Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #4331 17 grudnia 2015, 14:17

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35
Myślałam, że rąk nie można podnosić w bardziej zaawansowanej ciąży, ale po waszych ostrzeżeniach poczytałam troszkę i faktycznie to niebezpiecznie. Niestety zdążyłam już umyć okna w dwóch pokojach i nawet powiesić firanki... Zrobiłam sobie dłuższą przerwę bo zaczęła mnie kłuć macica i całe szczęście! Już do tego nie wracam (biedny mąż ;) ).
Widać, że coraz więcej nas na L4, bo postów przybywa w zastraszającym tempie ;)
A ja na obiad upichciłam zupę botwinkową- idę szamać ;)

Zgłoś nadużycie #4332 17 grudnia 2015, 14:28

Haifa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 475 Podziękowania: 38
A ja idę wcinac torcik 😋 mój urodzinowy hehe do wieczora dziewczynki




Zgłoś nadużycie #4333 17 grudnia 2015, 14:41

karola6787 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 342 Podziękowania: 51

Haifa napisał(a)

A ja idę wcinac torcik 😋 mój urodzinowy hehe do wieczora dziewczynki



Kochana to wszystkiego co tylko najlepsze dla ciebie z okazji urodzinek ( o ile dobrze odczytalam wiadomość 😉)






Zgłoś nadużycie #4334 17 grudnia 2015, 14:44

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

Haifa napisał(a)

A ja idę wcinac torcik 😋 mój urodzinowy hehe do wieczora dziewczynki


Spełnienia marzeń ;)

Zgłoś nadużycie #4335 17 grudnia 2015, 15:30

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
To pokój mojej Dalii po wizycie kuzyna (4l.)
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4336 17 grudnia 2015, 15:32

Anika29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 142 Podziękowania: 9

Haifa napisał(a)

A ja idę wcinac torcik 😋 mój urodzinowy hehe do wieczora dziewczynki


Sto lat i samych pomyślności! :)
Dziewczyny pijecie coca cole/pepsi? Ja coś dzisiaj mam taką ochotę, że chyba kupię puszke i wypije duszkiem... Od początku ciąży nie piłam, w domu raczej nigdy nie mam więc mnie nie kusiło...do czasu ;)


Zgłoś nadużycie #4337 17 grudnia 2015, 15:35

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612

Haifa napisał(a)

A ja idę wcinac torcik 😋 mój urodzinowy hehe do wieczora dziewczynki


Ja życzę Ci spokojnej ciazy i szybkiego porodu ! Zdrowia !
Ja czasami coli sie napije, a co mi tam :P




Zgłoś nadużycie #4338 17 grudnia 2015, 15:37

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Mi oprócz śledzi i mięsa, smakują żelki i kinder czekoladki :) pomijając pizzę i inne fast foody 😜




Zgłoś nadużycie #4339 17 grudnia 2015, 15:43

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

i057 napisał(a)

To pokój mojej Dalii po wizycie kuzyna (4l.)


Oooo tornado przeszło ;D

Zgłoś nadużycie #4340 17 grudnia 2015, 15:56

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35
Haifa, wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, pomyślnej ciąży i szczęśliwego rozwiązania :)

Ja nie piję coli, chyba nie jest w ciąży wskazana...

i057- faktycznie istne tornado :O

Zgłoś nadużycie #4341 17 grudnia 2015, 15:56

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Hajfa
Zdrowka , spokojnej ciąży i szybkiego rozwiązania w terminie
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #4342 17 grudnia 2015, 16:04

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35
Hehehe, dziewczyny widziałyście to?! :D Ale prawdziwe :D http://codzienneporady.pl/ca%C5%82a-masa-problem%C3%B3w-kt%C3%B3re-zrozumiej%C4%...

Zgłoś nadużycie #4343 17 grudnia 2015, 16:08

karola6787 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 342 Podziękowania: 51

alillah napisał(a)

Hehehe, dziewczyny widziałyście to?! :D Ale prawdziwe :D http://codzienneporady.pl/ca%C5%82a-masa-problem%C3%B3w-kt%C3%B3re-zrozumiej%C4%85-tylko-ci%C4%99%C5%BCarne-kobiety



Hihihihi fajne,już to widziałam wcześniej ale fakt jak wydarzenia z naszych 9 miesięcy 😁😁😁






Zgłoś nadużycie #4344 17 grudnia 2015, 16:29

Jagooda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 123 Podziękowania: 25
Haifa - Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim spokojnej ciąży i zdrowego Maluszka :)

Iwonka- czyli masz zajęcie na dzisiejszy wieczór...hihihi :)
Aniołek :* -27.01.2015 (*)



Zgłoś nadużycie #4345 17 grudnia 2015, 16:36

BedeMama Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 291 Podziękowania: 15
Haifa najlepszego!


Zgłoś nadużycie #4346 17 grudnia 2015, 16:57

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Haifa wszystkiego najlepzego! Zdrowia,szczescia i spelnienia marzen, spokojnej ciazy i szczesliwego rozwiązania :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #4347 17 grudnia 2015, 16:59

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Alillah a czemu niewskazana ? Jak sie napije raz na miesiąc to coś sie stanie ?




Zgłoś nadużycie #4348 17 grudnia 2015, 17:04

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196

Tauriel napisał(a)

Alillah a czemu niewskazana ? Jak sie napije raz na miesiąc to coś sie stanie ?


Ja piłam ostatnio do nuggetsów w McDonaldzie bo nie mogłam się powstrzymać i żyję ;D

Zgłoś nadużycie #4349 17 grudnia 2015, 17:08

Anika29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 142 Podziękowania: 9
Niewskazana to pewnie jest. Na pewno bardziej wskazana jest woda mineralna czy soki... Ale no własnie, czy w naprawdę małych ilościach zaszkodzi? Chyba nie ma co wariować.. Szczególnie że np ja zupełnie przestałam pić kawę bo mnie sam zapach odrzuca. I myślę że pół szklanki coli raz na 2 tygodnie nie zaszkodzi.


Zgłoś nadużycie #4350 17 grudnia 2015, 17:20

ania27 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1993 Podziękowania: 404
hej dziewczyny, przyjmiecie jeszcze jedną mamusię? chciałam się przywitać, jestem Ania i mam termin na 28 czerwca