Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #8111 12 lutego 2016, 9:28

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Martuleq co to za malutki brzuszek?! Gdzie Twój dzidzior sie tam mieści!! :) Co za zgrabna dziewczyna z Ciebie!
Ja nie wiemjak lekarz mógł nie zauwazyc blizniaków, chociaz czytałam ze niektóre dziewcyzny mają przegrodę w macicy i może tak bylo w tym przypadku i nie bylo widac drugiego dzidziora. ALe dla mnie to niepojęte :)
Hermiona no to czas na zakupy! :) Dzidzior rosnie to wiadomo, że ciuchy trzeba zmieniac ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8112 12 lutego 2016, 9:36

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Bardzo dziwnie że bliźnięta nie rozpoznane przeciez są dwa serduszka które biją w swoich rytmach a lekarz to wysłuchuje
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #8113 12 lutego 2016, 9:42

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37
Czyli, jak mi sie snia bliźnięta, to jeszcze jest taka możliwość? :)
Ja ostatnio miałam akcje ze spodniami. Wypralam moje dwie pary legginsów, a koniecznie musiałam wyjść. Ubralam jeansy sprzed ciąży i nie bylo opcji, żebym sie dopiela. Mężuś musiałam mnie zapiac swoim paskiem i tak poszłam z rozpiętymi spodniami, a pasek trzymal żeby mi z tylko nie spadly. Na szczęście szlam w plaszczyku zimowym i go nigdzie nie musiałam ściągać, wiec nie bylo tak zle :)


Zgłoś nadużycie #8114 12 lutego 2016, 9:44

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Jagoo napisał(a)

Czyli, jak mi sie snia bliźnięta, to jeszcze jest taka możliwość? :)
Ja ostatnio miałam akcje ze spodniami. Wypralam moje dwie pary legginsów, a koniecznie musiałam wyjść. Ubralam jeansy sprzed ciąży i nie bylo opcji, żebym sie dopiela. Mężuś musiałam mnie zapiac swoim paskiem i tak poszłam z rozpiętymi spodniami, a pasek trzymal żeby mi z tylko nie spadly. Na szczęście szlam w plaszczyku zimowym i go nigdzie nie musiałam ściągać, wiec nie bylo tak zle :)


Hahaha no to pomysłowo wymyslilicie z tym paskiem :D Jednak legginsy w ciazy to wybawienie. Chociaz ja nie powinnam ich nosic bo gruba jestem sama w sobie ale trudno, w nich mi najwygodniej.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8115 12 lutego 2016, 9:46

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Antoś w 21 tygodniu :)

Zgłoś nadużycie #8116 12 lutego 2016, 10:01

hermiona00 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 149 Podziękowania: 4
Ladny ma domek Antoś :)


Zgłoś nadużycie #8117 12 lutego 2016, 10:14

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Antoś w 21 tygodniu :)


No piękna Antosiowa chatka :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8118 12 lutego 2016, 10:15

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37

buka87 napisał(a)

Hahaha no to pomysłowo wymyslilicie z tym paskiem :D Jednak legginsy w ciazy to wybawienie. Chociaz ja nie powinnam ich nosic bo gruba jestem sama w sobie ale trudno, w nich mi najwygodniej.


Ja tez mam duzy tylek... Wiec nie nosze takich zwyklych cienkich, tylko takie spodniowe z kieszeniami.


Zgłoś nadużycie #8119 12 lutego 2016, 12:11

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Buka ile ważysz że określasz się słowem "gruba" ?
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #8120 12 lutego 2016, 12:16

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

i057 napisał(a)

Buka ile ważysz że określasz się słowem "gruba" ?


Nie powiem :) Ale moje BMI to otyłosc :(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8121 12 lutego 2016, 12:28

Jagooda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 123 Podziękowania: 25

buka87 napisał(a)

Nie powiem :) Ale moje BMI to otyłosc :(


U mnie też niestety :( :(
Bronię się rękami i nogami przed zakupem legginsów i dresówek ciążowych, bo wiem jak koszmarnie będę wyglądać ale niestety chyba taki zakup będzie musiał nastąpić bo na codzień chodzę w dzinsach sprzed ciązy ale niestety porozpinanch :( na szczęście nie wychodzę zbytnio z domu więc nikt nie musi mnie oglądać, a na wyjścia do lekarza i w miejsca publiczne mam jedne ciążowe sztruksy w których i tak wygądam średnio, bo są nieco przykrótkie....ehhhh
Buka a gdzie kupowałaś leginsy? Bo ja się boję, że kupię a po wciśnięciu na moje dupsko się rozciągną i będę wyglądała jak w cienkich, przeźroczystych rajstopach ;/
Aniołek :* -27.01.2015 (*)



Zgłoś nadużycie #8122 12 lutego 2016, 12:37

Jagooda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 123 Podziękowania: 25
Buka, mam jeszcze jedno pytanko do Ciebie; czy dostałaś już może przesyłkę do HubiWorld, bo tam chyba zamawiałaś kilka rzeczy wyprawkowych?
Pytam, bo ja też mam dużą listę zakupową na dwie strony A4 i chciałabym tam wszystko zakupić a niestety mają kilka złych komentarzy.
Aniołek :* -27.01.2015 (*)



Zgłoś nadużycie #8123 12 lutego 2016, 12:52

hermiona00 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 149 Podziękowania: 4
tak tylko informacyjnie, znalazlam taki kalkulator:

http://babyonline.pl/kalkulator-wagi-w-ciazy.html

niestety nie łapę się na żadne z proponowanych wag min/max :p :/

a jak u Was?


Zgłoś nadużycie #8124 12 lutego 2016, 13:00

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Jagooda napisał(a)

Buka, mam jeszcze jedno pytanko do Ciebie; czy dostałaś już może przesyłkę do HubiWorld, bo tam chyba zamawiałaś kilka rzeczy wyprawkowych?
Pytam, bo ja też mam dużą listę zakupową na dwie strony A4 i chciałabym tam wszystko zakupić a niestety mają kilka złych komentarzy.


Co do legginsów to kupiłam takie ocieplane w środku grubsze, nie rozchodzą się i nie wygladają jak rajstopy ale tez nie pogrubiaja jakos duzo. Niestety kupilam w malym sklepiku odzieżowym na osiedlu za 20zl. Moze uda Ci sie gdzies wyczaić takie grubsze zeby sie nie rozchodzily po ubraniu. Te co ja kupilam to nawet nie sa ciazowe tylko zwykle ;)



Co do przesylki przyszla juz do mnie, bardzo mila, szybka obsluga-mialam duuuuze zamowienie i nie dopisalam koloru laktatora i pan dzwonil sie pytac jaki chce i ze nie mają tam jednej pieluchy flanelowej ze wzorkiem jaki chce i czy moze byc inny wzorek (tu wymienil milion :) ), wszystko dobrze zapakowane, laktator, aspirator do noska oryginalne ja sobie chwalę :) ) Pieluchy fajne, przescieradla, podklady tez porządne nic sie nie pruje przynajmniej na razie ;) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8125 12 lutego 2016, 13:04

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

hermiona00 napisał(a)

tak tylko informacyjnie, znalazlam taki kalkulator:
http://babyonline.pl/kalkulator-wagi-w-ciazy.html
niestety nie łapę się na żadne z proponowanych wag min/max :p :/
a jak u Was?


Ooo ale fajny!! Rewelacja dla mnie!! Przyda się w kontrolowaniu masy ciala :) Ja mam 2kg mniej niż minimalna waga na moj tydzien ciazy także jeszcze tragedii nie ma, ale zaczynam sie ostro pilnowac. Glukoza pomogla we wstręcie do slodyczy, nie bede ich juz jadła :) Mi wyszło ze do konca ciazy moge przytyc min 6kg max 11kg.
Waze tyle ile powinnam w 12-14 tyg,
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8126 12 lutego 2016, 13:14

calineczka90 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 111 Podziękowania: 7
ups z tych wyliczeń przekroczyłam 3 kg dozwolonej dla mnie wagi ;-/ chyba muszę zacząć bardziej się pilnować :-/

Dziś w nocy złapał mnie straszliwy skurcz łydki. Coś strasznego, nigdy czegoś takiego nie miałam. Obudziłam się z krzykiem :D mąż myślał, że rodzimy :D :D

Zgłoś nadużycie #8127 12 lutego 2016, 13:19

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

calineczka90 napisał(a)

ups z tych wyliczeń przekroczyłam 3 kg dozwolonej dla mnie wagi ;-/ chyba muszę zacząć bardziej się pilnować :-/

Dziś w nocy złapał mnie straszliwy skurcz łydki. Coś strasznego, nigdy czegoś takiego nie miałam. Obudziłam się z krzykiem :D mąż myślał, że rodzimy :D :D


Ty obieto nie rob takich akcji mężowi bo padnie na zawał :D Skurcze łydek podobno popularne są wśród ciężarnych. Polecam kakao na śniadanko :) Może uzupelni magnez ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8128 12 lutego 2016, 13:28

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

hermiona00 napisał(a)

tak tylko informacyjnie, znalazlam taki kalkulator:

http://babyonline.pl/kalkulator-wagi-w-ciazy.html

niestety nie łapę się na żadne z proponowanych wag min/max :p :/

a jak u Was?


U mnie pokazuje, że na tym etapie ciąży powinnam być już cięższa o 4 kg więc to się chyba nie sprawdza. Każda z nas przybiera inaczej.

Zgłoś nadużycie #8129 12 lutego 2016, 13:42

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Kasiek pewnie, że kazda przybiera indywidualnie. Mnie ten kalkulator pocieszyl :) )
Własnie wciagnelam rybkę z sałatą colesław :) ) Mniam :) Dzis mam ochotę na....piwo. Ale chyba sie obejde;P Strzelę sobie za to herbatkę bo cos mnie spanie bierze ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #8130 12 lutego 2016, 14:02

hermiona00 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 149 Podziękowania: 4
Buka! Ja dzisiaj też rybka z suróweczką taką właśnie ala Cosesław tylko jakieś pojedyncze kukurydze w niej są :P też mnie spanie bierze, idę leżeć po obiadku :) i tv