Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

butelka dla noworodka

Zgłoś nadużycie #51 12 kwietnia 2014, 19:53

skarbek554 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 105 Podziękowania: 1
mi znajoma poleciła botelki avent, które co prawda są droższe od zwykły ale jak dla mnei warto.

Zgłoś nadużycie #52 20 maja 2014, 16:47

KarolinaKrasuska Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 424 Podziękowania: 9
a u nas życie zweryfikowało sytuację, niestety musze karmić mlekiem modyfikowanym, nie miałąm pokarmu, dokarmiałam mieszanką, a potem piersi nie chciał, mam wyrzuty sumienia, a miny matek na wiadomość, ze nie karmię piersią potrafią załamać, używam tej butelki o której wspomnialam, ale niedługo pojdzie do wymiany, bo muszę kupić większą


Zgłoś nadużycie #53 20 maja 2014, 18:05

AnALi Supermama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 5962 Podziękowania: 599
Karolina nie ty jedna karmisz mm ,ja tez...tez nie mialam pokarmu, do tegp maly byl podlaczony do aparatury przez 1doby i nie moglam go przystawiac,cos tam mleka mam ale sciagam ok 400 mll a moj litr dziennie wypija,
to moje 2 dziecko karmione mm i corka wclae nie jest gorsza od tych karmionych piersia,.wrecz wcale mi nie choruje,byla raz tylko chora na zapalenie oskrzeli w wieku 6 mscy
wiec glowa do gory
ja obecnie uzywam butelem MAM ale cos za szybko leci,maly sie dlawi ,leci mu bokiem a do tego te odkrecane dno porpwadza mnie do szalu,wystarczy ze sie zle dokreci i wszytsko mleko wycieka na malego
dzisiaj zaowilam butelki dr Brown oby chcial z nich pic .

Zgłoś nadużycie #54 12 lipca 2014, 20:51

Andzia89 Świeżo upieczona
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 2 Podziękowania: 0
Butelki Lovi wygodnie sie trzyma, a tworzywo z którego sa wykonane nie niszczy sie od wielokrotnego gotowania. Mały chętnie pije mleko. Smoczki nie zaburzyly ssania piersi u Filipka.

Zgłoś nadużycie #55 12 lipca 2014, 22:13

anie23 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 132 Podziękowania: 4
my uzywamy aventu, ale tez mamy playtex bratowa z usa mi przyslala sa to butelki antylokowe

Zgłoś nadużycie #56 12 lipca 2014, 22:29

agart Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 2691 Podziękowania: 499
Ja również polecam lovi medical. Są bardzo fajne z takiego lepszego tworzywa które mimo gotowania pozostają przeźroczyste i nie zmieniają koloru na mleczny jak to bywa w wielu butelkach. Miarka też się nie ściera.
Ma taki kształt że wygodnie się ją trzyma. Smoczek ma taką dziurkę tudzież rowek który ma za zadanie odpowietrzanie i radzi sobie z tym w porządku choć oczywiście w tym są lepsze butelki z odpowietrzaczem rurkowym. Poza tym jest to smoczek dynamiczny dzięki czemu dziecko nie odzwyczaja się od piersi. Polecam te butelki

http://fajnamama.pl/fajna-mama-tygodnia-agart/

Zgłoś nadużycie #57 12 lipca 2014, 23:54

Askim Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 880 Podziękowania: 130
Ja uzywalam Tommee Tippee zwyklej butelki ze smoczkiem z zaworkiem, zadnych tam antykolkowych systemow w srodku. Bylam zmuszona odciagac pokarm, mialam rany na sutkach ktore sie zainfekowaly i karmienie lewa piersia stanowilo torture. Odciagalam wiec z lewej i rownoczesnie przystawialam do prawej. Mala nie marudzila, chetnie pila z butelki jak i z piersi, wiec mysle, ze smoczek dobrze imitowal nature :)




Zgłoś nadużycie #58 17 lipca 2014, 17:35

Trolcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1497 Podziękowania: 259
Ja również odciągam mleko i używam Tommee Tippee i jestem zadowolona. Zdecydowanie polecam

Zgłoś nadużycie #59 18 lipca 2014, 20:02

kajastella Początkująca
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 43 Podziękowania: 0
moim zdaniem butelka niewskazana, bo może wpływać na próchnicę zębów dziecka, po drugie wtedy ząbkowanie wiąże się z większym bólem dla dziecka... a rozwiązaniem wtedy pozostają środki znieczulające a'la lidokaina, która może być niebezpieczna dla zdrowia dziecka

Zgłoś nadużycie #60 5 października 2014, 17:52

KarolinaKrasuska Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 424 Podziękowania: 9
to co proponujesz? podawac mleko łyżeczką? a może strzykawką? :D ja mam canpol, są tanie i te nowe mają super mega widoczne miarki, to pomaga, natomiast lovi moim zdaniem są bardzo drogie, ale kto bogatemu zabroni? :)


Zgłoś nadużycie #61 5 października 2014, 20:27

thirty_1 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 821 Podziękowania: 116
Przecież lovi to canpol... ja mam chrapkę na tę szklaną :)

Zgłoś nadużycie #62 8 października 2014, 20:58

KarolinaKrasuska Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 424 Podziękowania: 9
tego nie wiedzialam, w kazdy badz razie butelki stricte canpol są nieporównywalnie tańsze od stricte lovi, a szklane moim zdaniem troche niewygodne, ale co kto woli :)


Zgłoś nadużycie #63 10 października 2014, 11:54

adelajdaa Początkująca
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 57 Podziękowania: 3
ja jednak jestem tradycjonalistka i podaję szklaną, ale i tak jak najdłużej będę karmoć piersią - bo lubię :)


Zgłoś nadużycie #64 10 października 2014, 16:08

thirty_1 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 821 Podziękowania: 116
Ale tą z canpolu?

Zgłoś nadużycie #65 18 października 2014, 19:45

Konto usunięte
my mieliśmy zwykłą z rossmana i sprawdzała się naprawdę dobrze.

Zgłoś nadużycie #66 20 października 2014, 8:20

diabliczka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3085 Podziękowania: 386
Ja podaje MM i od poczatku uzywam LOVI antykolkowa.Teraz musialam zakupic wieksza.Co do ceny bynajmniej u mnie w miescie Avent drozszy butelka 250ml kosztuje 32zl a Lovi. 21Zl placilam wiec roznica jest ;) ;)

Zgłoś nadużycie #67 23 października 2014, 6:42

Konto usunięte
Od urodzenia Adasia używamy butelek Lovi Medical i Aktywne Ssanie ;obydwie sprawdzają się super,są leciutkie,poręczne i odporne na uszkodzenia.System Super Vent w wersji "Aktywne ssanie" świetnie odpowietrza :)

Zgłoś nadużycie #68 27 października 2014, 20:19

Marta_2606 Supermama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 6408 Podziękowania: 1695
Hej :)
Ja polecam Lovi medical+. Jestem bardzo zadowolona, butelki są wytrzymałe,nie matowieją,są wygodne.Do większej świetnie się sprawdza szczotka do mycia butelek też od Lovi.ma na rączce taką sylikonową końcówkę do dokładnego mycia smoczków.Na TT się niestety zawiodłam,szybko zmatowiała :(

Zgłoś nadużycie #69 27 października 2014, 20:35

AnALi Supermama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 5962 Podziękowania: 599
no to ja polecam dr Brownsa.bardzo dobra butelka z systemem odpowietrzajacym. nie jest tania ale warta swoich pieniedzy,obecnie moj syn pije z Nuka ,ale dr Browns byl najlepszy.z synem testowalam avent,Browns,Mam i mam ta z odkrecanym dnem najgorsza.
z corka testowalam lovi,avent ten stary,nuk,tt i wygral Nuk.
ale tyle tego ze kazdy znajdzie cos dla siebie

Zgłoś nadużycie #70 1 listopada 2014, 9:30

oleska83 Supermama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 10182 Podziękowania: 1871
Osobiście polecam butelki lovi medical + miała okazję je testować i są fajne. Córa z łatwością pije mleko nie krztusi się przy tym. Smoczki nie zaburzają odruchu ssania. Do tego są solidnie wykonane i na prawdę wytrzymałe. Nie matowieja a miarki się nie ścierają. Polecam
Wczoraj do Ciebie nie nalezy. Jutro niepewne...Tylko dziś jest Twoje...