Poleć znajomym

Ćwiczenia w ciąży - Zestaw 1

Autor: , 21 lutego 2012 w Fit Mama, Komentarze (1) »

Młoda mama i zwyciężczyni IV edycji programu You Can Dance Ania Kapera prezentuje ćwiczenia, które pomogą ci wzmocnić mięśnie dolnych partii ciała.

Tagi: ćwiczenia w ciąży, ćwiczenia na nogi, uda i pośladki, Ania Kapera

Podobne artykuły:

  • Ciąża wysokiego ryzyka

    Ciąża wysokiego ryzyka

    Ciążą wysokiego ryzyka określa się każdą ciążę, która przebiega nieprawidłowo lub ciążę u chorej kobiety. Do najczęstszych chorób zagrażających ciąży należy nadciśnienie, Więcej »

  • Ciąża pozamaciczna

    Ciąża pozamaciczna

    Ciążą pozamaciczną (ektopową) nazywamy rozwój płodu poza jamą macicy. Najczęstszymi miejscami, gdzie może rozwinąć się ciąża pozamaciczna są: jajowody, jajniki, szyjka macicy a także ... Więcej »

  • Ciąża w łóżku

    Ciąża w łóżku

    Ciąża to nie choroba, ale czasem musisz poleżeć w łóżku, albo po prostu odpocząć, by uniknąć pewnych komplikacji. Najczęściej na początku lub pod koniec ciąży. Sprawdź, kiedy to ... Więcej »

  • Ćwiczenia w ciąży - Zestaw 6

    Ćwiczenia w ciąży - Zestaw 6

    Ania prezentuje kolejny zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie pośladków oraz wewnętrznych i zewnętrznych części ud. Zobacz, jakie to proste. Więcej »

Komentarze

  1. mamanaetat1 8 października 2015, 10:04

    miałam podobny zestaw :)