Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #4471 20 grudnia 2015, 12:15

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
U mnie tak jakoś dużo energii :D
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4472 20 grudnia 2015, 13:26

karola6787 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 342 Podziękowania: 51
Jadę do szpitala bo bóle podbrzusza się nasilają 😞😞😞😞😞






Zgłoś nadużycie #4473 20 grudnia 2015, 13:39

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

karola6787 napisał(a)

Jadę do szpitala bo bóle podbrzusza się nasilają 😞😞😞😞😞


Jesteśmy z Tobą, trzymamy kciuki! Musi być dobrze!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #4474 20 grudnia 2015, 14:40

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Karola trzymamy kciuki, na pewno wszystko bedzie dobrze ! Moze powinnaś brać magnez dodatkowo albo coś rozkurczowego ? Mi gin na plamienia dał duphaston, żeby odciążyć macice bo progesteron jest juz mało potrzebny, dodatkowo łykam magnez, żeby sie tam nic nie spinalo




Zgłoś nadużycie #4475 20 grudnia 2015, 14:58

Haifa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 475 Podziękowania: 38
Karola jedź szybciutko . Będzie dobrze . Ja wieczorem na gwiezdne wojny ale będę myślała o tobie




Zgłoś nadużycie #4476 20 grudnia 2015, 15:03

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Karola jestem z Toba calym serduszkiem. Odezwij sie jak tylko bedziesz mogla


Zgłoś nadużycie #4477 20 grudnia 2015, 15:06

karola6787 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 342 Podziękowania: 51
Jestem już,to łożysko jest nisko i po wysiłku czy dzwiganiu może krwawic dzięki Bogu jest wszystko dobrze!!!dziękuję wam bardzo 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘






Zgłoś nadużycie #4478 20 grudnia 2015, 15:07

karola6787 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 342 Podziękowania: 51
Mam brać Nospe 3 razy dziennie po 2 tabletki






Zgłoś nadużycie #4479 20 grudnia 2015, 15:09

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
My leniuchujemy. mamy jeszcze bilety do kina ale na nic nie możemy się zdecydować.
Mąż zmienia posciele a corcia żółwia z ciastoliny lepi :D
Karola daj znać co u Was.
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4480 20 grudnia 2015, 15:14

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

karola6787 napisał(a)

Jestem już,to łożysko jest nisko i po wysiłku czy dzwiganiu może krwawic dzięki Bogu jest wszystko dobrze!!!dziękuję wam bardzo 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Karola dobra wiadomosc. Wystarczy odpoczywać, łykać nospę i może właśnie magnez (mi tez lekarz zalecił) i bedzie dobrze :) Oby szybko sie podniosło i juz nie straszyło :) I ŻADNEGO WYSIŁKU! Herbatka, leżysz, pachniesz i angażujesz domowników w prace.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #4481 20 grudnia 2015, 15:22

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Karola no właśnie to co u nas ! Odpoczywaj więcej i bedzie dobrze :)




Zgłoś nadużycie #4482 20 grudnia 2015, 15:35

Haifa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 475 Podziękowania: 38
Uff kamień z serca . Odpoczywajcie we dwójkę o będzie dobrze 😘




Zgłoś nadużycie #4483 20 grudnia 2015, 16:22

Jagooda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 123 Podziękowania: 25
Ojej Karola, wspolczuje przeżyc. Ciesze sie ogromnie ze już wszystko dobrze :)
Aniołek :* -27.01.2015 (*)



Zgłoś nadużycie #4484 20 grudnia 2015, 16:46

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

karola6787 napisał(a)

Jestem już,to łożysko jest nisko i po wysiłku czy dzwiganiu może krwawic dzięki Bogu jest wszystko dobrze!!!dziękuję wam bardzo 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Ufff ale ulga ;D

Zgłoś nadużycie #4485 20 grudnia 2015, 17:46

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138
Karola współczuję przeżyć. Teraz odpoczywaj dużo.


Zgłoś nadużycie #4486 20 grudnia 2015, 18:01

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Prezenty spakowane może św mikołaj po nie wpaść ;p
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4487 20 grudnia 2015, 20:19

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
Ciesze sie, ze sie wyjasnilo. Kochana postaraj sie wiecej wypoczywac wiecej.


Zgłoś nadużycie #4488 20 grudnia 2015, 20:33

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35

stencel_ka napisał(a)

Wow kochana a gdzie mieszkasz? Ja do niepokalanowa mam 15km 😊

My 150 km ;) Może za tydzień uda się dojechać....

Ja dziś pół dnia spędziłam z siostrzenicami (2l. i 4l.). I cały czas marzyłam o tym, by położyć się spać... :) A teraz góóóóóora naczyń w zlewie, ale chyba zostawię na jutro- dzieciaki mnie wykończyły ;)

Karola, trzymaj się kochana, odpoczywaj!

Zgłoś nadużycie #4489 21 grudnia 2015, 7:51

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
alillah
Czas na zmywarke :)
Nie zazdroszczę pełnego zalewu zawsze na samą myśl że zlew pełen nie chciało mi się wchodzić do kuchni
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4490 21 grudnia 2015, 9:29

Haifa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 475 Podziękowania: 38
Hej dziewczynki . Karola jak noc ? Ja wczoraj wpadłam w szał zakupów i nawet kupiłam komplecik dla dzidziora 😁 taki neutralny