Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcóweczki 2016 ✌️

Zgłoś nadużycie #3051 2 grudnia 2015, 18:49

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

Tauriel napisał(a)

Wszystko gra :) kość nosowa jest i NT tez bardzo ładne ;) generalnie dzidziuś ma 6,54 cm i odpowiada 12 tyg 6 dni - rośnie jak na drożdżach ! Najpierw ładnie sie pokazywał buzie i wszystko a potem sie jakos tak ustawił ze nie lekarz nie mógł juz zdjęcia zrobić nawet :) niesforny bobas ! Kolejna wizyta za 3 tygodnie :) najważniejsze, ze wszystkie parametry są w normie ! Bardzo sie cieszę !!
Łożysko na jakiej ścianie macie ? Bo próbował mi zrobić usg dopochwowe, ale maluch za duży i zrobił przez brzuch a tam dzidzior był do góry nogami



Cudowne informacje :) rośnie śliczności 💖


Zgłoś nadużycie #3052 2 grudnia 2015, 18:52

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

Mama_Ludzika napisał(a)

Kasiu nie denerwuj się... wiem, że nie łatwo ale stres to Twój wróg. leż i odpoczywaj- to najlepsze co możesz zrobić dla maleństwa
Tautiel - gratuluję i cieszę się bardzo, że dzidzia zdrowa :) :) :)
Ja dziś miałam drugie USG.  Potwiedzono, że wszsytko ok. Najpierw powiedział mi, że na płeć za wcześnie a potem dodał, że myśli że będzie chłopak. Zobaczymy :)



Oo super ze juz jakies wskazówki masz, mój wstydniś sie zasłonił i nie wiem jaka płeć :) cieszę sie ze wszystko dobrze ☺️


Zgłoś nadużycie #3053 2 grudnia 2015, 18:58

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Haifa napisał(a)

buka no ja mysle ze juz na pewno sie dowiesz :)


No nie wiem bo ta moja lekarka taka troche obojętna jest. Najważniejsze zeby okazało sie ze co bylo przyczyna plamien i ze jest ok wszystko.
Dzis u mnie królują kiszone ogórki :) W kazdym posiłku mam :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #3054 2 grudnia 2015, 19:00

Haifa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 475 Podziękowania: 38
A mnie znowu mdli :/ jak co wieczór




Zgłoś nadużycie #3055 2 grudnia 2015, 19:39

BedeMama Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 291 Podziękowania: 15
Fajnie że mogłyście podejrzeć swoje dzieciaczki, też chce :)
Kasiek nie denerwuj się plamieniami, wiele kobiet plami i zazwyczaj to normalne i nie wykazuje nic złego. Ja w 10 tc krwawiłam, leło się ze mnie, jak się okazało pękł krwiak, musiałam leżeć, ale a dzidzią jest wszystko ok.
Dzieczyny gdzie się czuje pierwsze ruchy, w którym miejscu? Bo nie wiem czy już czegoś nie zaczynam czuć
U mnie nic nowego, nudy...
Boli mnie tylko coś między nogami :)  
Brzuch nie szczególnie ciążowy


Zgłoś nadużycie #3056 2 grudnia 2015, 19:49

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

BedeMama napisał(a)

Fajnie że mogłyście podejrzeć swoje dzieciaczki, też chce :)
Kasiek nie denerwuj się plamieniami, wiele kobiet plami i zazwyczaj to normalne i nie wykazuje nic złego. Ja w 10 tc krwawiłam, leło się ze mnie, jak się okazało pękł krwiak, musiałam leżeć, ale a dzidzią jest wszystko ok.
Dzieczyny gdzie się czuje pierwsze ruchy, w którym miejscu? Bo nie wiem czy już czegoś nie zaczynam czuć
U mnie nic nowego, nudy...
Boli mnie tylko coś między nogami :)  
Brzuch nie szczególnie ciążowy


Ja czuje jakies 10cm ponizej pępka :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #3057 2 grudnia 2015, 19:51

Mujer Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 202 Podziękowania: 38
Tauriel i Mamaludzika, cieszę sie bardzo i gratuluję! :) Kurde, do tego 18-stego zwariować można.

Kasiek, na pewno wszystko dobrze, ważne że nic nie boli i się nie nasila. Odpoczywaj.

Dziewczyny, mam takie głupie pytanie. Czy mogłoby mi się coś zrobić przy tej ranie po nacinaniu? Ona się bardzo ładnie od razu zagoiła i po 3 miesiąch już nie było po niej niby śladu, więc sama nie wiem. Ale coś tam mi się zrobiło i nie wiem co. Jak sie podcieram to czuję dyskofort, lekki ból. Może to po prostu w tym samym miejscu cos mi się zrobiło.

BędęMamą, ja poczułam koło 20tc.

Jeszcze co do drugiego porodu. Nie znam żadnej dziewczyny, która drugie rodziłaby dłużej. Nawet tym co idzie za pierwszym razem bardzo szybko mówią, aby przy drugim uważały, bo mogą nie zdążyć do szpiatala :P


Zgłoś nadużycie #3058 2 grudnia 2015, 20:10

Kasiek25 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1434 Podziękowania: 196
Dziekuje za wsparcie dziewczyny.

Zgłoś nadużycie #3059 2 grudnia 2015, 20:11

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 612
Mamaludzika super !
Mujer moze sie jakiś bliznowiec zrobił ?
Buka moj lekarz na tym etapie nawet nie śmie zaglądać miedzy nogi ;) pójdę w styczniu na 3d to sie dowiem :)




Zgłoś nadużycie #3060 2 grudnia 2015, 20:19

Mama_Ludzika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 49
ja ruchy w pierwszej ciąży zaczęłam czuć ok 17 tyg, Najpierw tylko wieczorem jak już leżałam na plecach. Teraz też zaczynam mieć takie wrażenie, że to ten mój motylek się przelewa i tez tak samo wieczorem.

Buka- ja zawsze marzyłam o siostrze (mam starszego brata) i chciałam dla mojej córci siostrzyczkę. Ale będzie co już tam jest i nie mamy na to wpływu :) ciekawa jestem czy się sprawdzi -bo najpierw powiedział, że za wcześnie a potem już po badaniu powiedział o tym chłopczyku. Za miesiąc pewnie już będzie wiadomo

Mujer- a może to nie rana tylko ogólne przekrwienie i masz taką nadwrażliwość. Jak już było wygojone to raczej nie powinno się nic dziać. 18 masz wizytę czy wcześniej?


Zgłoś nadużycie #3061 2 grudnia 2015, 20:27

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Moja mama cały czas powtarza ze 2 i 3 poród byl najtrudniejszy dla niej bo skończył się cesarka
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #3062 2 grudnia 2015, 20:50

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

buka87 napisał(a)

Ja czuje jakies 10cm ponizej pępka :)



Buka!!! Ja tak ci zazdroszczę ze juz czujesz :) )) tez bym chciała poczuć dzidziorka 😊😊


Zgłoś nadużycie #3063 2 grudnia 2015, 20:52

maja3 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 681 Podziękowania: 137

BedeMama napisał(a)

Fajnie że mogłyście podejrzeć swoje dzieciaczki, też chce :)
Kasiek nie denerwuj się plamieniami, wiele kobiet plami i zazwyczaj to normalne i nie wykazuje nic złego. Ja w 10 tc krwawiłam, leło się ze mnie, jak się okazało pękł krwiak, musiałam leżeć, ale a dzidzią jest wszystko ok.
Dzieczyny gdzie się czuje pierwsze ruchy, w którym miejscu? Bo nie wiem czy już czegoś nie zaczynam czuć
U mnie nic nowego, nudy...
Boli mnie tylko coś między nogami :)  
Brzuch nie szczególnie ciążowy



BedeMama jak Cie boli , kłuje cie w kroku ? Bo ja mam takie kłucia od czasu do czasu , albo takie rwanie jakby, nie wiem jak to nazwać :)


Zgłoś nadużycie #3064 2 grudnia 2015, 21:06

i057 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 2723 Podziękowania: 138
Rwanie, kłucia ciągnięcia to wszystko jest normalne w ciąży :) nasz organizm to jedna wielka bomba która eksploduje w połowie roku :D
aniołek (*) 29.07.2012               ♡♥♡                       Dalia  25.10.2013            ♡♥♡     Nikodem +/- 22.06.2016 :)

Zgłoś nadużycie #3065 2 grudnia 2015, 21:07

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

maja3 napisał(a)

Buka!!! Ja tak ci zazdroszczę ze juz czujesz :) )) tez bym chciała poczuć dzidziorka 😊😊


Wiesz ja czuje tylko wieczorami jak leze płasko na plecach i to nie zawsze. Wyczekuje mocniejszych ruchów i regularnych najlepiej ale to pewnie koło 20 tyg.

Ciekawe jaka płec bedzie przeważać na naszym forum :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #3066 2 grudnia 2015, 21:07

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

maja3 napisał(a)

Buka!!! Ja tak ci zazdroszczę ze juz czujesz :) )) tez bym chciała poczuć dzidziorka 😊😊


Wiesz ja czuje tylko wieczorami jak leze płasko na plecach i to nie zawsze. Wyczekuje mocniejszych ruchów i regularnych najlepiej ale to pewnie koło 20 tyg.

Ciekawe jaka płec bedzie przeważać na naszym forum :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #3067 2 grudnia 2015, 21:08

stencel_ka Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 1357 Podziękowania: 448
Kasiek25 trzymam kciuki zeby plamienia juz nie było.

Ja tez coś tam zaczynam czuć, trzepot skrzydeł motyla :-) w 1 ciąży poczułam w 18tyg. ale podobno w kolejnej ciąży przeważnie ruchy czuje się wcześniej

Buka a Ty od kiedy czujesz ruchy? Wow, szybciutko u Ciebie.

Tauriel super ze z dzidzia ok, co do łożyska to nawet nie patrzyłam w wyniki usg. Ale co do badania to mój gin na każdej wizycie robi usg dopochwowe i potem przez brzuch, aż do porodu.


Zgłoś nadużycie #3068 2 grudnia 2015, 21:15

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

stencel_ka napisał(a)

Kasiek25 trzymam kciuki zeby plamienia juz nie było.

Ja tez coś tam zaczynam czuć, trzepot skrzydeł motyla :-) w 1 ciąży poczułam w 18tyg. ale podobno w kolejnej ciąży przeważnie ruchy czuje się wcześniej

Buka a Ty od kiedy czujesz ruchy? Wow, szybciutko u Ciebie.

Tauriel super ze z dzidzia ok, co do łożyska to nawet nie patrzyłam w wyniki usg. Ale co do badania to mój gin na każdej wizycie robi usg dopochwowe i potem przez brzuch, aż do porodu.


Ruchy jak ruchy, czuje trzepot skrzydeł i takie punktowe czasami odczucie. Czy to juz mozna nazwac ruchami?Sama nie wiem :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #3069 2 grudnia 2015, 21:30

alillah Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 290 Podziękowania: 35
Jestem załamana ;( Wyskoczyła mi opryszczka...druga w przeciągu miesiąca. Idę jutro do lekarza, gdzieś mam pracę, najważniejsze jest teraz dziecko. Tak się boję :(

Zgłoś nadużycie #3070 2 grudnia 2015, 22:26

Anika29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 142 Podziękowania: 9
Cześć dziewczyny, pisałam na początkowych stronach forum, potem tak się kiepsko czułam (wymioty, zmęczenie), że nie miałam dosłownie siły żeby cokolwiek pisać.. Za to czytam Was regularnie :) Od jakiegoś tygodnia czuję się lepiej, i zbieram się,żeby w końcu coś tu naskrobać :)
Dziś byłam u lekarza na usg genetycznym. Wg ostatniej miesiączki jestem w 12 tyg i 2 dniu, zaś wg dzisiejszego usg 13 tydz. 2 dzien.. Lekarz podsumował, że ciąża jest starsza o tydzień. W sumie nie wiem jak to możliwe bo okresy mam regularnie, więc powinno być zgodnie z miesiączką - ale nie znam się na tym więc nie analizuje ;)
Co do badania - było przez brzuch, bardzo się cieszę bo wszystkie pomiary prawidłowe (NT 1,6) , lekarz stwierdził, że na 70% będzie chłopak, ewidentnie coś było pomiędzy nóżkami :) Troche się zdziwiłam, że już widać płeć, ale sie ciesze - zawsze wyobrażałam sobie chłopca jako moje pierwsze dziecko! :) Mam odstawić kwas foliowy, następna wizyta 30 grudnia.
@Tauriel Pytałaś o łożysko, właśnie widzę że mam napisane " na przedniej ścianie wysoko" ..co by to nie znaczyło.. mam nadzieje, że ok :)

Myślicie, że powinnam zmienić suwaczek zgodnie z wiekiem ciąży z USG?