Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

CESARSKIE CIECIE -historie tych na zyczenie i ze wskazaniami

Zgłoś nadużycie #751 2 listopada 2013, 21:27

Karollaa Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 1992 Podziękowania: 129
to i ja opiszę swoją cesarkę ;)

pojechałam dwa dni przed terminem do szpitala , żeby mi zrobili cesarkę 3 godziny później leżałam już na porodówce kroplówki podpisy lewatywa itp przez 3 godziny .. obok mnie rodziła kobieta w 27 martwe dziecko ... nic przyjemnego słuchać tego ... później to dziecko zawinięte w czarnej folii leżało niedaleko mnie ... starałam się o tym nie myśleć ... zaczęli się schodzić lekarze ja byłam roztrzęsiona tak jakbym miała padaczkę ... i tak na stół widziałam wszytko tylko zobaczyłam czarne włoski malutkiej i od razu mi przeszło ;) po wszystkim już dali mi na chwilę dziecko i tyle z przyjemnego .. później tylko ból i pragnienie nie do zniesienia za daleko miałam do wody po 3 godzinach mordęgi przyszła opryskliwa położna która dała mi walizkę żebym sama sb znalazła wodę ... jak się napiłam trochę mi ulżyło ale ból nie do opisania dostałam 3 leki przeciwbólowe bo nie mogłam wytrzymać ... po 24h miałam wstać ale jak wstałam to zachciało mi się wymiotować więc lekarz kazał mi się położyć ale kochane położne wyjęły mi cewnik więc chcąc nie chcąc musiałam iść sama do łazienki z której wrócić nie mogłam ;/ no ale reszta już była przyjemna bo z moją Lilą ;) więc samego cc nie wspominam miło :P



Zgłoś nadużycie #752 4 listopada 2013, 12:52

RewKa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 872 Podziękowania: 178
Hej Dziewczyny
A czy któraś z was rodziła ze wskazaniem neurologicznym? A może wbrew zaleceń postanowiła jednak rodzić SN?
Półtorej roku temu miałam poważny wypadek (uszkodziłam kręgosłup w 3 miejscacj m.in. w odcinku lędzwiowym), pomimo wyraźnych wskazań neurologa mam duże obawy przed CC :/

Zgłoś nadużycie #753 5 listopada 2013, 23:33

pralinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1870 Podziękowania: 268
RewKa ja mialam wskazania ale oklistyczne, moim zdaniem nie warto ryzykowac, wiadomo po cc nie jest latwo ale skoro lekarz wyraznie sgerje ze tak dz lepiej dla ciebie to ja bym nie ryzykowala :)


Zgłoś nadużycie #754 6 listopada 2013, 6:56

madziul Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 128 Podziękowania: 3
Ja miałam dwie cc ze względu na wysokie ciśnienie w ciąży. Ogólnie ciężko zniosłam obie. Każdy wie, kto miał. Wkurza mnie to, że wciskają, że jak się zakłada cewnik to się tego nie czuje, mnie bolało jak diabli jak polali tym środkiem. Po cesarce drugiej zbijali kroplówką ciśnienie i chyba przez to przeciwbólowe nie chciały działać, leżałam w bólach długi czas aż dopiero trzeci środek zadziałał, wcześniej dostałam kroplówkę potem zastrzyk i nic, dopiero następna kroplówka ulżyła. No a najbardziej mnie wkurza to, że kobiety, które rodziły naturalnie uważają, że nam było łatwo, ze nie wiemy co to poród. Jak jest rozmowa o porodach to moje szwagierki kwitują, Ty nie wiesz co to poród, Ty miałaś cesarkę. A to, ze kuźwa dwie godziny leżałam na żywca to nie boli wcale. Nie wiem czy nie miałam gorszych bóli niż one obie !!

Zgłoś nadużycie #755 6 listopada 2013, 8:57

natalka88 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 202 Podziękowania: 859
hej u mnie tez skonczylo sie cesarka ale pojechala z skurcvzami malemu spadalo tetno no i mialam na cito w narkozie... szczerze toi zazdroscilam tym po sn ze po paru godz one juz chodzily itp a ja musialam czekac do dnia nastepnego :/ a w dodatku jakies problemy z krwawieniem i przez 3 dni chodzilam z dwoma drenami :/ o uczuciu szrpania tez slyszalam .... najgorsze jest wstawanie an poczatku a nie wspomne o kichnieciu ... jak juz pozbylam sie drenow to bylo duzo lepiej :) szybciej dochodzilam do siebie :)

Zgłoś nadużycie #756 6 listopada 2013, 9:07

natalka88 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 202 Podziękowania: 859
szczerze zakladanie i wyjmowanie cewnika nie sparwilo mi zadnego bolu...

Zgłoś nadużycie #757 6 listopada 2013, 9:13

natalka88 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 202 Podziękowania: 859

madziul napisał(a)

Ja miałam dwie cc ze względu na wysokie ciśnienie w ciąży. Ogólnie ciężko zniosłam obie. Każdy wie, kto miał. Wkurza mnie to, że wciskają, że jak się zakłada cewnik to się tego nie czuje, mnie bolało jak diabli jak polali tym środkiem. Po cesarce drugiej zbijali kroplówką ciśnienie i chyba przez to przeciwbólowe nie chciały działać, leżałam w bólach długi czas aż dopiero trzeci środek zadziałał, wcześniej dostałam kroplówkę potem zastrzyk i nic, dopiero następna kroplówka ulżyła. No a najbardziej mnie wkurza to, że kobiety, które rodziły naturalnie uważają, że nam było łatwo, ze nie wiemy co to poród. Jak jest rozmowa o porodach to moje szwagierki kwitują, Ty nie wiesz co to poród, Ty miałaś cesarkę. A to, ze kuźwa dwie godziny leżałam na żywca to nie boli wcale. Nie wiem czy nie miałam gorszych bóli niż one obie !!


pipieram jedni mysla ze cc to zero boli ... pamietam jak mnie wybudzali i jak polozne myly brzuch poprostu masakra :/ choc potem na szczescie nie bylo tak zle bo bylam tylko na jednej kroplowce przeciwbolowej...

Zgłoś nadużycie #758 6 listopada 2013, 14:04

marida Początkująca
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 2 Podziękowania: 1
Witam :) Ja rowniez mialam cesarke chodz panicznie sie jej balam ze wzgledu na doswiadczenia siostry ktora miala zakazenie calego organizmu, ale dzieki niej moja niunia jest w miare zdrowa. Przyjechalam na porodowke 6 dni po terminie w piatek z rana. Przemile poloze mnie zbadaly i przydzielily pokoj. Jesli myslalam ze na dzien dobry cos na wywolanie mi dadza to wielce sie zawiodlam. W sobote nie rodzimy a w niedziele to w ogole bo jest jeden lekarz i by sie przemeczyl. W poniedzialek na obchodzie slysze ze czekamy i we wtorek tak samo (10 dni po terminie). W poniedzialek mowie im ze ruchow nie czuje ale to olali, ktg twierdza ze dobre wychodzi pomimo spadkow ponizej 100 tetna. W nocy z wtorku na srode dostalam boli krzyzowych(skutek lazenia po schodach) polozna po badaniu stwierdzila ze robi sie rozwarcie na opuszek palca. O 8 rano na obchodzie lekarz stwierdza ze porod sie zaczal i czekamy (no wiadomo nic nie zrobia). Po 14 ide do ordynatora by mnie laskawie zbadal bo z bolu nie wytrzymuje a on po badaniu stwierdza ze nic sie nie ruszylo ale ja nie urodze sama bo dziecko za duze (niby 4300). No wiec cesarka ktora byla wybawieniem jak dla mnie. O 16.30 juz bylam na stole i moja piekna niunia byla juz na swiecie. Dostala 10 pkt i miala 3700 g oraz 52 cm. Oczywiscie wody byly zielone i mala niedotleniona (na usg glowki wyszedl krwotok 2 stopnia po prawej i lewej stronie wiec dopoki nie nauczy sie mowic i chodzic musi byc pod opieka neurologa). Co do samej cesarki wspominam to w miare dobrze. Bez problemu po paru godzinach wstalam i moglam wszystko przy dziecku zrobic :) W porownaniu z bolami krzyzowymi to bylo lekkie pobolewanie :)


Zgłoś nadużycie #759 6 listopada 2013, 22:32

Malinka Supermama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 4311 Podziękowania: 1155
madziul- znieczulenie cewnika jest w żelu, który albo podaje się na sam cewnik albo bezpośrednio do cewki moczowej. Oczywiście, jest to moment bardzo nieprzyjemny. Nie ma środka, który nałożony na śluzówkę zadziałałby błyskawicznie i od razu.
To mokre, które tak źle odczuwałaś to była prd. dezynfekcja krocza- a wiadomo, że są to wrażliwe miejsca. Mimo , że dezynfekuje się środkiem łagodnym, przeznaczonym specjalnie na te okolice, to jednak może to piec.
Mogę sobie przypuszczać , dlaczego było ci z nim nie wygodnie. Komu by zresztą było wygodnie z rurką w pusi? B) Stałe wrażenie parcia na mocz, dyndający worek i obawa , że sobie rurkę wyrwiesz- o co jest stosunkowo łatwo. :/ Średnio to miłe.
Koty rządzą światem! 






Zgłoś nadużycie #760 6 listopada 2013, 23:49

pralinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1870 Podziękowania: 268
madzil wiem co masz na mysli...jak ja slysze ze niewiem co to porod bo mialam cc to mnie szlag trafia na miejsc :/


Zgłoś nadużycie #761 17 listopada 2013, 14:55

annaor Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 6790 Podziękowania: 2063
Oto wszystko o cc (może nie wszystko, ale fajne info):
http://www.edziecko.pl/wideo_edziecko/10,79343,14883237,Cesarskie_ciecie__PRZEBI...




Zgłoś nadużycie #762 19 listopada 2013, 12:06

pralinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1870 Podziękowania: 268
a ttaj z filmikiem :) jak ktoras mama nie lbi widok krwi to niech nie patrzy tylko wlaczy sam glosnik :) ale moim zdaniem filmik warto obejrzec :)
http://www.tvp.pl/katowice/edukacja/cialo-umysl-duch-zdrowia/wideo/cesarskie-cie...


Zgłoś nadużycie #763 21 listopada 2013, 10:50

Milka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 1298 Podziękowania: 375
Hej dziewczyny.
Czy któraś z was miała znieczulenie ogólne? Jeśli tak to jak wyglądało dochodzenie do siebie po takiej narkozie? Zazwyczaj piszecie o wkuciu w kręgosłup dlatego moje pytanie :)
Dzięki za wszelkie informacje :)

Zgłoś nadużycie #764 25 listopada 2013, 11:17

pralinka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1870 Podziękowania: 268
Milka ja lezalam z dziewczyna co byla po ogolnym, mowili jej ze moze wymiotowac itd a nic takiego nie wystapilo, miala porownanie o 1corke miala z tym innym znieczleniem,mowila ze szybciej doszla do siebbie po ogolnym...no wiec to chyba tez roznie jest ...ale lekarze bardziej polecaja to do kregoslpa . A edziesz miala cc?


Zgłoś nadużycie #765 25 listopada 2013, 13:04

Milka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 1298 Podziękowania: 375
Tak Pralinko będę miała cc. Miałam już znieczulenie ogólne przy wcześniejszym cc. Nie wymiotowałam, nic mnie nie bolało. Ale też nie musiałam wstawać do dziecka.
Teraz staram się sobie wyobrazić jak to by miało wyglądać z dzieckiem obok...

Zgłoś nadużycie #766 4 grudnia 2013, 10:55

RewKa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 872 Podziękowania: 178
A miała któraś z Was CC przy łożysku z przodu? Ginekolog mówi, że lekarze będą musieli się streszczać z zabiegiem...a nie deliberować nad brzuchem :P Ale zastanawiam się czy w ogóle pokarzą mi dziecko na sali, czy dopiero po :>
No i ponoć trochę gorzej potem ze zrastaniem :> Ale to pewnie teorie ...

Zgłoś nadużycie #767 4 grudnia 2013, 11:17

Milka Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 1298 Podziękowania: 375

RewKa napisał(a)

A miała któraś z Was CC przy łożysku z przodu? Ginekolog mówi, że lekarze będą musieli się streszczać z zabiegiem...a nie deliberować nad brzuchem :P Ale zastanawiam się czy w ogóle pokarzą mi dziecko na sali, czy dopiero po :>
No i ponoć trochę gorzej potem ze zrastaniem :> Ale to pewnie teorie ...




Ja miałam cc przy łożysku z przodu. Ładnie się zrosło, szwa prawie nie widać. Nic nie boli ani nie ciągnie.

Zgłoś nadużycie #768 4 grudnia 2013, 11:19

nanu Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 6590 Podziękowania: 981
Rewka, ale masz łożysko na przedniej ścianie czy przodujące? Bo to dwie różne rzeczy i tylko przy przodującym jest cesarka.




Zgłoś nadużycie #769 4 grudnia 2013, 11:57

RewKa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 872 Podziękowania: 178

nanu napisał(a)

Rewka, ale masz łożysko na przedniej ścianie czy przodujące? Bo to dwie różne rzeczy i tylko przy przodującym jest cesarka.



Ja mam cesarkę nie ze względu na łożysko.
A lekarza jakoś się nie dopytałam - bo nie wydawało mi się to istotne (czy z przodu czy przodujące...nawet nie wiedziała bym czym się różni) :P
Powiedział "z przodu" i że lekarze będą musieli się streszczać z zabiegiem... ale może i lepiej, nie będą analizować mojego wnętrza :P

Zgłoś nadużycie #770 11 grudnia 2013, 11:32

RewKa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 872 Podziękowania: 178
Do dziewczyn z planowanym cc :)
W którym tygodniu wam je zrobiono? (planują zrobić?) czy podawali sterydy dzieciakowi przed urodzeniem?