robic gastroskopie tak malemu dziecku? Dla mnie to niewykonalne! Może sam wywiad wystarczy i usg. Spróbujcie sobie wszystko przypomnieć, kiedy jest najgorzej, opowiedziec ze szczegolami. Tak mi szkoda tej Waszej Różyczki..


Zgłoś nadużycie #10078 10 czerwca 2016, 0:01

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
A mi teraz baaardzo szkoda tatki, bo przez Różę i jej wielkie zamiłowanie do imprez / balang nie moze spać..
I tak od 2 g. A tata zasypia w miejscu, nawet chodząc :-D
Ja czekam, aż się wreszcie pranie skończy... Też już wykończona...

Podobno robi się i niemowlakom gastroskopię, chociaż ja bym się zdecydował tylko przy zagrożeniu życia, to tak nieprzyjemne odczucie, niby dają znieczulenie, ale gucio działa... więc nie.

A propos dziwactw.. i niemowlaków..
UPRZEDZAM, WYGLĄDA OOKROPNIE, ALE NIEGŁUPIE...
http://demotywatory.pl/4659740/Dlaczego-to-dziecko-jest-tak-bezlitosnie-scisniet...
http://demotywatory.pl/4659740/Dlaczego-to-dziecko-jest-tak-bezlitosnie-scisniet...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10079 10 czerwca 2016, 7:06

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Dziewczyny ale mam dziwną tą Basiule. Nasze tygodniowe dziecko dzisiaj przespało całą noc! Od 19-22 cyrki czyli cyc-butla-ryk, padła o 22 i spała do 6 rano! Az sie boje co to bedzie teraz bo musi nadrobic troche karmień. Słyszał ktoś o takich dzieciach? :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #10080 10 czerwca 2016, 7:33

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
Bukaaaaa!!! A miałam pytać kiedy w końcu sie odezwiesz! :) Pewnie ze słyszałam o takich dzieciach. Polozne niby każą wybudzać na karmienia ale moje znajome nie wubudzaly tylko spaly :P wychodząc z założenia ze jesli dziecko śpi to mu dobrze jest. I wszystko ok. Zawsze mozna zapytać poloznej lub lekarza czy to normalne i jak reagować. Ale Ci się trafił aniolek :)


Zgłoś nadużycie #10081 10 czerwca 2016, 7:42

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

lubisia napisał(a)

Bukaaaaa!!! A miałam pytać kiedy w końcu sie odezwiesz! :) Pewnie ze słyszałam o takich dzieciach. Polozne niby każą wybudzać na karmienia ale moje znajome nie wubudzaly tylko spaly :P wychodząc z założenia ze jesli dziecko śpi to mu dobrze jest. I wszystko ok. Zawsze mozna zapytać poloznej lub lekarza czy to normalne i jak reagować. Ale Ci się trafił aniolek :)


Wlasnie polozna nam wczoraj kazała nie wybudzac, ale nie wiem czy zdawala sobie sprawe ile Baska moze spac :) )
Generalnie u nas ok. Wczoraj byl pierwszy spacerek, przespała cały i po nim jeszcz 3h takze bite 5h kimania ;) Gorzej z jedzeniem. Ja rozkręcam co prawda moją mleczną krainę, mała lubi ssać cyca ale robi to mało
efektywnie przez co je 10min a ciumka 30min;/ I musimy dokarmiac delikwentke butla. Bardzo chcialabym karmic tylko piersią, szanse są i mam nadzieje, ze niedługo porzucimy te butelki :) )
Generalnie myslalam, ze bedzie gorzej, wyciaganie gili z noska, czyszczeie pępka czy kąpiel nie sa takie straszne. Schizuje mnie tylko przebieranie :) Wczoraj ubralismy jej pajaca od ciotki z USA na którym pisze ze 3miesiące. I byl dobry :P
Jak ja ją urodzilam to sama nie wiem :D Teraz to nikt mi nie powiem, ze nie dam rady czegos zrobic ;) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #10082 10 czerwca 2016, 8:42

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

Wlasnie polozna nam wczoraj kazała nie wybudzac, ale nie wiem czy zdawala sobie sprawe ile Baska moze spac :) )
Generalnie u nas ok. Wczoraj byl pierwszy spacerek, przespała cały i po nim jeszcz 3h takze bite 5h kimania ;) Gorzej z jedzeniem. Ja rozkręcam co prawda moją mleczną krainę, mała lubi ssać cyca ale robi to mało
efektywnie przez co je 10min a ciumka 30min;/ I musimy dokarmiac delikwentke butla. Bardzo chcialabym karmic tylko piersią, szanse są i mam nadzieje, ze niedługo porzucimy te butelki :) )
Generalnie myslalam, ze bedzie gorzej, wyciaganie gili z noska, czyszczeie pępka czy kąpiel nie sa takie straszne. Schizuje mnie tylko przebieranie :) Wczoraj ubralismy jej pajaca od ciotki z USA na którym pisze ze 3miesiące. I byl dobry :P
Jak ja ją urodzilam to sama nie wiem :D Teraz to nikt mi nie powiem, ze nie dam rady czegos zrobic ;) )


Cześć Basiula Ty śpiochu ;)

Zgłoś nadużycie #10083 10 czerwca 2016, 9:27

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Baśka to niezła agentka, nie nadążysz za nią 😜
Ja miałam plan urodzić do dzis, nie udało sie, Jasiek otwarcie ME bedzie oglądał przez brzuszek nie na żywo 😁 Ale przynajmniej na finał na pewno sie załapie 😂




Zgłoś nadużycie #10084 10 czerwca 2016, 10:24

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
Buka, cudowna Basiuleńka ale obawiam się że to jednorazowy 'wyskok'. Miałam tak ze Starszymi. Odreagowały poród, choc po 4-6 dniach jakos 😁

Cudna istotka 😚 Fajnie to napisałaś, teraz nikt mi nie wmówi... Extra !! Tak trzymać !!

Roza to chyba na bezsenność cierpi 😁

Angel, te twoje przeboje, kurczę, przykro mi , ze z takimi komplikacjami to dziecko jest powiązane ale będzie na pewno !!!! Ja to WIEM!!

Monia, i ty się doczekasz dzidzi . Będzie córka i koniec !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10085 10 czerwca 2016, 10:36

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
W sumie Paola może miec racje. Jak Baska odreaguje poród to się może zaczac :) Póki co cieszcie sie ze nie odczuwacie pojawienia się dziecka w domu, jedynie pozytywnie :) Za ten poród Buka to powinnaś medal dostac :D Jestes wielka!

Paola a Roza spi na plasko? Moze jej się tam cofają kwasy żołądkowe jak leży i by trzeba delikatnie wyżej glowke? Pędzę na wizytę. Ciekawe czy przychodnia czynna :D


Zgłoś nadużycie #10086 10 czerwca 2016, 10:44

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
No co ty, od początku pod kątem 45 st. , jak królewna na wielkim stosie...
A z tatką tez tak śpi.

Trzymam kciuki za udaną wizytę, Lubisia 😊

Przypominam, o pochwaleniu się wzrostem dzieci 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10087 10 czerwca 2016, 12:43

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
Paola, dzieki za kciuki. Raczej dobre wieści uslyszalam. Rozwarcie ruszylo, glowka zeszla niżej, moze się zacząć w kazdej chwili. Moze jednak trafie w termin. Ktg wyszlo płaskie ale taka moja uroda ze pierwsze skurcze to te porodowe. Łożysko zaczyna sie starzeć, ale wód plodowych jeszcze sporo. Na usg wyszlo ze mala ma równe 40tygodni wg swoich rozmiarów. No i znowu na oko lekarz stwierdził ze będzie wazyla 4kg.. Takze czekam na mamę i duuuzo dzis spacerujemy :)

Tauriel to kiedy rodzimy? :)


Zgłoś nadużycie #10088 10 czerwca 2016, 12:51

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
Lubisia, nie martw się, mi zawsze wychodziło, ze dziecko jest mniejsze niż mało precyzyjne pomiary usg :-) I to 4 x !!
Dobre wieści !!! Możesz rodzic, pozwolenie masz :-p
A kiedy ew. masz się zgłosić na wywoływanie ?? ?? ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10089 10 czerwca 2016, 13:46

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11155 Podziękowania: 7111
A tu ciut Różowania..

"Ćwiczę jogę... Zresztą kto by SPAŁ nocą !!" (poza extra Basiulką).
"Ja zalotna ?? W życiu !! Wypraszam sobie !!"
"Jestem słoooniem ?? ! NIE CHCĘ !!!!! "
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #10090 10 czerwca 2016, 14:08

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Lubisia no to rodzimy ;) super wieści po wizycie. Ja od rana w kuchni ;) zupa kalafiorowa z zacierkami ugotowana, teraz upiekłam ciasto z truskawkami i później dorobię do niego polewę czekoladową, a na drugie planuję kotlety z piersi kurczaka, młode ziemniaczki i sałatę z pomidorem w śmietanie ;) trzeba sobie dogadzać pod koniec ciąży, bo potem może być z tym ciężko ;)