Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #7811 8 lutego 2016, 18:33

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Buka jakiś czas temu pytałaś o mebelki dla dzieci, pamiętasz moją białą szafę? Dziś domówiłam do niej komodę. Wrzucam linka: http://allegro.pl/stylowa-komoda-koppang-biala-bejca-ikea-hemnes-i5935388503.htm...

Zgłoś nadużycie #7812 8 lutego 2016, 18:37

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Oj tam, odrośnie 😊 Nie stresuj sie kochana 😘




Zgłoś nadużycie #7813 8 lutego 2016, 18:44

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Buka jakiś czas temu pytałaś o mebelki dla dzieci, pamiętasz moją białą szafę? Dziś domówiłam do niej komodę. Wrzucam linka: http://allegro.pl/stylowa-komoda-koppang-biala-bejca-ikea-hemnes-i5935388503.html


Dzieki za pamięć! :) Super ;) Ty to masz cela i oko! :) A nie pamiętam, łóżeczko juz masz? Upolowalas na necie czy jeszcze nie? :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7814 8 lutego 2016, 19:07

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

Dzieki za pamięć! :) Super ;) Ty to masz cela i oko! :) A nie pamiętam, łóżeczko juz masz? Upolowalas na necie czy jeszcze nie? :)


Mam już łóżeczko, kupiłam na necie jakiś czas temu. Też bielutkie, ale stoi póki co nie złożone, żeby nie łapało kurzu. Przyjdzie komoda i będziemy mieć już wszystko. Bo przewijak też już mamy, wrzucałam zdjęcie jakiś czas temu.

Zgłoś nadużycie #7815 8 lutego 2016, 19:47

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Mam już łóżeczko, kupiłam na necie jakiś czas temu. Też bielutkie, ale stoi póki co nie złożone, żeby nie łapało kurzu. Przyjdzie komoda i będziemy mieć już wszystko. Bo przewijak też już mamy, wrzucałam zdjęcie jakiś czas temu.


A kiedy będziecie składać łóżeczko i wykanczać pokój? :) nie wiem kiedy sie za to zabrać zeby nie bylo za pozno, ale tez nie za wczesnie ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7816 8 lutego 2016, 20:04

dolphin Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 107 Podziękowania: 9
U nas mój małżon składał łóżeczko jak ja byłam w szpitalu. Miał zajęcie w samotny wieczór, gdy nie mógł być z nami.


Zgłoś nadużycie #7817 8 lutego 2016, 20:20

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

A kiedy będziecie składać łóżeczko i wykanczać pokój? :) nie wiem kiedy sie za to zabrać zeby nie bylo za pozno, ale tez nie za wczesnie ;)


W sumie to nie wiem, malowanie pokoju to może jakoś w marcu/ kwietniu, a łóżeczko raczej na początku czerwca.

Zgłoś nadużycie #7818 8 lutego 2016, 20:52

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37
Hej dziewczyny :) Ale mnie strasznie boli cale łono :( nie mogę chodzić. Czuje sie jakbym była tam poobijana...
Co do pokoiku, to ja bede kupiwac lozeczko I komode okolo kwietnia. Jak narazie maly bedzie z nami w sypialni, a jego pokoik bedziemy urzadac okolo roczku :) .
Zamowilam sobie maszyne do szycia, jestem ciekawa czy mi sie wkreci szycie, Bo juz mam takie plant co uszyje dla malego :) )


Zgłoś nadużycie #7819 8 lutego 2016, 20:59

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Jagoo napisał(a)

Hej dziewczyny :) Ale mnie strasznie boli cale łono :( nie mogę chodzić. Czuje sie jakbym była tam poobijana...
Co do pokoiku, to ja bede kupiwac lozeczko I komode okolo kwietnia. Jak narazie maly bedzie z nami w sypialni, a jego pokoik bedziemy urzadac okolo roczku :) .
Zamowilam sobie maszyne do szycia, jestem ciekawa czy mi sie wkreci szycie, Bo juz mam takie plant co uszyje dla malego :) )


No ja mam takie same odczucia co do łona;/ Jakby spuchniete, pobite ciul wie co ale boli :(
Ciekawe czy Cie bedzie krecic szycie :) Moze tak sie rozkręcisz, ze bedziesz dla nas na zamówienie kołderki szyła :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7820 8 lutego 2016, 22:05

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37
Buka, no mam nadzieje, ze sie wkrece bo nigdy nie szylam. Ale mama ma przyjść mi pomoc na początek.
Chce uszyć na pewno posciele dla małego, rożek, kocyki z minki i jakies ozdoby. Podobają mi sie tez bardzo karuzele materialowe, wiec kto wie :)

Kurczę moja znajoma mnie znowu rozwala... Ostatnio pisala do mnie, ze ma tyle ciuszków po swojej coreczce, no to zaproponowalam jej, ze moze wystawic na olx I jej moge pomoc poprzebierac itd.

A ona wpadla na pomysl, ze jej 2 letni synek wszystko jej porozwala, to ona mi to wszystko przywiezie I jej powystawiam. A ona juz łaskawie będzie chodzić wysylac, ale ona nie ma czasu.
Dziewczyna jest w moim wieku, ma dwojke dzieci. Nigdy nie pracowala, Bo wpadla najpierw raz i potem drugi...
Jak ostatnio u niej byla to doszlam do wniosku, ze to nie życie tylko wegetacje... Jej facet całymi dniami w pracy, w budowlance,ona siedzi w domu, z dziecmi sama nawet na spacer nie idzie, bo sie boi ze jej dwulatek wpadnie pod kola i nie pójdzie przy wozku.


Zgłoś nadużycie #7821 9 lutego 2016, 5:57

dolphin Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 107 Podziękowania: 9
Masakra z takimi ludźmi. Ona raczej już się nie obudzi z letargu, to taki styl bycia, podejście do życia. Niektórzy tak mają i nie da się ich na siłę z tego wyrwać, bo bedą się czuli nieszczęśliwi...

A ja od 3,30 nie mogę spać.. To chyba emocje związane z wczorajszym wydarzeniem, no i dzisiaj ide do lekarza .. Ciekawe jak bedzie


Zgłoś nadużycie #7822 9 lutego 2016, 9:13

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
A ja znowu pospałam :) Obudziło mnie piekne słońce ;)
Jagoo masz racje, to nie życie, to wegetacja. Żona mojego kuzyna podobnie-tylko oni nie wpadli, ale nigdy nie pracowała, dzieci już mają pełnoletnie, mąż jej mówi, ze moze jakiś swój biznes otworzy jakiś sklep czy cos-zawsze to jakis kontakt z ludzmi, a ona mowi ze ona woli zeby jej córka 18l juz sobie wpadła to by sie wnukami bawiła;/ CO to za zycie?!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7823 9 lutego 2016, 9:14

stokrotka88 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 136 Podziękowania: 14

buka87 napisał(a)

A kiedy będziecie składać łóżeczko i wykanczać pokój? :) nie wiem kiedy sie za to zabrać zeby nie bylo za pozno, ale tez nie za wczesnie ;)


Ja też nie wiem kiedy... Z jednej strony już bym chciała, ale z drugiej nie wiem właśnie czy nie jest za wcześnie. Od kilku dni powstrzymuję się od zamówienia łóżeczka, bo chyba jest jeszcze dużo czasu... Sama nie wiem.


Zgłoś nadużycie #7824 9 lutego 2016, 9:15

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37
Nie mogłam spac w nocy, tak mnie to łono boli :( nie wiem czy siedzieć, czy to rozchodzić. Wizytę mam dopiero 16.02


Zgłoś nadużycie #7825 9 lutego 2016, 9:24

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 260 Podziękowania: 37

buka87 napisał(a)

A ja znowu pospałam :) Obudziło mnie piekne słońce ;)
Jagoo masz racje, to nie życie, to wegetacja. Żona mojego kuzyna podobnie-tylko oni nie wpadli, ale nigdy nie pracowała, dzieci już mają pełnoletnie, mąż jej mówi, ze moze jakiś swój biznes otworzy jakiś sklep czy cos-zawsze to jakis kontakt z ludzmi, a ona mowi ze ona woli zeby jej córka 18l juz sobie wpadła to by sie wnukami bawiła;/ CO to za zycie?!


Tylko,ze ona jak wpadla to rzucila zawodowke. Teraz niby robi liceum dla dorosłych, ale cos skończyć nie moze, bo zapisuje sie tylko dlatego, ze dostaje rentę po rodzicach, bo zginęli jak byla mala. A potem co chwile marudzi, ze jej kary przysylaja do płacenia, bo nie chodzi. Zanim wpadla drugi raz, to w międzyczasie juz wziela dwie tabletki 72 po. I przy tej wpadce facet jej sie pytal, czy pojechać po tabletke, ale ona stwierdzila ze szkoda 80zl.

To jest moja jedyna znajoma, ktora ma dzieci... A tak to nawet nikt o tym nie myśli :) tylko ja taka do przodu, ale zawsze chciałam mieć szybko męża i dzieci. W sumie po mojej maturze zamieszkaliśmy razem, a w kwietniu wzięliśmy ślub. Wszyscy byli przekonani, ze jestem w ciąży dlatego biorę ślub. A tu taka niespodzianka, bo w ciąży jestem dopiero teraz 😊


Zgłoś nadużycie #7826 9 lutego 2016, 9:25

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9386 Podziękowania: 1633

stokrotka88 napisał(a)

Ja też nie wiem kiedy... Z jednej strony już bym chciała, ale z drugiej nie wiem właśnie czy nie jest za wcześnie. Od kilku dni powstrzymuję się od zamówienia łóżeczka, bo chyba jest jeszcze dużo czasu... Sama nie wiem.



Witajcie. U mnie łóżeczko i wózek stał bardzo wcześnie :-) Jeśli ma być wszystko dobrze to będzie, niezależnie od tego czy zaczynacie już kompletować wyprawkę czy nie :-) Pamiętajcie, że wyprawka to spore koszty. Ja nie mogłam sobie nagle pozwolić na takie wydatki dlatego stopniowo co miesiąc coś kupowałam.


Zgłoś nadużycie #7827 9 lutego 2016, 9:27

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

stokrotka88 napisał(a)

Ja też nie wiem kiedy... Z jednej strony już bym chciała, ale z drugiej nie wiem właśnie czy nie jest za wcześnie. Od kilku dni powstrzymuję się od zamówienia łóżeczka, bo chyba jest jeszcze dużo czasu... Sama nie wiem.


Ja mam to samo. Trzyma mnie tylko to, ze pokój małej to obecnie gabinet męża i trzeba przeogranizowc salon zeby tn gabinet jakos upchnąć a tam robić remont.
Ja mysle jak jagoo że kwiecień to dobry czas na urzadzanie pokoju. Meble jak sie trafi okazja kupimy wcześniej, ale poleżą u rodziców albo gdzieś w kącie, żeby się nie kurzyły takie rozłożone ;)

Wczoraj zrobilismy duuuuze zakupy internetowe (allegro): mata edukacyjna, bujaczek, wanienka, laktator, pojemniki na mleko, pieluchy, ceratki, szczotka do wlosow itd.... uzbierało sie troche ale na szczescie po kieszeni nas nie zabolało bo uzbieralismy ponad 1000zł na kartach podarunkowych od firmy i własnie z nich kompletujemy wyprawkę. Wyjdzie na to, ze tylko meble, panele, malownie pójdzie z naszej kasy :) Wiec nie jest zle! :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7828 9 lutego 2016, 10:12

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

buka87 napisał(a)

Ja mam to samo. Trzyma mnie tylko to, ze pokój małej to obecnie gabinet męża i trzeba przeogranizowc salon zeby tn gabinet jakos upchnąć a tam robić remont.
Ja mysle jak jagoo że kwiecień to dobry czas na urzadzanie pokoju. Meble jak sie trafi okazja kupimy wcześniej, ale poleżą u rodziców albo gdzieś w kącie, żeby się nie kurzyły takie rozłożone ;)

Wczoraj zrobilismy duuuuze zakupy internetowe (allegro): mata edukacyjna, bujaczek, wanienka, laktator, pojemniki na mleko, pieluchy, ceratki, szczotka do wlosow itd.... uzbierało sie troche ale na szczescie po kieszeni nas nie zabolało bo uzbieralismy ponad 1000zł na kartach podarunkowych od firmy i własnie z nich kompletujemy wyprawkę. Wyjdzie na to, ze tylko meble, panele, malownie pójdzie z naszej kasy :) Wiec nie jest zle! :)


Podasz linki do pieluch, cerat itp?

Zgłoś nadużycie #7829 9 lutego 2016, 10:22

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Kasiek25 napisał(a)

Podasz linki do pieluch, cerat itp?


Jasne:
show_item.php?item=5976890367 pieluchy flanelowe
show_item.php?item=5949221203 pieluchy tetrowe
show_item.php?item=5685614522 podkład do przewijania 'turystyczny"
show_item.php?item=5694335114 ochraniach na materac
Przed każdym linkiem dodaj http://allegro.pl/ bo mi nie puszcza regulamin całego linka ;)
To wszystko jednego sprzedającego żeby zaoszczędzić na dostawie ;) ) Są też zwykłe ceratki po ok 3zł, prześcieradła, mnóstwo rzeczy ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7830 9 lutego 2016, 12:07

martuleq Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 102 Podziękowania: 10
Hej mamuśki ;) Ja dzisiaj po ciężkiej nocy...Mało snu. Rano wymioty...dajcie spokój. Leże i nie wiem co ze sobą zrobić....