Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

cellulit w ciazy - bezpieczne sposoby walki

Zgłoś nadużycie #11 21 czerwca 2013, 17:45

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
Witajcie.
Mam problem z cellulitem na udach w ciazy. Czy znacie jakies domowe i bezpieczne sposoby na to paskudztwo. Zle sie z nim czuje :-( i chcialabym z nim powalczyc. Wiem ze to moze byc wina hormonow. Nigdy nie mialam z tym problemu i martwie sie czy to mi juz zostanie... ?? ?


Zgłoś nadużycie #12 22 czerwca 2013, 8:16

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
http://cellulitowo.pl/jak-walczyc-z-cellulitem-w-ciazy/
Ostatnio cos forum zamarlo chyba przez te upaly. No wiec poszperalam w necie i znalazlam ten oto artykul. Pisza w nim o kolagenie naturalnym. Hmmm zaczelam sie zastanawiac niby 200 zl piechota nie chodzi ale skoro ma jeszcze pomoc w zapobieganiu rozstepow... zaintrygowalo mnie to..z powodu choroby nie wolno mi zbytnio sie przemeczac. Ale dostalam plytke od poloznej z cwiczeniami i od poniedzialku startuje. Przetestuje te tez masaze..kupilam szczote do masowania-rzecz jasna na samych udach.
Zyczcie mi powodzenia :-)


Zgłoś nadużycie #13 22 czerwca 2013, 9:04

Ines211 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 491 Podziękowania: 45
Mi tez się zrobił paskudny cellulit :/ jeśli chodzi o kolagen to szczerze używalo go kilka moich klientek i koleżanek nie na cellulit ale na twarz i szału nie było. Generalnie nie należy się masować w ciąży ale ja wzięłam swoją malutka banke chińska i bardzo delikatnie masowalam(myśle ze podobny efekt uzyskalabym właśnie rekawica) i trochę pomogło ale ostatnio to zaniedbalam i powrócił.


Zgłoś nadużycie #14 22 czerwca 2013, 11:45

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
Ines ja mam takiego masazera do wanny z tymi kolcami..ja masuje tylko uda. Brzucha nie tykam. A do tylka sie ie umiem dobrac hihi.


Zgłoś nadużycie #15 22 czerwca 2013, 19:26

Ines211 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 491 Podziękowania: 45
No myśle ze malenstwu nie zaszkodzisz :) wiadomo ze brzucha w ciąży tycac nie można :) najważniejsze to nie przesadzać z pobudzeniem naczyń krwionośnych :)


Zgłoś nadużycie #16 24 czerwca 2013, 21:59

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

a_gacia napisał(a)

Ines ja mam takiego masazera do wanny z tymi kolcami..ja masuje tylko uda. Brzucha nie tykam. A do tylka sie ie umiem dobrac hihi.


taki masazer jest dobry choc ja taki polamalam wiec radze kupic solidny :) i co najwazniejsze bezpieczny jest w ciazy :)



Zgłoś nadużycie #17 24 czerwca 2013, 23:27

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
Narazie to nic sie nie poprawia..ale zabiore sie za niego zaraz jak urodze synia!


Zgłoś nadużycie #18 2 lipca 2013, 22:29

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
Kupilam krem daxa dla kobiet w ciazy antycellulitowy. Moze chociaz troszeczke mi pomoze ;-)


Zgłoś nadużycie #19 30 lipca 2013, 19:19

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
a ja polecam bardzo dobre kosmetyki dla kobiet w ciąży i dzieci "Mustela",stosowałam te kosmetyki przez całą ciąże i przyznam się moja skóra była gładka i bez roztepów.Używam nadal tych kosmetyków razem z córeczką i jestem z nich bardzo zadowolona :)
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #20 30 lipca 2013, 20:37

a_gacia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 2595 Podziękowania: 537
Kiniaa ja juz na koncowce. Rozstepow nie mam. Smaruje sie palmersem...tez daje rade. Przyrost wagi od 2 miechow minimalny to moze nie bede ich juz miala ;-)


Zgłoś nadużycie #21 30 lipca 2013, 20:55

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165

a_gacia napisał(a)

Kiniaa ja juz na koncowce. Rozstepow nie mam. Smaruje sie palmersem...tez daje rade. Przyrost wagi od 2 miechow minimalny to moze nie bede ich juz miala ;-)



agacia właściwie to najgorsze co do roztępów te ostatnie 2 miesiące,skóra się bardziej rozciąga i wtedy najbardziej pojawiają się te obrzydliwe roztępy.Smaruj ciało do samego końca i zycze ci aby nie wyskoczyły ci te wstręciuchy
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #22 30 lipca 2013, 23:27

Olensja Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 3126 Podziękowania: 581
ja smaruje się kremami z serii Sexy Mama Bielandy oraz Mama z Perfekty. Do tego dużo chodzę(od jutra zaczynam urlop macierzyński, do tego czasu cały czas chodziłam). Puki co nie mam rozstępów :) myślę że ruch dużo daje, chociaż pod koniec ciąży ciężko się ruszać ale staram się codziennie iść na krótki spacer :)
Zatrzymać czas na chwile zapomnieć się i śmiać :)



Zgłoś nadużycie #23 13 sierpnia 2013, 12:36

Komii Świeżo upieczona
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 6 Podziękowania: 0
Walczę z cellulitem i nie mogę z nim wygrać. :/ Tym bardziej, że mam słabość do tłustych i niezdrowych rzeczy, czipsów i fast foodów :/
Kiedyś sporo na trampolinie cwiczyłam i mi przechodziło, teraz nie mam niestety czasu. Ale zawsze jak jestem pod prysznicem to pod koniec kąpiel oblewam nogi na zmianę bardzo zimną i ciepłą wodą - trochę pomaga..

Zgłoś nadużycie #24 26 sierpnia 2013, 15:06

Mamafela Początkująca
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 25 Podziękowania: 0
my mieliśmy taki patent, że miejsca z cellulitem nacierałam fusami po kawie (mąż pije sypankę) i to działało

Zgłoś nadużycie #25 22 października 2013, 23:31

Jarzebina Zadomowiona
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 50 Podziękowania: 0
W ciąży walczyć z cellulitem ? Na prawdę ? Przecież naturalne jest to, że zbiera się woda w organiźmie kobiety, ale po ciąży bardzo często problem znika po rozwiązaniu. Obecnie walczę z cellulitem i biorę detocell aqua, ale gdybym była w ciąży, tą walkę bym odpuściła. Po prostu trzeba pamiętać o ruchu, dla uparciuchów - masaże.

Zgłoś nadużycie #26 24 października 2013, 11:05

kaes Początkująca
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 41 Podziękowania: 2
fusami po kawie? na prawdę działało?

Zgłoś nadużycie #27 24 października 2013, 21:12

Jarzebina Zadomowiona
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 50 Podziękowania: 0

kaes napisał(a)

fusami po kawie? na prawdę działało?


No pewnie !! Przestałam kupować kremy antycellulitowe. :)

Zgłoś nadużycie #28 4 kwietnia 2017, 23:16

JoannaPodleska Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2016 Posty: 68 Podziękowania: 0
Pozwolę sobie nieco odświeżyć wątek. Sama też sporo dobrego słyszałam na temat peelingu kawowego, ale do tej pory jeszcze go nie stosowałam. Kusi mnie jednak zabieg liporadiologii w http://www.wellnessproclub.pl . Z tego co wiem, w jego trakcie wykorzystuje się wiele technik, które mają na celu rozbicie tkanki tłuszczowej. Jest ona o wiele skuteczniejsza niż masaż specjalnymi rolkami, a co więcej po kilku sesjach skóra staje się dużo gładsza i lepiej napięta. Czy może któraś z Was zdecydowała się na taki zabieg?

Zgłoś nadużycie #29 31 lipca 2017, 14:16

grace Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 1 Podziękowania: 0
Cześć :) Ja byłam na kilku zabiegach usuwania cellulitu w salonie Arkesia we Władysławowie i po latach samodzielnej walki z cellulitem i marnym skutkiem - dopiero zabiegi laserowe pomogły mi się go pozbyć w całości :) Tutaj macie dokładne namiary na ten salon http://www.kosmetykawladyslawowo.pl/

Zgłoś nadużycie #30 30 sierpnia 2017, 9:55

Konto usunięte
Hmm nie każdego stać na takie usuwanie cellulitu w gabinetach kosmetycznych, ale przecież można sobie z tym radzić w sposób naturalny, tylko po prostu trzeba byłoby wiedzieć jak i tyle. Wiele nie potrzeba. Wystarczy zresztą poczytać https://podpowiadamy.pl/jak-sie-pozbyc-cellulitu/, a podpowiedzi w sieci i artykułów traktujących o tym dość powszechnym problemie wśród kobiet jest naprawdę wiele.