Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Czerwcowe mamusie 2012

Zgłoś nadużycie #831 8 lutego 2012, 11:38

Maluszek Zaprawiona w bojach awatar
ja ma w 3d/4d za każdym razem jak jestem u lekarza najpierw normalne a potem przełącza ale na ostatnich dwóch wizytach mała tak się wierciła że obraz w 3d/4d był tak zamazany że nie szło jej dobrze zobaczyć tylko przez chwilę dokładnie buźke małej widziałam :-)

Zgłoś nadużycie #832 8 lutego 2012, 11:40

dziubek_k2 Gotowa na wszystko dziubek_k2 awatar
moja gin poleca to badanie... ale nawet jakby nie polecala to bym sie zdecydowała ze wzdlędów czysto pamiatkowych ;p

Zgłoś nadużycie #833 8 lutego 2012, 11:41

Ale macie racje jest to fajne przezycie bo dzidzie w tedy dokładnie widać można całą buźkę zobaczyć no i wogóle całe dziecko jak byście miały je obok :-)

Zgłoś nadużycie #834 8 lutego 2012, 11:46

M.1988 Fajna mama M.1988 awatar
juz nie moge sie doczekac :)
.....cieszmy się z tego co nam los daje,nigdy nie jest przypadkowy...

Zgłoś nadużycie #835 8 lutego 2012, 11:46

Zrobiłam ostatnio wszystkie obliczenia co do rzeczy dla małej i trochę się przeraziłam kwotą która mi wyszła bo niestety muszę wszystko nowe kupić i wyszło mi że łącznie wszystko będzie mnie kosztowało jakieś 5000 zł ale to już jet naprawdę wszystko wózek akcesoria do wózak, łóżeczko akcesoria do łóżeczka ciuszki kosmetyki akcesoria do pielęgnacji i higieny naszej małej no dosłownie wszystko.

Zgłoś nadużycie #836 8 lutego 2012, 11:46