Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #9631 30 maja 2016, 13:44

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
emilia, potwierdzasz tylko, że matka potrafi się zorganizowac ;) To juz 20 dni!! Ale i tak podziwiam, ze masz czas na zakupy i ze karmienie juz takie regularne, super! :) Mój pierwszy syn non stop wisial mi na cycku :P Ale potem wyszło ze przez tego gronkowca ze szpitala. Mimo wszystko dlugo czekalam na uregulowanie się karmień.
Ale nie sprzątaj tyle, jesteś w połogu, musisz mieć czas na odpoczynek!


Zgłoś nadużycie #9632 30 maja 2016, 13:45

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Lubisia: nie zgłaszałam, bo wydawało mi się to normalne, że w ciąży pod koniec boli kręgosłup lub żebra bo dzidzior się rozpycha. Trzymam kciuki byś jednak urodziła do weekendu i by mężuś mógł być przy Tobie.

Zgłoś nadużycie #9633 30 maja 2016, 14:02

emilia92 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 766 Podziękowania: 122
czas na odpoczynek tez mam pomiedzy :)
sprzatanie- tylko kurze w sumie, mycie naczyn, a zamiatanie i mycie podlog- moj maz :)
moja mama tez byla zdziwiona ze z malutka na zakupy chodzimy, a co mam w domu siedziec :)
a co do pologu- to juz mi tyci leci plus to ze brzuch juz prawie znikl :) :)


Zgłoś nadużycie #9634 30 maja 2016, 14:26

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

emilia92 napisał(a)

czas na odpoczynek tez mam pomiedzy :)
sprzatanie- tylko kurze w sumie, mycie naczyn, a zamiatanie i mycie podlog- moj maz :)
moja mama tez byla zdziwiona ze z malutka na zakupy chodzimy, a co mam w domu siedziec :)
a co do pologu- to juz mi tyci leci plus to ze brzuch juz prawie znikl :) :)


no i super wieści. a kg lecą w dół? ja też mam zamiar chodzić na zakupy z synkiem. od razu spacerek można zaliczyć po drodze. a malutka grzeczna, czy temperamentna?

Zgłoś nadużycie #9635 30 maja 2016, 15:28

lubisia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 92
No to emilka pozazdroscic :) )) Cos czuje, ze mała grzeczna :)
U nas zakupy łączą się z mega wyjazdem, bo mamy daleko. Więc dla nas to będzie udręka. Mama niedługo wyprowadza się z centrum miasta też na odludzie i mam załamkę. Bo będąc u niej, moglam sobie wyskoczyć na miasto, a teraz juz wszędzie autem.
Często tęsknie za mieszkaniem w mieście. Ludzie mi się dziwią :P Ale same widzicie, ze możliwość spokojnego zrobienia zakupów to dla nas wielkie święto ;)

Kasiek, nie dziękuję! Nie ukrywam, że chcialabym urodzic przed tymi wyjazdem męża, byłby spokój. A co do Twojego bólu, to wazne zeby odroznic czy zebra czy pod zebrami. A jeśli żebra to spoko :)

Zapomniałam się pochwalić, ze moj lekarz dał mi skierowanie na drugą morfologię! Ostatnie dostalam w 7tc. :D I jeszcze powiedział: "Zeby Pani potem nie mowila, że skąpię" hahaha. Masakra jakaś. Koleżanka mówi, że ma w szpitalu opinię rzeźnika. A tak go polubiłam w poprzedniej ciąży..


Zgłoś nadużycie #9636 30 maja 2016, 16:46

Loko Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 16
Drogie mamy, czy u Was dzien przytulania wpłyną na płec dziecka? Czy teoria ze, w dniu owulacji mamy wieksze szanse na chłopca a dzien lub dwa dni przed na dziewczynke u Was sie sprawdziła? Ja jestem juz mama 16 miesiecznego synka gdzie dzialania byly i przed i po owulacji wiec ciezko mi stwierdzic. Obecnie jestem na początku kolejnej ciazy i tu przytulanie bylo 12-13 dc przy 28 dniowych cyklach gdzie owulacja jest 14-15 dc( mialam kilka razy monitorowany cykl). Nie ukrywam, ze cudownego synka juz mam wiec teraz marzy mi sie coreczka...wiadomo najwazniejsze zeby dzidzia byla zdrowa ale ciekawa jestem jakie sa Wasze doswiadczenia :)


Zgłoś nadużycie #9637 30 maja 2016, 16:49

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Loko napisał(a)

Drogie mamy, czy u Was dzien przytulania wpłyną na płec dziecka? Czy teoria ze, w dniu owulacji mamy wieksze szanse na chłopca a dzien lub dwa dni przed na dziewczynke u Was sie sprawdziła? Ja jestem juz mama 16 miesiecznego synka gdzie dzialania byly i przed i po owulacji wiec ciezko mi stwierdzic. Obecnie jestem na początku kolejnej ciazy i tu przytulanie bylo 12-13 dc przy 28 dniowych cyklach gdzie owulacja jest 14-15 dc( mialam kilka razy monitorowany cykl). Nie ukrywam, ze cudownego synka juz mam wiec teraz marzy mi sie coreczka...wiadomo najwazniejsze zeby dzidzia byla zdrowa ale ciekawa jestem jakie sa Wasze doswiadczenia :)


My trafilismy w owu i mamy dziewczynke wiec ...raczej nie :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #9638 30 maja 2016, 16:56

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
To nie teoria, tylko sprawdzone informacje :-O :-O
My jesteśmy specjalistami od girl, tylko 1 syn na 3 córki... ;-)
Życzę Coreczki, oczywiście :-) I zapraszam serdecznie również na wątek:
http://fajnamama.pl/forum/temat/starania-by-zostac-mama-w-2016/?post=2992956#pos...
Płeć na zamówienie
A jeśli to wszystko nie poskutkuje? Można wybrać się do kliniki, która zajmuje
się zapłodnieniami in vitro. Niektóre z takich placówek oferują przyszłym
rodzicom możliwość wyboru płci dziecka. Robi się to dość prosto. Nasienie ojca
wiruje się w specjalnej wirówce. Plemniki „męskie” jako lżejsze („chłopacki”
chromosom Y ma mało genów) znajdą się wierzchu, „dziewczyńskie” opadną na dno,
bo ważą nieco więcej (taszczą więcej genów na grubaśnym chromosomie X, który
decyduje o żeńskiej płci potomka). Wystarczy wybrać odpowiedni plemnik,
zapłodnić nim jajeczko – i gotowe!
Tyle, jeśli chodzi o ludzkie manipulacje płcią. Częściej zdarza się, że natura
decyduje za nas. Czy obrażać się na nią, gdy zsyła kolejnego gagatka i marzenia
o sukienkach rozwiewają się jak sen złoty? Nie. Raczej jej zaufać. Wie, co
robi.

– Ewolucja dba o to, byśmy mogli wpływać na płeć potomstwa – uważają Robert
Trivers z Rutgers University w New Jersey i Dan Willard z Harvard University.
Zakładają, że natura „obdarza” rodziców taką płcią dziecka, która zapewni im
więcej wnuków. W poligamicznym świecie zwierząt samiec może mieć dzieci z więcej niż jedną samicą, pod
warunkiem że przegoni rywali. Musi więc być atrakcyjny, silny i zdrowy. Jeśli
możesz mieć takie dzieci, lepiej, żeby byli to synowie – zapewnią ci więcej
wnuków. Jeśli jednak twoja kondycja każe sądzić, że nie będziesz miał silnych i
zdrowych dzieci – niech to będą córki. Mogą mieć mniej dzieci niż rozpasani
bracia, ale i nie umrą bezpotomnie (każdego roku dorodny syn może zapłodnić
wiele kobiet, a córka w ciągu roku może urodzić tylko jedno dziecko). Podobnie
jest u ludzi w społeczeństwach monogamicznych – uważają naukowcy.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9639 30 maja 2016, 16:59

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
I kilka ciekawostek..
Ze wszech miar lepiej mieć córkę. Dziewczynki są odporniejsze, silniejsze, mniej wymagające. Rodzą się w ciężkich czasach i łatwiej je przeżywają. No dobrze, tylko jak to zrobić? Czy istnieje jakiś „przepis na dziewczynkę”? Czy płcią potomstwa da się sterować?
Wiele badań pokazuje, że tak. Można na przykład zadbać o właściwego partnera. Ze statystyk wynika, że mężczyźni o wysokim statusie społecznym częściej płodzą synów. Wystrzegać się ich. Szukać takich „z odzysku”, którzy już sprawdzili się jako ojcowie córek. Stwierdzono, że w spermie ojców samych córek 70 procent to „dziewczyńskie” plemniki.
Można też poszukać kandydata na ojca wśród panów szczególnie narażonych na stres. Na przykład nurkowie i kierowcy Formuły 1 częściej mają córki. Kolejna rada – nie warto ponaglać partnera. Im starszy ojciec, tym większa szansa na córkę. Inna: nie kochać się przed owulacją, ale raczej w jej trakcie (termin pomogą ustalić specjalne testy owulacyjne do nabycia w każdej aptece). Uważa się, że tuż przed szczytem płodności organizm kobiety „woli” plemniki z chromosomem Y, a więc te „chłopackie”. Częstszy seks może więc preferować chłopców – wcześniej dochodzi do zapłodnienia.
Inne przydatne dane: więcej synów rodzi się po wojnie; rodzice, którzy palą papierosy, mają o 10 procent większe szanse na córkę; mieszkańcy południowej Europy mają częściej synów niż Skandynawowie.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9640 30 maja 2016, 17:26

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
Loko a gdzie dziękuję dla mnie ?? Naszukałam się inf. 😁
Zajrzysz na wątek staraczek ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9641 30 maja 2016, 18:08

Ania1982 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 199 Podziękowania: 54
Ale dziś się forum ruszyło :-) Super
Kasiu jaki ładnu brzuszek - mój jest większy.
Lubisia tak trochę lepiej mi się oddycha! Nie martw się mąż na pewno będzie być przy Twoim porodzie - nie ma innej opcji. Twoje towarzystwo się rozpakowało, tak jak i moje najbliższe sąsiadki - tak więc zostałyśmy same w dwupaku.
Buka 3900 to nie taka mała :-) Masz już naprawdę blisko do porodu, choć rozumiem Twój smutek po ktg, pewnie siedzisz jak na szpilkach... ale 2.06 już się zbliża :-)
Izu - mnie plecy w sumie nie bolą, czasami się zdarza, że bolą, ale bardzo rzadko.
Emilka fajnie, że tak super sobie radzisz - ja  mam nadzieję, że też uda mi się wszystko tak poukładać, żeby mieć na wszystko czas :-)
Ja jutro idę na ktg i wizytę kwalifikacyjną do porodu, może się wyjaśni gdzie będę rodzić...

Zgłoś nadużycie #9642 30 maja 2016, 19:16

Loko Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 16
paola: oczywiscie dziekuje za odp ;) rozumiem, ze dziewczynki przed owulacja wychodziły a synek w?


Zgłoś nadużycie #9643 30 maja 2016, 19:19

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
Dokładnie :-) A tablice chińskie (znasz ?) dokładnie na odwrót :-D :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9644 30 maja 2016, 19:33

Loko Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 16
PAola: a pamietasz ile dni przed owulacja? ja niby jeden albo 2 dni prze owulka wiec roznie moze byc ;)


Zgłoś nadużycie #9645 30 maja 2016, 19:39

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
Oj, już nie pamiętam. Ale krótko przed i w owulkę.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9646 30 maja 2016, 20:09

Izu Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 606 Podziękowania: 87
Hej, ja juz po wizycie :) z podwozia to tylko szyjka sie skrocila i poza tym nic sie nie dzieje, przeplywy ok a maluch wazyl dzis 3510...

Loko my wspolzylismy dzien po ovu i jest chlopiec.

Lubisia przez cala ciaze zrobilas tylko 2 morfologie? :)

Emilka tez bym tak chciala sobie radzic ze wszystkim tak jak Ty :) Ciekawe jak to u mnie bedzie...


Zgłoś nadużycie #9647 30 maja 2016, 20:10

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10963 Podziękowania: 6232
Izu, ładnie. Już gotowa na .. ? Chłopiec ? Dziewczynka ? Imię ? Waga super :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #9648 30 maja 2016, 20:13

Loko Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 16
Paola: czyli jednak tez w owulke i dziewczynka...czyli nie ma reguly


Zgłoś nadużycie #9649 30 maja 2016, 20:19

Izu Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 606 Podziękowania: 87
Paula, jeszcze mam ponad tydzien do porodu i to mnie troche przeraza bo pewnie jeszcze troche nabierze wagi :)


Zgłoś nadużycie #9650 30 maja 2016, 20:20

Izu Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 606 Podziękowania: 87
* Paola :)