Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Bielizna dla ciężarnych

Zgłoś nadużycie #71 16 maja 2011, 20:52

zmijka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 1757 Podziękowania: 257
heheheheh a stringi nie wchodza Ci w pupę ?? ?? :D
Ja chadzalam w stringach bardzo długo a potem mi się odwidziało i majteczki bawełaniane pokochałam a stringi to tak bardziej okazjonalnie ;)
Sofix rules !!! :D

Zgłoś nadużycie #72 16 maja 2011, 20:55

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Owszem wchodzą, różnica jest taka że w stringach tylko sznureczek cienki a w majtach jak sie zwiną no pol metra materiału mam w... .
Wampirella

Zgłoś nadużycie #73 16 maja 2011, 20:56

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Ja majtki normalne noszę, tzn. te co przed ciążą. A z ciążowych ubrań mamtylko jedne spodnie lniane z pasem - i ten pas całkiem wygodny, nie pszeszkadza mi w ogóle. A po domu w getrach normalnych, nie ciążowych , rozmiar uniwersalny i są w miaręluźne i wygodne. Nie mogę się doczekaćprawdziwgo ciepła to kupię sobie sukieneczkę odciętą i już :)





Zgłoś nadużycie #74 16 maja 2011, 20:56

zmijka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 1757 Podziękowania: 257
hehehehe nie no wiem w czym rzecz, tak sobie zażartowałam ;)
Sofix rules !!! :D

Zgłoś nadużycie #75 16 maja 2011, 22:12

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
A swoją drogą to ja też dalej w stringach. przyzwyczajona jestem po prsotu.





Zgłoś nadużycie #76 17 maja 2011, 0:14

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
teraz nawet bym nie włożyła stringów, może latem jak będzie strasznie gorąco chociaż nie jestem do końca przekonana. Nigdy nie przepadałam za stringami, chociaż mam 2 szt takich wygodnych to je jeszcze czasami nosiłam właśnie latem :)


Zgłoś nadużycie #77 17 maja 2011, 7:51

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
Jako nastolatka śmigałam wyłącznie w stringach przez dłuugie lata, ale jak kilka razy przyplątała mi się infekcja i stringi bardziej obcierały to przeprosiłam się z bawełnianymi i tak zostało :P ku niezadowoleniu męża ;) No ale cóż... sam nie chodzi to i głosu w tej sprawie nie ma :D
Kobietki ja teraz mam powiedzmy dobrze dobrany stanik-bawełniany z fiszbinami do karmienia. No ale po porodzie to pewnie trzeba będzie nosić o rozmiar większy. Kupujecie już biustonosze większe teraz czy po porodzie dopiero? Bo tak się zastanawiam czy jak kupię większy to nie będzie za duży :P , bo piersi nie urosną aż tak bardzo żeby o cały rozmiar

Zgłoś nadużycie #78 17 maja 2011, 10:09

zmijka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 1757 Podziękowania: 257
Kupiłam jeden stanik okazyjnie, rozmiar większy miż mam teraz, bo była fajna promocja, ale nie wiem czy dobrze zrobiłam, bo przecież nie wiem własnie jak to po porodzie będzie i na jakim rozmiarze się to wszytsko zatrzyma :D .
Sofix rules !!! :D

Zgłoś nadużycie #79 17 maja 2011, 10:26

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Ja zamierzam kupić stanik do karmienia tak przed samym porodem, nie wiem, jakiś niecały miesiąc przed może, o ile będę w stanie wyjść z domu ;)





Zgłoś nadużycie #80 17 maja 2011, 10:27

Konto usunięte

agf napisał(a)

Ja zamierzam kupić stanik do karmienia tak przed samym porodem, nie wiem, jakiś niecały miesiąc przed może, o ile będę w stanie wyjść z domu ;)


 
ja tez właśnie poczekam tak miesiąc przed porodem no chyba że nie zdążę bo moje Kropelki wyjdą szybciej :|
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #81 17 maja 2011, 10:29

Konto usunięte

zmijka napisał(a)

szczęściara :) ja sie tak jakby... duszę... no w sensie ciężko mi się oddycha... :)
Margolciu dobrze, że jesteś, własnie o Tobie myślałam :) .
Wyczytalam, że mamy bliźniaków żyją dlużej i są zdrowsze od tych "pojedynczych"! :D


też już to czytałam ;)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #82 17 maja 2011, 10:29

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
ja też gdzieś miesiąc wcześniej chyba kupie, tylko taki żebym się w nim swobodnie czuła, nie taki na styk, a później w razie co się kupi


Zgłoś nadużycie #83 17 maja 2011, 10:31

Konto usunięte

wampirella napisał(a)

EEee ja tam śmigam w stringach jak dawniej nie znoszę normalnych majtów , wchodzą mi w ...pupę :P i nie wygodne. Dlatego nie zmieniłam bielizny, stanik jak zwykle usztywniany tyle ze wiekszy o dwa rozmiary. Po porodzie przez jakiś czas będę musiała zmienić nawyki ..:/


ja też latam w stringach tak samo jak i przed ciążą jakoś mi nie przeszkadzają i czasem założę też bokserki :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #84 17 maja 2011, 12:55

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
ja tez latam w majtach sprzed ciązy ,musiałam dokupić kilka par bo chodziłam tylko w stringach, a później gdzies przeczytałam że w stringach w ciązy niezdrowo bo infekcje itp,no i sobie wkręciłam i przestałam nosić :) a infekcji nie miałam dotąd zadnej :)

Zgłoś nadużycie #85 17 maja 2011, 18:13

Konto usunięte
ale masakra nie? ktoś gdzieś wymyślił że stringi sprzyjaja infekcji... człowiek się przejmuje tylko nie potrzenie :) do stringów też są wkłądki hig więc nie wiem w czym problem :)
heh mi po prostu przestały być wygodne, sama nie wiem czemu. ale po ciąży jak cała sie unormuje to innych nosić nie będę :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #86 17 maja 2011, 18:30

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Jeszcze tydzień, dwa i piersi wyskoczą mi z moich staników. :)  I pytanie: kupic jak zawsze, na fiszbinach (nie przeszkadzają mi) większe rozmiary, czy takie typowo ciążowe, ala sportowe?
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #87 17 maja 2011, 18:32

Konto usunięte
mi jest najwygodniej bez druciaków, ale dla dobra swoejgo wyglądu kupiłam z druciakami :/ ładnie formujące. bo po pewnym czasie chodzenia z miękkich całkiem to ja już na siebie patrzeć nie mogłam :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #88 17 maja 2011, 19:29

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

ale masakra nie? ktoś gdzieś wymyślił że stringi sprzyjaja infekcji... człowiek się przejmuje tylko nie potrzenie :) do stringów też są wkłądki hig więc nie wiem w czym problem :)
heh mi po prostu przestały być wygodne, sama nie wiem czemu. ale po ciąży jak cała sie unormuje to innych nosić nie będę :)


ja właśnie używam wkładki do string i jest ok :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #89 17 maja 2011, 19:50

Konto usunięte
hehe i żyjesz i masz się dobrze nie? a tu wszędzie w poradnikach piszą, na necie... 
hehe właśnie jak przy tym pół piwie też powinien ktoś wytknąć :P 'widziałam kobiete w zaawansowanej ciąży w stringach, SZOK"
a ja podjadałam surowa kiełbase polską i polędwice wędzoną surową :P dobrze że nikt mnie nie podejrzał przy tej wyrodnej czynności :P
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #90 17 maja 2011, 19:55

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

hehe i żyjesz i masz się dobrze nie? a tu wszędzie w poradnikach piszą, na necie... 
hehe właśnie jak przy tym pół piwie też powinien ktoś wytknąć :P 'widziałam kobiete w zaawansowanej ciąży w stringach, SZOK"
a ja podjadałam surowa kiełbase polską i polędwice wędzoną surową :P dobrze że nikt mnie nie podejrzał przy tej wyrodnej czynności :P


hahaha masz 100% racji :D jacy te ludzie potrafią być perfidni :|
Nasze Kropelki już z nami !!!