Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

byc atrakcyjna dla meza

Zgłoś nadużycie #11 28 października 2011, 16:00

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
Staram sie dbac o sibie... dobre kremy, balsamy, fajny ciuch... mimo tego mam wrazenie ze maz patrzy na mnie inaczej niz PRZED SLUBEM I CIAZA bo wiadomo teraz troszke tu urosło , tam oklapło i sama ze soba momentami czuje sie zle a nie mam takiego pewniakA KTÓRY ZADZIAŁA CHOCIAZBY NA POPRAWE WL;ASNEGO SAMOPOCZUCIA, MAZ MÓWI ZE JESTEM PIEKNA ALE TO JUZ NIE TA SAMA 'MIŁOŚĆ' JAK KIEDYS DRESZCZYK, MOTYLKI ITD... ŁÓZKO TERAZ NAM SIE KOJARZY TYLKO ZE SNEM A KIEDYS HU HU DZIEN W DZIEN BYLO;-P JUTRO MEZUS WRACA PO TYGODNIU  I CHCE COS ZROBIC BY NIE MYSLAŁ ZE JESTEM 'MATKA POLKA' KTÓRA NIE DBA O SIEBIE ;-) DORADZCIE COS

Zgłoś nadużycie #12 28 października 2011, 16:08

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340
Mój mąż właśnie wraca z delagacji i ja zawsze robię coś dobrego do jedzonka i zazwyczaj się maluję ładnie...ale dzisiaj jakoś nie miałam czasu się wymalować :/
Właśnie kończę danie chińskie, on lubi jeść, więc zawsze bardzo zadowolony z kolacji...no i jak nie byłam w ciąży to zawsze miałam "pod ręką" jakąś seksowną bieliznę...no ale my mamy krótki staż małżeński...nie muszę go narazie wcale zachęcać, raczej jest odwrotnie :P
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #13 28 października 2011, 16:19

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
NO TAK TAK MALOWANIE STRÓJ ITD ;P DO JEDZONKA SZYKUJE MU ROSOŁEK I KURCZAKA W PANIERCE  PLUS BIAŁE WINKO I NA DESER HMM... NO WLASNIE ;-D  CZY MAM SIE JAKOS ODWALIC..

Zgłoś nadużycie #14 28 października 2011, 16:21

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340
O kurcze...nie zrobiłam nic na deser :D
No trudno, jutro coś dobrego zrobię :)
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #15 28 października 2011, 16:23

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
KASIULA MAM NA MYSLI 'SIEBIE" NA DESER TYLKO NIE WIEM W JAKIEJ POSTACI;D

Zgłoś nadużycie #16 28 października 2011, 16:28

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
MÓJ MEZUS ROWNIEZ JEST W DELEGACJI JUZ 3 MIESIACE OD PONIEDZ DO SOB I WPADA TYLKO NA 1,5DNIA I ZNÓW JEDZIE... CALE SZCZESCIOE ZE SWIETO ZMARŁYCH JEST TO BEDZIE AZ O 1 DZIEN DŁUZEJ... A W DELEGACJI JEST 200KM OD DOMU... KIEPSKO... ALE KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA... CHOCIAZ WIECEJ MIEJSCA W ŁÓŻKU;P

Zgłoś nadużycie #17 28 października 2011, 16:32

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340
Mój jest 250 km od domu...i przyjeżdża co 2 tygodnie w czwartek, a w poniedziałek nad ranem znów jedzie...też nie jest kolorowo, ale trzeba z czegoś żyć...
No to ja też będę na deser...hhihi
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #18 28 października 2011, 16:39

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
KOCHANA W JAKIEJ WERSJI SIEBIE PLANUJESZ NA DESER// BO JA NIE MAM POJECIA...;/ ALE KWESTIA JEST JESZCZE TAKA CZY DOSTANE OKRES...BO MAM DOSTAC WE WTOREK;/

Zgłoś nadużycie #19 28 października 2011, 19:20

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340
hehe
Ja nie mam zbyt wiele możliwości :P Mam piłkę przed sobą... :)
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #20 28 października 2011, 19:35

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340

editwil napisał(a)

Wiecie co ja przez 2 lata po urodzeniu małej czułam się normalnie nieatrakcyjna :( Teraz czuję się już ok w swojej skórze :P Ale mąż mi się zapuścił, goli się raz na tydzień, zapuścił troszkę brzuszka i jakoś widać że nie dba o siebie. A ja już nawet dla niego się nie maluję bo po co? Żeby zaraz iść zmywać? A jak wraca to przeważnie już w piżamie jestem.
Oj my to dopiero mamy kiepsko


Tak już pewnie jest, jak dzieci są, więcej obowiązków i problemów dnia codziennego...eh...szkoda, że nie może być zawsze jak przed ślubem :) Kiedyś największym problemem było gdzie pojedziemy na wakacje :)
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #21 28 października 2011, 19:44

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
moj maz ma tak samo ze nie goli sie czesto i sie zapuscił bo praca na budowie tak sie tlumaczy...cóz... ja tez sie dla niego zawsze nie maluje bo nawet sam z siebie nie powie ze ladnie wygladam itp ale robie to dla siebie dla samopoczucia ;-p

Zgłoś nadużycie #22 29 października 2011, 15:59

larina Supermama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 10278 Podziękowania: 878
To mój jest chyba jakiś dziwny :) On mnie woli z samego rana, gdy jestem nie pomalowana, włosy roztrzepane :) NO i uwielbia mój brzuch co jest dla mnie niezrozumiałe, bo jeszcze nie mamy dzieci nawet nie jestem w ciąży a mój brzuch wygląda jak w 5 miesiącu :) Jak chciałam schudnąć to walną focha :)

Zgłoś nadużycie #23 29 października 2011, 16:09

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
haha :D ja mam 22.11 rocznicę i też się zastanawiam nad czymś miłym-młodą będzie trzeba sprzedać dziadkom na noc ;) . To może poszalejemy :D
Ja ogólnie rzadko się malowałam, a teraz to tylko jak wychodzę na kurs albo z koleżankami. Na spacer z małą gdzie podziwia mnie "aż ona" to mi się nie chce ;) A małża całymi dniami nie ma i też zwykle widzi mnie dopiero w piżamie.

Zgłoś nadużycie #24 30 października 2011, 21:08

stokrota Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 107 Podziękowania: 4
Wiecie, ja uważam że to norma związków jak opadną już te pierwsze emocje. Potem liczy się co innego. Ale nie znaczy to, że mamy na to pozwolić. Ja mam zasadę - przez żołądek do łóżka hahahahaah

Zgłoś nadużycie #25 2 listopada 2011, 12:40

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
mi sie nie udało sprawic upojnej nocy bo akurat dostałam OKRES!!!!!! ;/ Zzrobiłam sie , ubralam , wloski, make up, ale jak synek zasnał ide do lazienki a tu niespodzianka ;/ wkurzyłam siw ale co zrobic ... mezus bedzie do kona tygodnia wiec jeszcze zdazymy ;-)

Zgłoś nadużycie #26 2 listopada 2011, 17:09

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

iklik napisał(a)

mi sie nie udało sprawic upojnej nocy bo akurat dostałam OKRES!!!!!! ;/ Zzrobiłam sie , ubralam , wloski, make up, ale jak synek zasnał ide do lazienki a tu niespodzianka ;/ wkurzyłam siw ale co zrobic ... mezus bedzie do kona tygodnia wiec jeszcze zdazymy ;-)

pech ;)


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #27 3 listopada 2011, 17:15

aga2014 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2011 Posty: 4673 Podziękowania: 149
mi maz cos miłego powiedział ze w ciazy jeszcze wypiekniałam zawsze robie drlikatny makijaz fakt włosy zawsze uczesane mimo ze w domu jestem ale to dzieki fryzierce dobrze scina i nawet jak wstaje rano do niezle wygladam ale miłe to jest gdy mimo mojego rasnacego brzucha jestem nadal atrakcyjna dla niego...smiejemy sie ze musimy sie soba nacieszyc bo jak urodzi sie małe to duze bedzie zazdrosne małe płaczace a dla siebie juz brak czasu...




Zgłoś nadużycie #28 3 listopada 2011, 22:40

dora27 Supermama
Rejestracja: Lip, 2011 Posty: 21599 Podziękowania: 3900
[QUOTE=aga2014;136743]mi maz cos miłego powiedział ze w ciazy jeszcze wypiekniałam zawsze robie drlikatny makijaz fakt włosy zawsze uczesane mimo ze w domu jestem ale to dzieki fryzierce dobrze scina i nawet jak wstaje rano do niezle wygladam ale miłe to jest gdy mimo mojego rasnacego brzucha jestem nadal atrakcyjna dla niego...smiejemy sie ze musimy sie soba nacieszyc bo jak urodzi sie małe to duze bedzie zazdrosne małe płaczace a dla siebie juz brak czasu...[/QU
ja dla męża zawsze byłam atracyjna a teraz jeszcze bardziej, a powodem są moje piersi!! :) są wielkie jakich nigdy nie miałam w ciąży :) hih, no i z męża zrobił się codzienny pieszczuch, mówi że nie bedzie teraz sobie żałował i mam być cierpliwa bo tylko przez kilka miesięcy dopóki mi nie wrócą do poprzedniego stanu mam wytrzymać dla niego :) a co mi tam :) jest fantastycznie :)




Zgłoś nadużycie #29 4 listopada 2011, 9:11

aga2014 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2011 Posty: 4673 Podziękowania: 149
dorcia zobaczymy jak bedziemy wygladac po urodzeniu jak małe da w kosci no ty jedno ja dwoje nie bedzie nam w głowie myslec o makijazu tylko bedziemy miec multum obowiazkow dla ciebie beda nowoscia co poniektore a dla mnie powtorka choc mam cicha nadzieje ze nasze dzieciaczki nie dadza nam popalic az tak...pozdrawiam mamusie jedno jest pewne dla waszych aniołkow jestescie najcudowniejsze na swiecie nie ma jak mamusia i jej zapach i dotyk...




Zgłoś nadużycie #30 8 listopada 2011, 16:12

iklik Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 119 Podziękowania: 2
wlasnie wtedy mysli sie tylko o odpoczynku chociaz 10 minut , zjedzeniu czegos choc i tak nie mozna wszystkiego karmiac piersia... ah pierwsze 3 mies sa najgorsze w zyciu kobiety po urodzeniu dziecka... dorcia przekonasz sie,... czasem chcialabym nosic nadal baby w brzuszku ale sie nie da bo 9 mies szybko mija