Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

co myslicie o imieniu Daniela? a moze Małgosia?

Zgłoś nadużycie #11 11 stycznia 2011, 11:31

ewamark Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 164 Podziękowania: 4
Jestem w ciazy (25 tydzien) i na badaniu USG powiedzieli, ze to 95% dziewczynka. Nie mam pojecia jak jej dac na imie. Na poczatku myslalam, ze Julka, ale gdzie sie nie obejrze tam rodzi sie wlasnie Julka. To piekne imie, ale... nie wiem moze troche za bardzo oklepane. Nie wiem czy to problem, ale mi sie osluchalo. Dzis ktos podpowiedzial mi Daniela, ale sama nie wiem.... Imie to wazna rzecz dla czlowieka, bedzie je slyszec cale zycie przeciez. Ma ktos moze jakies sugestie? Pomysly jak nazwac dziewczynke? A co z imieniem Małgosia? Tez mi sie podoba w sumie.
Ewka ;P

Zgłoś nadużycie #12 11 stycznia 2011, 12:51

maiden Świeżo upieczona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 21 Podziękowania: 0
ale masz fajnie ja jestem w 15 tygodniu - mam takie przeczucia na córkę ale wiadomo nie można być pewnym :)
Z tych imion bardziej podoba mi się Małgosia :)
Sama mam 4 alternatywy męsko damskie- Michalina, Marysia, Miłosz i Maciuś :)

Zgłoś nadużycie #13 30 stycznia 2011, 18:38

Mysz Świeżo upieczona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 10 Podziękowania: 1
Bardzo ładnie imie Daniela! Rzadkie i to jest to!

Zgłoś nadużycie #14 28 marca 2011, 10:38

Konto usunięte
Małgosia jest śliczne bo sama mam tak na imię gdybym ja się tak nie nazywała to właśnie córcię bym tak nazwała :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #15 28 marca 2011, 10:44

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171
Ja też jestem Małgosia, w dzieciństwie nie podobało mi się moje imię ale teraz jak słyszę na ulicy jak mamy wałają do córeczki Małgosia to tak ślicznie brzmi :) Ale tak jak Ty raczej nie dam tak na imię córeczce (jeśli to będzie córeczka) bo sama mam tak na imię; ale polecam :)
Znałam kiedyś Danielę, osobiście niebardzo mi się podoba.
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #16 28 marca 2011, 10:47

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171

ewamark napisał(a)

Jestem w ciazy (25 tydzien) i na badaniu USG powiedzieli, ze to 95% dziewczynka. Nie mam pojecia jak jej dac na imie. Na poczatku myslalam, ze Julka, ale gdzie sie nie obejrze tam rodzi sie wlasnie Julka. To piekne imie, ale... nie wiem moze troche za bardzo oklepane. Nie wiem czy to problem, ale mi sie osluchalo. Dzis ktos podpowiedzial mi Daniela, ale sama nie wiem.... Imie to wazna rzecz dla czlowieka, bedzie je slyszec cale zycie przeciez. Ma ktos moze jakies sugestie? Pomysly jak nazwac dziewczynke? A co z imieniem Małgosia? Tez mi sie podoba w sumie.


Masz rację z tą Julką, ja w swojej grupie w przedszkolu mam 4 Julki! W innych grupach tez zaszwe też jakaś Julka. Jest to bardzo ładne imię, ale co druga to Julka... Polecam Małgosia :)
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #17 28 marca 2011, 11:46

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
z tych dwóch zdecydowanie ładniejsze Małgosia :)


Zgłoś nadużycie #18 28 marca 2011, 14:44

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
Mnie się podoba Małgosia (Gosia brzmi ślicznie). Sama chciałam tak początkowo dać córce na imię, ale mąż się buntował, bo tak nazywa się jego mama.

Zgłoś nadużycie #19 28 marca 2011, 14:59

wenus1988 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 1008 Podziękowania: 48
Ja tez intensywnie myślę nad Julią... ehhh no ale włąśnie jak widac wszędzie ich pełno... nie wiem ale bardzo chcemy to imie a w razie chłopca bedzie Gabriel :-)






Zgłoś nadużycie #20 28 marca 2011, 15:28

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
koleżanka miała dać synkowi na imię Gabriel ale rodzinka się buntowała więc  jest mały Piotruś


Zgłoś nadużycie #21 15 maja 2011, 13:22

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
Małgosia bardzo ładne imię :D

Zgłoś nadużycie #22 15 maja 2011, 14:27

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171
Jakże mogę się nie zgodzic :)
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #23 9 czerwca 2011, 12:27

martula2223 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 828 Podziękowania: 23
J amam na drugie imię Małgosia - tylko nie podoba mi się że wołają Gośka na dziewczyny o tym imieniu :) Daniela ładnie - nie znam takiej dziewczyny - chociaż z jeleniem mi sie kojarzy - ale ładnie :)
"Decydując się na dziecko, podejmujemy historyczną decyzję.
Godzimy się bowiem, aby nasze serce wędrowało po świecie poza naszym ciałem." Elizabeth Stone
Marta - szczęsliwa mama rocznego Patryka

Zgłoś nadużycie #24 9 czerwca 2011, 12:30

Lolimaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 1943 Podziękowania: 23

martula2223 napisał(a)

J amam na drugie imię Małgosia - tylko nie podoba mi się że wołają Gośka na dziewczyny o tym imieniu :) Daniela ładnie - nie znam takiej dziewczyny - chociaż z jeleniem mi sie kojarzy - ale ładnie :)


Tez mi sie tak kojarzy - i nie podoba mi się
A Małgośka i Gośka ok :)

Zgłoś nadużycie #25 9 czerwca 2011, 14:29

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
A ja jakoś bardziej kojarzę męski odpowiednik - Daniel. Daniela jakoś nie bardzo.





Zgłoś nadużycie #26 10 czerwca 2011, 13:20

wiolka1991x Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 5443 Podziękowania: 240
Daniela mi sie kojarzy jakos babcinie... a Małgosia ładne :) :)
moja wielka miłość na maleńkich nóżkach

Zgłoś nadużycie #27 10 czerwca 2011, 15:39

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1915 Podziękowania: 12
Mi się bardzo podoba Hanna
 

Zgłoś nadużycie #28 10 czerwca 2011, 21:50

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Mi się Hanna z moją prababcią kojarzy ;)





Zgłoś nadużycie #29 10 czerwca 2011, 22:28

kasia.m Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 377 Podziękowania: 12
Małgorzata Małgosia Gosia . :) wybierając zwracałam uwagę czy ma zdrobnienia ... ładne
natomiast Daniela ... jak dla mnie odpada
Kasia

Zgłoś nadużycie #30 10 czerwca 2011, 22:53

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
No właśnie - Danielka? Nielka?