Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #7591 30 stycznia 2016, 18:38

patkaaaaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 128 Podziękowania: 15
Mnie też brzuch boli tak w pachwinie z lewej strony i niewiem od czego...






Zgłoś nadużycie #7592 30 stycznia 2016, 20:05

martuleq Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 102 Podziękowania: 10

patkaaaaa napisał(a)

Mnie też brzuch boli tak w pachwinie z lewej strony i niewiem od czego...


W mojej ciążowej książce jest napisane, że bóle w pachwinie to normalka i zazwyczaj po jednej stronie. Także spoko :)

Jagoo to gratulacje, że dwa egzaminki za Tobą :)

Ja dzisiaj odebrałam mieszkanie...w poniedziałek wchodzą meblarze! Zaczyna się urzeczywistniać to moje marzenie :) Szukam lampki do Kacperka do pokoju. Pokoik szaro-błękitny, więc jak macie jakieś pomysły albo fajne stronki to chętnie przejrze.

I proszę o wpisanie do tabelki kolejnej wizyty na 24.02 :) ) Miłego wieczorka!

Zgłoś nadużycie #7593 30 stycznia 2016, 20:12

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

martuleq napisał(a)

W mojej ciążowej książce jest napisane, że bóle w pachwinie to normalka i zazwyczaj po jednej stronie. Także spoko :)

Jagoo to gratulacje, że dwa egzaminki za Tobą :)

Ja dzisiaj odebrałam mieszkanie...w poniedziałek wchodzą meblarze! Zaczyna się urzeczywistniać to moje marzenie :) Szukam lampki do Kacperka do pokoju. Pokoik szaro-błękitny, więc jak macie jakieś pomysły albo fajne stronki to chętnie przejrze.

I proszę o wpisanie do tabelki kolejnej wizyty na 24.02 :) ) Miłego wieczorka!


http://allegro.pl/lampa-sufitowa-samochody-auta-3d-pillo-pi214-i5785499032.html

Zgłoś nadużycie #7594 30 stycznia 2016, 21:04

hermiona00 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 149 Podziękowania: 4
Śliczne te lampy Kasiek! Znasz jeszcze jakies takie fajne stronki z rzeczami? Innymi tez xd chętnie spojrzę! U mnie dzisiaj nerwowy dzień :/ dzidzia daje kopniaczki takie pojedyncze. Wczesniej takimi seriami czułam. Czy wy tez tak macie?


Zgłoś nadużycie #7595 30 stycznia 2016, 21:18

patkaaaaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 128 Podziękowania: 15

hermiona00 napisał(a)

Śliczne te lampy Kasiek! Znasz jeszcze jakies takie fajne stronki z rzeczami? Innymi tez xd chętnie spojrzę! U mnie dzisiaj nerwowy dzień :/ dzidzia daje kopniaczki takie pojedyncze. Wczesniej takimi seriami czułam. Czy wy tez tak macie?



Moja wczoraj była taka leniwa , ).






Zgłoś nadużycie #7596 30 stycznia 2016, 21:37

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Jagoo gratuleje :) to polowe masz z glowy :) a powiedz nie lepiej by Ci bylo nocowac gdzies blisko uczelni? 140 km rano i wieczorem to jakas masakra....samochodem dojezdzasz?

Mibczas bardzo szybko ucieka... ostatnie 10 lat przelecialo nie wiem kiedy...

Martuleq a to Wasze mieszkanko to stan surowy czy z rynku wtornego? Kiedy przeprowadzka? Jak bedziesz urzadzac?


Zgłoś nadużycie #7597 30 stycznia 2016, 22:26

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612

buka87 napisał(a)



Tauriel a czy w pierwszej ciazy tez bolalo Cie krocze?


Nie bolało... :/




Zgłoś nadużycie #7598 30 stycznia 2016, 22:28

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Mnie tylko ta kość łonowa boli, przy chodzeniu.. Krocze jest ok 😊




Zgłoś nadużycie #7599 31 stycznia 2016, 10:08

martuleq Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 102 Podziękowania: 10

Mama_Ludzika napisał(a)

Jagoo gratuleje :) to polowe masz z glowy :) a powiedz nie lepiej by Ci bylo nocowac gdzies blisko uczelni? 140 km rano i wieczorem to jakas masakra....samochodem dojezdzasz?

Mibczas bardzo szybko ucieka... ostatnie 10 lat przelecialo nie wiem kiedy...

Martuleq a to Wasze mieszkanko to stan surowy czy z rynku wtornego? Kiedy przeprowadzka? Jak bedziesz urzadzac?



Mieszkanko w rynku pierwotnego :) stan deweloperski wiec wszystko samo robimy od podstaw! Ekipa zrobiła nam juz ściany podłogi drzwi elektrykę i prawie cała łazienkę :) wprowadzimy sie pod koniec lutego! Nareszcie !!!
A urządzam je w stylu skandynawski nowoczesnym....czyli szarości tynk dekoracyjny drewno i cegla :)

Zgłoś nadużycie #7600 31 stycznia 2016, 10:14

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

martuleq napisał(a)

Mieszkanko w rynku pierwotnego :) stan deweloperski wiec wszystko samo robimy od podstaw! Ekipa zrobiła nam juz ściany podłogi drzwi elektrykę i prawie cała łazienkę :) wprowadzimy sie pod koniec lutego! Nareszcie !!!
A urządzam je w stylu skandynawski nowoczesnym....czyli szarości tynk dekoracyjny drewno i cegla :)


Ale fajnie :) ) No to ten rok dla Was to duze zmiany :) ) Jeszcze miesiąc i będziecie spać u siebie!! :D Zapamietaj pierwszy sen w mieszkaniu bo podobno często się sprawdza :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7601 31 stycznia 2016, 10:20

Jagoo Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 259 Podziękowania: 37
Mama_ludzika, dojeżdżam autem. Mam w gazie, takze jeden dzień to dla mnie koszt okolo 40 zl, a jeżdżę z kolazanka, ktora mi oddaje polowe. Aaa pare razy spalam, z tym ze jedna noc to okolo 60 zl.
Ale przeważnie i tak jeżdżę tylko w dzień, jak mam ćwiczenia :) .
Kolejny egzamin z głowy, jeszcze jeden dzis :(


Zgłoś nadużycie #7602 31 stycznia 2016, 19:28

martuleq Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 102 Podziękowania: 10

buka87 napisał(a)

Ale fajnie :) ) No to ten rok dla Was to duze zmiany :) ) Jeszcze miesiąc i będziecie spać u siebie!! :D Zapamietaj pierwszy sen w mieszkaniu bo podobno często się sprawdza :)



Rok 2015 przyniósł ogromne zmiany w moim życiu ....a ten przyniesie jeszcze większe!! :) masakra

Zgłoś nadużycie #7603 1 lutego 2016, 9:08

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Martuleq to pieknie bedzie u Was :)

Jagoo to rzeczyeiscie niedrogo Ciebie wychodza dojazdy ale juz na siebie to jednak kawal drogi a z koncentracja w ciazy bywa roznie.... ja mam spory oroblem z parkowaiem :P o ile jak jezdzae to jes ok to sprasznie nie chce mi sie machac kierownica przy parkowaniu ;) dobrze ze w garazu obok nikt nie parkuje tohak mi sie stanie bawet mocno krzywo to sie nie przejmuje :)


Dla mnie 2015 byl najgorszym rokiem w zyciu. Mimio wielu pozytywnych zmian -byl to dla nas pierwszy rok w nowym mieszkaniu to jednak byl to dla mnie rok pod znakiem poronienia :( ciagle o tym mysle i nie umiem sie pogodzic z ta strata... nawet jak zaszlam w ta ciaze to nie potrafilam sie nia cieszyc... teraz powoli zaczynamale to ciagle jest dla mnie trudne. mam nadzieje, ze teraz juz co zle to za nami, i ze juz nic zlego nas nie spotka.


Zgłoś nadużycie #7604 1 lutego 2016, 9:59

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35
Mamo Ludzika, strata nienarodzonego dziecka wiążę się z żałobą, taką samą jak po stracie innego członka rodziny czy bliskiej osoby. Trzeba przejść przez wszystkie fazy żałoby, ale tu prawdą jest powiedzenie, że "czas leczy rany". Oby dzieciątko, które przyjdzie na świat przyniosło Ci ukojenie w bólu i pogodzenie się ze stratą. Bo pewnie w pamięci pozostanie do końca życia... Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :*

Zgłoś nadużycie #7605 1 lutego 2016, 10:20

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Mama_Ludzika napisał(a)

Martuleq to pieknie bedzie u Was :)

Jagoo to rzeczyeiscie niedrogo Ciebie wychodza dojazdy ale juz na siebie to jednak kawal drogi a z koncentracja w ciazy bywa roznie.... ja mam spory oroblem z parkowaiem :P o ile jak jezdzae to jes ok to sprasznie nie chce mi sie machac kierownica przy parkowaniu ;) dobrze ze w garazu obok nikt nie parkuje tohak mi sie stanie bawet mocno krzywo to sie nie przejmuje :)


Dla mnie 2015 byl najgorszym rokiem w zyciu. Mimio wielu pozytywnych zmian -byl to dla nas pierwszy rok w nowym mieszkaniu to jednak byl to dla mnie rok pod znakiem poronienia :( ciagle o tym mysle i nie umiem sie pogodzic z ta strata... nawet jak zaszlam w ta ciaze to nie potrafilam sie nia cieszyc... teraz powoli zaczynamale to ciagle jest dla mnie trudne. mam nadzieje, ze teraz juz co zle to za nami, i ze juz nic zlego nas nie spotka.


Rozumiem Cie bo też raz poroniłam ( tzn wydaje mi sie ze 2 razy ale raz mam potwierdzony). Najgorsze jest to, ze dzień poronienia to dzień który ciągle musze powtarzać u gina bo to jednocześnie jakby dzień osatniej miesiaczki-zaszłam w ciaze w następnym cyklu po poronieniu. Pamiętam, jak bardzo cieszyliśmy się z II kresek, bylismy wtedy na urlopie i już sobie wyobrażalismy jak to będzie. Zrobilam mężowi kartkę z przyklejonym testem ciążowym na pamiątkę. Niestety po tygodniu beta spała i straciłam samoistnie moje szczęście. Dlatego w następnym miesiącu gdy zobacyzłam II krechy to praktycznie sie nie cieszylismy, baliśmy się. I tak przez 3 miesiące. Do dziś sie boję, ale mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7606 1 lutego 2016, 12:13

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
U nas 360g chłopczyka :) płeć potwierdzona tak więc mozna zakupki robic :)
Dodam zdjęcie łóżeczka jakie kupiliśmy dla Nikodema.
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #7607 1 lutego 2016, 12:19

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

i057 napisał(a)

U nas 360g chłopczyka :) płeć potwierdzona tak więc mozna zakupki robic :)
Dodam zdjęcie łóżeczka jakie kupiliśmy dla Nikodema.


Super :) Bardzo fajne łóżeczko- to turystyczne również prawda?
My w weekend nie sprzątnelismy jednak, mąż tylko kuchnie ogarnął a ja dzis się wziełam za kurze, łazienke itd i tak mnie plecy bolą od schylania się nad wanną że szok;/ Musze odpocząć przy herbatce :)

Koleżanka w sobote powiedziała, że nam da śpiworek do spania, kocyki i może nam dać łóżeczko po swojej córeczce :) Także bardzo fajnie bo akurat tego nie mamy :) Powoli, powoli jakoś ogarniemy tą wyprawkę :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #7608 1 lutego 2016, 13:06

dolphin Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 107 Podziękowania: 9
To ja jestem chyba jakimś wyjątkiem.. Też w zeszłym roku poroniłam, po 4 tygodniach.. Jakoś nie odczułam tego psychicznie, nie rozkminiałam. Po prostu stwierdziłam, że tak musiało być, tak się czasem zdarza. W sumie to mogłabym nawet o tym nie wiedzieć, gdybym nie zrobiła testu i nie poszła do lekarza..
A może to dlatego, że już miałam Kacperka i w sumie to nie planowała tego dziecka tak szybko..
A może jestem jakas inna, bez serca ?? ?


Zgłoś nadużycie #7609 1 lutego 2016, 13:26

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

dolphin napisał(a)

To ja jestem chyba jakimś wyjątkiem.. Też w zeszłym roku poroniłam, po 4 tygodniach.. Jakoś nie odczułam tego psychicznie, nie rozkminiałam. Po prostu stwierdziłam, że tak musiało być, tak się czasem zdarza. W sumie to mogłabym nawet o tym nie wiedzieć, gdybym nie zrobiła testu i nie poszła do lekarza..
A może to dlatego, że już miałam Kacperka i w sumie to nie planowała tego dziecka tak szybko..
A może jestem jakas inna, bez serca ?? ?


Co innego jak się czeka na te pierwsze, wymarzone, wyczekiwane a co innego jak juz mamy jedną pocieche w domu. Zależy też który to tc bo nie do wszystkich odrazu dociera :p
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #7610 1 lutego 2016, 13:27

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138

buka87 napisał(a)

Super :) Bardzo fajne łóżeczko- to turystyczne również prawda?
My w weekend nie sprzątnelismy jednak, mąż tylko kuchnie ogarnął a ja dzis się wziełam za kurze, łazienke itd i tak mnie plecy bolą od schylania się nad wanną że szok;/ Musze odpocząć przy herbatce :)

Koleżanka w sobote powiedziała, że nam da śpiworek do spania, kocyki i może nam dać łóżeczko po swojej córeczce :) Także bardzo fajnie bo akurat tego nie mamy :) Powoli, powoli jakoś ogarniemy tą wyprawkę :) )


Tak to turystuczne. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :)
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)