16 tydzień ciąży

Autor: Anna Łęcka, 6 lipca 2010 w Kalendarz ciąży, Powrót do artykułu »

Komentarze

  1. judyta (Gość) 7 czerwca 2011, 14:07

    Witam
    Ja też jestem w 16 tyg., nudności minęły , ale ból głowy okropny...przytyłam 2,5kg...a do listopada tak daleko......pozdrawiam wszystkie mamusie....

  2. Ania (Gość) 8 czerwca 2011, 17:27

    Witam,

    Ja rowniez jestem w 16 tygodniu i juz nie moge sie doczekac listopada heheheh...przytylam moze 1kg ale czekam na podwyzke :P :P czuje cos w brzuszku ale nie wiem czy to maluszek czy kiszki marsza graja hehehehe...moze zalozymy jakis chat bedzie nam sie lepiej wspierac :) pozdrawiam

  3. mała (Gość) 10 czerwca 2011, 17:47

    witam.. ja też jestem w połowie 16tyg., będe miała bliźniaki.. nie miałam żadnych mdłosci ani wymiotów, od początku ciaży schudłam 4kg, jednak 2tyg temu waga stanęła w miejscu teraz więc czekam ne te kilogramy.. :/ hehe pozdrawiam...:*

  4. Rafał (Gość) 10 czerwca 2011, 19:41

    ja przytyłem kilogram. Ale żona 3 kilo.

  5. Emila (Gość) 26 czerwca 2011, 21:21

    Jestem w 16 tyg. nudności, wymiotów i innych dolegliwości oprócz zmęczenia nie miałam :) przytyłam 1 kg

  6. Asia (Gość) 11 lipca 2011, 18:52

    Ja też jestem w 16 tyg., nudności minęły , ale ból głowy okropny...przytyłam już 2 kilo i czekam na 1 ruchy

  7. malec (Gość) 11 lipca 2011, 20:11

    ja tez jestem w 16 tygodniu i nie moge doczekac sie grudnia :)

  8. karolina22 (Gość) 12 lipca 2011, 13:22

    jestem w 16 tygodniu, nie miałam nudnosci i nie mam zadnych innych dolegliwoesci przytyłam2 kg, czuje sie swietnie rodze w sylwestra

  9. Natalia17 (Gość) 12 lipca 2011, 18:57

    Witam ;)
    Jestem już w 16 tyg..ale to co słyszłam o nudnościach czy tym podobne to ja naszczęście tego nie mam. Przytyłam już 4 kg a do grudnia jeszcze daleko :(
    pozdrawiam wszystkie mamuśki ;)

  10. dorota (Gość) 29 lipca 2011, 11:30

    ja jestem w 16 t.c i nic nie przytyłam a dziecko rozwija sie prawidłowo nie wiem czy to dobrze ze nic nie przytyłam jak dziecko sie dobrze rozwija czy tez nie ...mdłości wogole nie miałam wymiotów także tylko senność mnie cały czas dopada.

  11. kasia (Gość) 1 sierpnia 2011, 18:39

    ja też w 16 tyg brzuszek czasem pobolewa a tak wszystsko ok ,a no i chyba dzidzia sie odzywa bo czuję bulgotanie w brzuszku szczególnie wieczorami :) ...pozdrawiam wszystkie mamusie..

  12. ewelina (Gość) 9 sierpnia 2011, 20:19

    Witam
    ja również jestem w 16tyg,wymioty i mdłości na szczęście już mineły wymęczyły mnie troszkę...czasem dokucza mi ból głowy,ale ogólnie jest ok ;) przytyłam 2kg.

  13. Maja (Gość) 10 sierpnia 2011, 9:42

    Ja jeszcze go nie czuje, ale jak tylko dowiedzialam sie ze mnie slyszy, mowie do niego codziennie :)
    niestety przytylam juz 5 kg.. Nie mialam zadnych mdlosci, apetyt mi dopisywal.. troszke sie tym martwie bo nie potrafie powstrzymac sie od jedzenia..
    Ale najwazniejsze aby maly byl zdrowy :)

  14. Ilona (Gość) 12 sierpnia 2011, 11:06

    Witam
    Ja też jestem w 16 tc. To moja druga ciąża.
    Przytyłam jakieś 0,5 kg. Początkowo męczyły mnie mdłości i wymioty ale powoli przechodzą.Niestety jeszcze ciągle czuje się bardzo zmęczona.Pozdrawiam wszystkie mamusie.

  15. Plamka1 (Gość) 15 sierpnia 2011, 21:43

    Bul, bul w brzuchu to maleństwo się odzywa :-) ja jestem już16tc i 4d i schudłam od początku ciąży 5kg ale byłam u lekarza 4 dni temu i wszystko ok :-) pozdrawiam mamusie :-)

  16. Agata (Gość) 20 sierpnia 2011, 12:05

    Hejka :)
    Ja wczoraj zaczełam 16 tydz.ciazy blizniaczej :) i waże juz 8kg wiecej :) , ale sie tym nie przejmuje bo rozwoj i zdrowko dzieci jest najwaznijszy :) , poznije bede sie martwic a przy dwojce bedzie tyle pracy ze sie nie obejrze a waga wroci do normy :) . Brzusio wystaje mi od 11tyg. A ruchow jeszcze nie mam ale zaczely sie motylki w brzuszku :D . To moja drugia ciaza pierwsza w 3 miesiacu stracilam;(. Pozdrawiam

  17. Koralina (Gość) 22 sierpnia 2011, 10:13

    Czołem wszystkie mamusie!
    16 tydzień ciąży bliźniaczej, dolegliwości mijają, jak do tej pory wagowo nie przytyłam, tylko już nie mam wcięcia w talii, brzuszek jeszcze słabo widoczny. Pozdrawiam!

  18. Kasia (Gość) 27 sierpnia 2011, 16:21

    Witam :) :) wlaśnie wchodzę w 16 tydz. i przytyłam jakieś 3 kg. z początku mdliło mnie trochę ale już jest dużo lepiej :) Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamusie :) :) na kiedy macie termin? Ja na 18. Lutego :) kto wie może prezent na walentynki będzie :)

  19. Kasia (Gość) 27 sierpnia 2011, 16:21

    Witam :) :) wlaśnie wchodzę w 16 tydz. i przytyłam jakieś 3 kg. z początku mdliło mnie trochę ale już jest dużo lepiej :) Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamusie :) :) na kiedy macie termin? Ja na 18. Lutego :) kto wie może prezent na walentynki będzie :)

  20. gwiazdek 2 września 2011, 10:30

    też jestem w 16 tygodniu i schudłam 6 kilo.... Dopiero od paru dni mogę funkcjonować i jesć w miarę normalnie....

  21. Weronika (Gość) 6 września 2011, 13:42

    ja tez jestem w 16 tygodniu ciaży. Mnie na szczęscie ominęły wymioty i poranne mdłosci- no moze 2 razy sie gorzej poczułam. Teraz czasami boli mnie głowa :( Staram sie nie leżeć plackiem w domu. Spędzam czas bardzo aktywnie. Chodze na spacery , czasami odwiedze moj ulubiony klub :) - wiadomo nie jestem królową parkietu ale warto poprzebywac wsród ludzi :) W domu tez staram sie robic wszystko to co przed ciąża (moze nie przestawiam sama mebli ale planuje remont na dniach :) Życze wszystkim przyszłym mamusią dużo szczęścia i pogody ducha.
    Pozdrawiam:Wera

  22. kasia (Gość) 6 września 2011, 23:38

    witam panie :) jestem w 16 tygodniu ciazy przytylam 1.5kg mdlosci prawie nie mialam jedynie trzy razy mi sie zdarzylo ochota na kwasne przeszla brzuszek jest juz wiekszy i chyba czuje mojego malego urwiska :) a i nie mam ochoty na zadna wedline hehe :) pozdrawiam mamusie :D

  23. Madzia (Gość) 8 września 2011, 10:48

    Cześć Właśnie zaczynam 16 tc Przytyłam ok. 2 kilo, mam troszkę wystający brzuszek ale bardziej chyba wystaje mi pępek :) Pozdrawiam wszystkie mamy :)

  24. Dominika (Gość) 11 września 2011, 15:58

    Hej! Ja sie nie wazylam ale mysle ze przytylam ok 2 kg. Nie mialam ani wymiotow ani zadnych uciazliwych dolegliwosci.

  25. Mariamagdalena (Gość) 12 września 2011, 17:34

    ja jestem też w 16 tygodniu .wydaje mi sie ze czuje jakies bulgotki delikatne ale nie jestem pewna