17 tydzień ciąży

Autor: Anna Łęcka, 6 lipca 2010 w Kalendarz ciąży, Powrót do artykułu »

Komentarze

  1. Michalina (Gość) 29 maja 2013, 12:29

    Hej, Jestem w 17 tyg. czuję się super, cały czas pracuję, mam na wszystko siłę i chęci do życia :)
    Do tej pory schudłam 3 kg. no ale teraz brzuszek zaczyna się powiększać więc raczej niebawem to się zmieni. Cieszmy się to cudowny dla nas okres kobietki :)

  2. mama (Gość) 6 lipca 2013, 14:23

    Witam,
    Jestem w 17 tyg przytyłam 6 kg, dużo ale ważne ze dzidzia rośnie, jeszcze nie czuje ruchów czekam z niecierpliwością, no i kobieca intuicja nie zawiodła od początku wiedziałam że będzie dziewczynka :-)

  3. Dagmara (Gość) 29 lipca 2013, 16:43

    mi równiez zaczał sie 17tydzien nie przytałam nic ,wymiotow czy mdlosci zero, brzuszek delikatnie sie zaokrągla a tak pozatym nic mi nie dolega czasem delikatnie glowa pobolewa termin mam na 6 stycznia :) pozdrawiammm

  4. podpis*monika(gosc) (Gość) 1 sierpnia 2013, 23:48

    komentarz*jestem pod koniec 17tyg i przytylam juz sobie 10kg! Tak czytam i widzę ze do tej pory ja najwiecej :-) może przez to ze papierosy poszly w. zapomnienie? Czuje ruchy maluszka :-) Pozdrawiam

  5. kasia1987 (Gość) 9 sierpnia 2013, 13:15

    U mnie tez 17 tc i w tamtym tyg na wadze spadło 1,5 kg. Niestety wymioty i mdłisci. Ale usg wyszlo b. Dobre. Dzidzia rosnie zdrowa. Juz nie moge doczekac sie ruchow dziecka i oczywiście chce płci dziecka

  6. 17tydzień 85 (Gość) 14 sierpnia 2013, 9:04

    hej!Też jestem w 17 tc. I w końcu czuje sie bardzo dobrze! Pierwszy miesiac nie był najgorszy, kolejne dwa za to uciążliwe - zaparcia,wymioty,śmierdziało mi wszystko, jedzenie ,perfumy,proszek do prania, nawet zwykłe mycie zębów sprawiało trudności..Schudłam 3 kg a Teraz? niebo a ziemia! 2kg do przodu W końcu mogę cieszyć się tym stanem. Mam 28 lat i to moja pierwsza ciąża. Czuje już od 2 tygodni ruchy dzidziusia ;) takie lekkie dotykanie przez skore brzucha i bąbelki..Brzuszek mam widoczny, a jak sie porządnie najem to wyglądam na 6 mc ;-D Za 3 tyg.idę na USG będę wiedziała czy chłopczyk czy dziewczynka..nie mogę sie juz doczekac! Termin na 20 styczen!

  7. podpis*Pauli 86 (Gość) 14 sierpnia 2013, 11:57

    komentarz*ja mam 17 tc drugiej ciąży,pierwszy synuś dziś 6 lat,czuje się już lepiej mdłości minely już z miesiąc temu,teraz jest ok,aby do 40 :) ...damy rady dziewczyny...musimy dla naszych pociech :)

  8. Justi (Gość) 17 sierpnia 2013, 6:03

    Zaczynam 17 tydzień. Od początku ciąży nie miałam żadnych dolegliwości, tylko łapię często różne infekcje.przybyło mi 3 kg. Czuję się świetnie a od 9 sierpnia czuję ruchy. Nie znam tylko płci.

  9. Dodi (Gość) 19 sierpnia 2013, 21:35

    jestem w 17 tyg. W 2 Ciązy , ruchy czuje od tygodnia, poczatkowo bardzo lekkie, teraz juz lepiej wyczuwalne. Przytyłam tylko 1 kg. Czuje sie bardzo dobrze, Mdlosci minely juz po 12 tyg.Płci nie znam, dopiero na usg połówkowym,

  10. Anika (Gość) 21 sierpnia 2013, 16:44

    Witam!właśnie zaczęłam 17 tydz.i samopoczucie jest coraz lepsze,pomijając migrenowe bóle głowy,ale w porównaniu z pierwszymi miesiącami tj.mdłości i brak apetytu,to teraz jest raj na ziemi ;) zastanawiam się kiedy poczuję pierwsze ruchy mojego Maleństwa,jest to moja druga ciąża i podobno czuje się wcześniej a u mnie nic,staram się nie nakręcać ale i tak wiecznie się zastanawiam czy wszystko jest ok...za tydzień wizyta i mam nadzieję,że to tylko moje"ciążowe jazdy". Pozdrowienia dla wszystkich Mamusiek ;)

  11. kamila :) (Gość) 16 września 2013, 15:18

    jestem w 16 tdc,czuje sie lepiej-pracuje,czasami pobolewa mnie brzuch,jem dużo jabłek :) bulgocze mi w brzuchu,przytyłam 3 kg to moje 3-cie dziecko i kazda ciaza jest inna ciesze sie :)

  12. ania (Gość) 26 września 2013, 16:56

    Ja też jestem w 17tc,przytyłam już 4,5kg!zrobiło się zimno i przez to siedzenie w domu tylko żrę co chwila z nudów.Czasem boli mnie głowa,nudności się już skończyły na szczęście.Jeszcze tylko czasem bóle brzucha.Ruchów synka nie czuję jeszcze,a to już 3ciąża.Pozdraiam wszystkie Mamunie :-)

  13. 17 tydz:-) (Gość) 30 września 2013, 13:03

    witam, zaczęłam 17 tc, ruchy maleństwa czuję już od tygodnia :-) przytyłam 2,5 kg, przez pierwsze 3 miesiące miałam tylko czasami mdłości ale wieczorem, to moja 3 ciąża, ostania była 15 lat temu :-) , pobolewa mnie teraz brzuch i napina się, za parę dni idę na wizytę, mam nadzieje że dzidzia pokaże płeć :-)

  14. Kinia (Gość) 6 października 2013, 17:10

    Witam, u mnie też 17 tc, to moja 4 ciąża, ostatnia zakończyła się w 20tc śmiercią córeczki, gdyż zawiodło łożysko, także przede mną stresujący okres. W sumie już się zaczął. Ruchy maleństwa czuję już od 15tc ale mimo cotygodniowego badania USG moje Bambi nie chce pokazać kim jest :) Do tej pory schudłam 7kg, ale teraz waga stoi w miejscu więc niedługo zacznę tyć.

  15. zosia :) (Gość) 24 października 2013, 17:36

    komentarz*hey ja tez jestem w 17 tyg ciazy :) brzuszek mam juz zaokroglony :) czuje ruchy dziedzcka ... Od poczatku ciazy nie mialam zadnych dolegliwosci wiec czuje sie bardzo dobrze jak na pierwsza ciaze :)

  16. xxx (Gość) 7 listopada 2013, 11:35

    Ja od samego poczatku ciazy nie mialam wgl objawow , wiec do tej pory jest ok jestem pelna energi , jem normalnie rzadziej chce mi sie jesc niz przedtem i chudne zamiast tyc :) pozdrawiam

  17. justna:) (Gość) 9 grudnia 2013, 9:33

    witam jestem w 17 tyg czuje sie juz o wiele lepiej niz w pierwszych tygodniach chociaz czasem mam mdlosci raz w czas.brzusio sie zaokragla :) czasem boli mnie brzuch i plecy w krzyzu:/... :) :) pozdrawiam mamusie :)

  18. zajeczamama (Gość) 19 grudnia 2013, 7:24

    Ja też już mam 17 tydzien jak narazie przytylam jakies 2kg czuje sie dobrze choć też odczuwam często kłucie w brzuchu jak narazie niemmogę się doczekać aż mój synuś mnie kopnie pierwszy raz pozdrawiam wszystkie mamuśki

  19. Aga (Gość) 3 stycznia 2014, 0:01

    A u mnie jutro początek 17 tc. Pierwszych 14 tygodni to mega mdłości popołudniowe. Na szczęście minęły. To co nie uległo zmianie to ogromny apetyt na ... sen. Mogę przespać całą noc i pól dnia. Przytyłam 3,5 kg - choć jakiś wyjątkowych zachcianek nie mam. Rówńież odczuwam bóle brzucha po bokach, ale moja gin mówi, że to efekt powiększającej się macicy i więzadeł na jakich jest " zaczepiona". Ruchów jeszcze nie czuje, albo nie umiem ich rozpoznać. Zdecydowanie obniżyła mi się odporność i łapię infekcje, jak nie zapalenie krtani to katar. A leczenie domowymi sposobami trwa. Jakby bolało Was gardło to płukanki solne i soczek malinowy. W aptece Tantum Verde ale tylko w areozolu ( skonsultowane z gin i internistą). Za niecałe 2 tyg. mam nadzieję poznać płeć. Trzymajcie się, dużo zdrówka dla Was i Maluszków.

  20. marysia (Gość) 29 stycznia 2014, 19:30

    Ja jutro zaczynam 17 tydz, objawy do tej pory skąpe, niewielkie plamienie w 8 tyg, leżałam w szpitalu, teraz zdarza mi się, że macica twardnieje, ale córeczka rozwija się świetnie. Ruchów jeszcze nie czuję, ale t pierwsza ciąża, więc mm czas :) Niestety nie pozwolono mi wrócić do pracy i nudzę się w domu. 2 kg więcej niż przed ciążą. Pozdrawiam Mamusie!

  21. podpis*monia:) (Gość) 12 lutego 2014, 20:24

    komentarz*koniec 16tyg. Czuje sie tak sobie mam dziwne nastroje :) wiecznie mogla bym spac.. duzy brzuch przytylam sporo.. ale bardzo szczesliwa... mam juz synka 16lat wiec roznica spora liczymy teraz na corcie :) pizdrawiam

  22. Kasia 25 (Gość) 24 marca 2014, 12:27

    Witam. Jutro kończę 16 tydzień i zaczynam 17 :-) Od dwóch tygodni czuję się wspaniale, całodobowe mdłości które pojawiły się od 4 tygodnia na dobre się skończyły. Teraz tylko zgaga dokucza,ale pilnuje tego co jem żeby do niej nie dopuścić. Mimo mdłości przytyłam 6,5 kg od początku. Dodam, że przed ciążą ważyłam 50 kg przy wzroście 158. Mój brzuszek wygląda zdaniem niektórych koleżanek na siódmy miesiąc :) zwłaszcza po posiłku. Pierwszy ruch poczułam pod koniec 14 tygodnia, teraz czuje już często jak maluszek się wierci. Za dwa tygodnie będę już prawdopodobnie znać płeć i nie mogę się doczekać. Problemów z ciążą nie mam (odpukać), przed terminem miesiączki jedynie plamienie implantacyjne. Na początku kłucia w macicy jak na miesiączkę co mnie niepokoiło a było czymś normalnym jak się okazało :) Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamuśki

  23. podpis*mika (Gość) 31 marca 2014, 22:28

    komentarz* witajcie ja jestem w 17 tygodniu ciąży i wogule żadnych nudności nic dosłownie :) :)

  24. Ewelina (Gość) 1 kwietnia 2014, 14:21

    Witajcie mamusie 2014 ;) pewnie juz wiekszosc z nas leniuchuje,do tego piekna pogoda :) za 2 dn. mam nadzieje ze sie dowiem czy chlopczyk czy dziewczynka skrywa sie w brzuszku :) ciekawe ile kg na+ mam nadzieje ze jednak nie wiele ;) brzuszek juz widac :) buziaki dla was pozdrawiamy z Tarnowa :)

  25. gosienka (Gość) 13 kwietnia 2014, 18:23

    Ja tez zaczynam jutro 17 tydz. I się martwię bo przez te zaparcia długo siedzę w WC i przez to mam upławy różowe i nie wiem co o tym myśleć boje się ze może stać się mojej dzidzi...