Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #8271 18 lutego 2016, 10:40

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

EH a ja znowu nic nie wiem. Doktor zapytał jaki mam problem, powiedziałam a on zajął sie badaniem małej, wszystko jej pomierzył. Waży 850g!! A o przegrodzie i kosci nic nie powiedział. No szlag mnie trafia;/ Dziwia sie ze takie kolejki do lekarzy sa jak ja juz 3 razy w jednej sprawie bylam i dalej nic....


Masakra jakaś ale dobrze, że z córcią wszystko dobrze i widzę, że ładnie przybiera ;D duża kobieta już z niej jest.

Zgłoś nadużycie #8272 18 lutego 2016, 10:48

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Masakra jakaś ale dobrze, że z córcią wszystko dobrze i widzę, że ładnie przybiera ;D duża kobieta już z niej jest.


Noooo nie spodziewalam się że już taka duża :) Ale ważne że rośnie zdrowo :) Nie wiem co teraz, chyba powiem mojej gince zeby napisala ze mam ta przegrode zebym mogla w razie porodu pokazac zeby ją przecieli czy coś.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8273 18 lutego 2016, 10:49

calineczka90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 111 Podziękowania: 7

buka87 napisał(a)

EH a ja znowu nic nie wiem. Doktor zapytał jaki mam problem, powiedziałam a on zajął sie badaniem małej, wszystko jej pomierzył. Waży 850g!! A o przegrodzie i kosci nic nie powiedział. No szlag mnie trafia;/ Dziwia sie ze takie kolejki do lekarzy sa jak ja juz 3 razy w jednej sprawie bylam i dalej nic....



Nie miło z jego strony, że tak olewa temat... Ja to bym się wkurzyła. Ale córcia rośnie w siłę. Gratulacje :)

Zgłoś nadużycie #8274 18 lutego 2016, 10:51

hermiona00 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 149 Podziękowania: 4
Jak tam wasze dzidzie ruchliwe? U mnie wieczorem więcej na pewno, i dzidzia dalej ułożona chyba pośladkowo bo kopie mnie niziutko nóżkami :) dziwne uczucie, teraz jakby czuję ruch brzucha a wcześniej czułam uderzenie, czy to znaczy że tak siła się zwiekszyła? Cud nie wierzę w to dalej :) miłego dnia


Zgłoś nadużycie #8275 18 lutego 2016, 10:58

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Hermiona dzidzior nabiera sił :) Niedługo cały brzuch będzie Ci się strzał :) ) Ja dziś wstałam i mimo ze jestem gruba patrze na brzuch a tu z lewej strony wielka bania a z prawej nie, i tak własnie po lewej siedizała sobie moja mała olbrzymka ;) ) Śmieszne uczucie ;) Ja zauwazylam, ze odkad jem czesto a mało to mala sie wiecej rusza, moze duze posilki powodują u niej sennośc i idzie spac po prostu ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8276 18 lutego 2016, 11:02

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

hermiona00 napisał(a)

Jak tam wasze dzidzie ruchliwe? U mnie wieczorem więcej na pewno, i dzidzia dalej ułożona chyba pośladkowo bo kopie mnie niziutko nóżkami :) dziwne uczucie, teraz jakby czuję ruch brzucha a wcześniej czułam uderzenie, czy to znaczy że tak siła się zwiekszyła? Cud nie wierzę w to dalej :) miłego dnia


Mój synuś coraz bardziej jest ruchliwy ;) leży główką w dół więc kopniaczki czuję wysoko.

Zgłoś nadużycie #8277 18 lutego 2016, 11:40

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Mój synus chyba zwiedza cały brzuch bo różnie czuje kopniecia :) juz na brzuchu mogę zauważy ruchy :)
Mam jakąś faze na jedzenie że muszę się chamować :) nie poznaje siebie. Teściowa juz mówiła że ją też chłopacy bardzo zaokrąglili.
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #8278 18 lutego 2016, 11:41

calineczka90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 111 Podziękowania: 7
A oto moje wczorajsze zakupy ;)

Zgłoś nadużycie #8279 18 lutego 2016, 11:46

calineczka90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 111 Podziękowania: 7
ja kopniaczki czuję w różnych miejscach. Jakby moja mała kręciła fikołki. Czasem to pod samymi żebrami ją czuć aż jestem zdziwiona, że ma już dostęp tak wysoko

Zgłoś nadużycie #8280 18 lutego 2016, 11:52

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

calineczka90 napisał(a)

A oto moje wczorajsze zakupy ;)


Ale piękności!! ukradłabym wszystko, a czerwona sukieneczka LOVE!!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8281 18 lutego 2016, 12:12

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Kurcze mielismy do rodzicow jechac a tu lipa, moja mama ma zapalenie spojowek i gorączke i mowila zebysmy nie przyjeżdrzali bo nie chce nas zarazic :( Ale mowi ze masakra, pojechala na pogotowie bo myslala ze jej sie cos wbilo do oka, tam odeslali do okulisty, okulista odeslal do rodzinnego. Ja piernicze okulista nie poznal zapalenia spojowek?! Ja nie wiem co z tą sluzba zdrowia sie dzieje;/ wkurzona poszla do apteki i tam jej babka dala jakies krople.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8282 18 lutego 2016, 12:51

stokrotka88 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 136 Podziękowania: 14
Piękne ubranka! :)


Zgłoś nadużycie #8283 18 lutego 2016, 13:22

Anika29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 142 Podziękowania: 9
Ja też czuję w różnych miejscach, jednego dnia po prawej stronie, następnego po lewej, ale są też dni że czuje znacznie mniej - może wtedy jest ułożony w stronę kregosłupa i tam kopie? W każdym razie lekarka mi wczoraj mówiła, że regularność ruchów powinno się liczyć / zwracać uwagę dopiero po 30tc.


Zgłoś nadużycie #8284 18 lutego 2016, 13:49

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

calineczka90 napisał(a)

A oto moje wczorajsze zakupy ;)


Śliczności ;)

Zgłoś nadużycie #8285 18 lutego 2016, 14:43

kaja.k12 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 231 Podziękowania: 19
O kurde to ladnie Nas duzo! :)




Zgłoś nadużycie #8286 18 lutego 2016, 15:39

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Buka i co teraz z ta przegroda ? Ciekawe co lekarka powie.. No katastrofa jakaś 😑
Calineczka śliczne ciuszki 😊
Ja młodego czuje ostatnio nisko ale nie wiem czy kopie czy boksuje raczkami 😜 Niech sobie tam grzeje ładnie miejsce 😊 Wizyta za tydzień wiec sobie popatrzę 😍




Zgłoś nadużycie #8287 18 lutego 2016, 15:46

Kinia7 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 34 Podziękowania: 3
Razem z moim długonogim synkiem odmeldowujemy się po badaniu połówkowym. Maluch waży 412 g i na szczęście rozwija się prawidłowo! :D uff...

Zgłoś nadużycie #8288 18 lutego 2016, 15:49

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Tauriel napisał(a)

Buka i co teraz z ta przegroda ? Ciekawe co lekarka powie.. No katastrofa jakaś 😑
Calineczka śliczne ciuszki 😊
Ja młodego czuje ostatnio nisko ale nie wiem czy kopie czy boksuje raczkami 😜 Niech sobie tam grzeje ładnie miejsce 😊 Wizyta za tydzień wiec sobie popatrzę 😍


Nie wiem wlasnie, bede musiala chyba na pismie od lekarki wziasc ze mam ta przegrode bo co zrobie jak mnie zlewaja;/
Kinia7 super, gratuluje syneczka! :) ) Długonogi mówisz? :D No ładnie :D
Jakie tętno mają Wasze dzieciaki przeważnie? Bo moje ma 165 ale lekarz nic nie mowil ze zle,chociaz wydaje mi sie wysoko. Z cyklu nie miała baba problemu to sie doszukuje :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8289 18 lutego 2016, 16:06

Kinia7 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 34 Podziękowania: 3
Tętno mierzone wczoraj: 152 ud/min. Pani doktor stwierdziła, że im bliżej terminu porodu to powinno się zmniejszać (o ile - tego już nie wiem). 170 ud to jeszcze norma, chociaż przeważnie wynosi ono (do) 160 ud/min. No ale co lekarz, to pewnie inne norma :)

Zgłoś nadużycie #8290 18 lutego 2016, 16:23

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Mi gin nie mówi jakie tętno.
Ciuszki przesłodkie. :)
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)